ویزای تحصیلی

رشته اورولوژی در تایلند

رشته اورولوژی در تایلند

تحصیل رشته اورولوژی در تایلند برای بسیاری از افراد می تواند به عنوان یک برگ برنده در رزومه تحصیلی به حساب آید. افرادی که تایلند را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، باید از نظر مالی در شرایط خوبی قرار داشته باشند چراکه هزینه های تحصیل در این کشور بسیار بالا است و ممکن است همه توان پرداخت این هزینه ها را نداشته باشند. از طرفی سطح علمی اکثر دانشگاه های این کشور نیز متوسط است و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که دانشجویان آن را به راحتی برای آینده تحصیلی خود انتخاب کنند. باید در نظر داشت که در حال حاضر تایلند یکی از گزینه های ثانویه برای تحصیل در منطقه شرق آسیا است و نمی توان به راحتی آن را به افراد زیادی توصیه کرد.

در حال حاضر اورولوژی را می توان به عنوان یکی از رشته های مهم در علوم مرتبط با پزشکی معرفی کرد که متقاضیان بسیاری آماده ورود به آن هستند. باید در نظر داشت که برای دریافت پذیرش در این رشته باید مقدمات بسیاری را فراهم کرد و این می تواند چالشی جدی برای متقاضیان تحصیل در این رشته باشد. با همه این تفاسیر، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته اورولوژی در تایلند پرداخته اند تا پاسخ مهم ترین ابهامات در این زمینه را مطرح کنند.

  • شرایط تحصیل رشته اورولوژی در تایلند چیست؟
  • مهم ترین دانشگاه های تایلند برای تحصیل در رشته اورولوژی کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته اورولوژی در تایلند چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در این کشور به عنوان نیروی کار به فعالیت خود ادامه داد؟

شرایط تحصیل رشته اورولوژی در تایلند

تایلند یکی از کشورهای آسیای شرقی است که در زمینه جذب توریست در سال های گذشته بسیار مثبت عمل کرده است و امروزه برنامه بلند مدتی برای جذب مهاجران در زمینه های دیگر دارد و تحصیل یکی از بهترین روش های جذب مهاجر در این کشور است. افرادی که تایلند را برای تحصیل خود در رشته اورولوژی انتخاب می کنند، باید مدرک پزشکی در اختیار داشته باشند و دوره فلوشیپ در این رشته را نیز با موفقیت به پایان رسانده باشند.

دوره تحصیل رشته اورولوژی در این کشور که یکی از دوره های مرتبط با تخصص پزشکی است، 4 سال به طول خواهد انجامید و دانشجویان پس از دریافت مدرک تحصیلی خود در این کشور می توانند به عنوان نیروی کار به فعالیت رسمی خود ادامه دهند. در حال حاضر دانشجویان می توانند به زبان انگلیسی نیز در این کشور به ادامه تحصیل مشغول شوند.

شرایط تحصیل رشته اورولوژی در تایلند

معرفی دانشگاه های رشته اورولوژی در تایلند

افرادی که تایلند را برای تحصیل خود در رشته اورولوژی انتخاب می کنند، گزینه های متعددی برای تحصیل در این کشور پیش رو خواهند داشت اما تنها برخی از دانشگاه های این کشور در رتبه بندی های جهانی جایگاه مناسبی به دست آورده اند و این مسئله می تواند برای بسیاری از افرادی که رزومه های تحصیلی قوی در اختیار دارند یک چالش و آن ها که چنین امکانی ندارند یک امتیاز به حساب آید.

برخی از مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته اورولوژی در تایلند عبارتند از:

نام دانشگاهرتبه در آسیارتبه در جهان
دانشگاه ماهیدول46214
دانشگاه چالالونگ کورن58255
دانشگاه چیانگ مای193563
دانشگاه خون کائن252713
دانشگاه کاستسارت343897

در چنین شرایطی می توان گفت که مهاجرت به تایلند تنها برای افرادی مفید خواهد بود که از نظر مالی شرایط بسیار خوبی داشته باشند.

هزینه تحصیل رشته اورولوژی در تایلند

یکی از چالش های مهمی که دانشجویان در کشور تایلند با آن روبرو هستند، تامین هزینه های زندگی خود در این کشور است. شهریه دانشگاه های تایلند بسیار زیاد است و دانشجویان برای این که بتوانند هزینه های تحصیل خود در این کشور را پرداخت کنند، به کمک هزینه های زیادی نیاز خواهند داشت اما باید در نظر داشت که در حال حاضر نه تنها امکان دریافت بورسیه در این کشور وجود ندارد، بلکه دانشجویان برای تامین احتیاجات خود در این کشور، نمی توانند به صورت نیمه وقت نیز در این کشور کار کنند.

متوسط هزینه هایی که دانشجویان در طول یک سال تحصیل خود در کشور تایلند به آن نیاز خواهند داشت عبارت است از:

متوسط هزینه های تحصیل و زندگی اورولوژی در تایلند

شرایط کار یک اورولوژیست در تایلند

افرادی که به عنوان اورولوژیست در تایلند کار می کنند، این فرصت را خواهند داشت که از سطح درآمدی بالا در این کشور برخوردار شوند و متوسط 36100THB (بات) درآمدی است که برای یک اورولوژیست در این کشور به ثبت رسیده است. در حال حاضر تحصیل در تایلند بهترین مسیر برای رسیدن به اقامت این کشور است و دانشجویان برای به دست آوردن اقامت این کشور می توانند از این میانبر مهم استفاده کنند. در صورتی که در جستجوی بهترین مسیرهای مهاجرتی به خارج از کشور هستید، حتما با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *