ویزای تحصیلی

رشته اورولوژی در سوئیس

رشته اورولوژی در سوئیس

تحصیل رشته اورولوژی در سوئیس می تواند یک برگ برنده برای برخی از افراد در رزومه تحصیل به حساب آید که به آن می پردازیم. در حال حاضر باید اذغان داشت که سوئیس یکی از جذاب ترین کشورهای جهان برای زندگی است و به همین دلیل افراد زیادی تلاش می کنند تا اقامت این کشور را از طرق مختلف به دست آورند. یکی از راه های رسیدن به اقامت این کشور از طریق تحصیل فراهم می شود و به همین دلیل است که روز به روز بر تعداد متقاضیان تحصیل در این کشور در رشته های مختلف اضافه می شود. باید در نظر داشت که محدودیت های بسیار زیادی برای تحصیل پزشکی در این کشور وجود دارد و افراد کمی می توانند در این کشور به ادامه تحصیل مشغول شوند.

هزینه های تحصیل در رشته های مختلف تحصیلی از جمله اورولوژی در مقرون به صرفه ترین شرایط ممکن قرار دارد و به همین دلیل است که می توان گفت که سوئد از نظر آموزش یکی از کشورهای خوب برای تحصیل افرادی است که از تمکن مالی کافی برخوردار نیستند. در راستای توجه به این موضوع، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته اورولوژی در سوئیس پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل رشته اورولوژی در سوئیس چیست؟
  • بهترین دانشگاه های سوئیس برای تحصیل در رشته اورولوژی کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته اورولوژی در سوئیس برای دانشجویان خارجی چقدر است؟
  • فرایند کار یک اورولوژیست در سوئیس پس از تحصیل چگونه خواهد بود؟

شرایط تحصیل رشته اورولوژی در سوئیس

شرایط تحصیل رشته اورولوژی در سوئیس

افرادی که سوئیس را به عنوان مقصد تحصیلی خود در رشته اورولوژی انتخاب می کنند باید در نظر داشته باشند که این کشور محدودیت های زیادی برای ثبت نام دانشجویان غیر اروپایی به ویژه در رشته های پزشکی دارد و به همین دلیل است که به افرادی توصیه می شود که این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند که در مقطع قبل تحصیل خود در یکی از کشورهای اروپایی تحصیل کرده باشند.

در حال حاضر رشته اورولوژی در سوئیس در دسترس افرادی است که یک مدرک پزشکی معتبر در این کشور را از یکی از دانشگاه های معتبر جهان دریافت کرده باشند. در این رابطه شرکت در دوره های معادلسازی نیز ممکن است برای دانشجویان الزامی شود. تحصیل در سوئیس به زبان های انگلیسی، آلمانی و فرانسوی امکان پذیر است و دانشجویان پیش از پذیرش در این دوره 4 سالهخ باید توجه ویژه به این موضوع داشته باشند و در انتخاب زبان و دانشگاه محل تحصیل خود دقت داشته باشند.

معرفی دانشگاه های برتر اورولوژی در سوئیس

سوئیس دانشگاه های برتر زیادی را در خود جای داده است و به همین دلیل می توان آن را در جمع بهترین کشورهای جهان برای تحصیل قرار داد. افرادی که این کشور را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، با طیف وسیعی از دانشگاه های با کیفیت مختلف روبرو هستند و با توجه به رزومه ای که در اختیار دارند باید نسبت به دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور اقدامات لازم را انجام دهند. برخی از مهم ترین دانشگاه های سوئیس برای تحصیل در رشته اورولوژی عبارتند از:

مهم ترین دانشگاه های سوئیس برای تحصیل در رشته اورولوژی

در چنین شرایطی می توان به این نکته اشاره داشت که مهاجرت به سوئیس برای افراد مختلف با رزومه های متفاوت می تواند ارزشمند باشد.

هزینه تحصیل رشته اورولوژی در سوئیس

برای دانشجویان خارجی، شهریه تحصیل در سوئیس بسیار مقرون به صرفه است و این کشور را به یکی از ارزان ترین کشورهای اروپایی برای تحصیل تبدیل کرده است. باید در نظر داشت که در حال حاضر می توان این کشور را به عنوان بخشی از کشورهای ارزان قیمت برای تحصیل معرفی کرد که البته هزینه های زندگی در آن چندان ارزان قیمت نیست.

برای زندگی در سوئیس، دانشجویان به سالیانه در حدود 15000€ تا 17000€ (یورو) نیاز خواهند داشت و از این طریق می توانند هزینه های زندگی خود در این کشور را تامین کنند. از طرف دیگر باید به این نکته اشاره داشت دانشجویان برای تحصیل در این کشور نیز باید هزینه های نسبتا کمی را پرداخت کنند و به طور تقریبی به حدود 2700€ تا 4000€ (یورو) در سال نیاز خواهند داشت. دانشجویان با استفاده از فرصت کار ضمن تحصیل می توانند در این کشور هزینه های زندگی خود را تا حد زیادی پوشش دهند.

شرایط کار یک اورولوژیست در سوئیس

افرادی که سوئیس را برای تحصیل خود انتخاب می کنند این فرصت را خواهند داشت که در این کشور به جستجوی کار پرداخته و در صورت موفقیت در این زمینه، و امضای قرارداد کاری، به عنوان نیروی کار در این کشور اقامت دریافت کنند. در حال حاضر یک اورولوژیست به طور متوسط 450000CHF (فرانک سوئیس) در سال درآمد کسب می کند و در دسته افرادی قرار دارد که از درآمد بالا برخوردار هستند. در شرایط کنونی می توان گفت که تحصیل پزشکی در سوئیس یک چالش اساسی است که به راحتی برای ایرانیان در دسترس نیست. در صورتی که به دنبال بهترین مسیرهای مهاجرت به خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *