ویزای تحصیلی

رشته اورولوژی در کرواسی

رشته اورولوژی در کرواسی

تحصیل رشته اورولوژی در کرواسی به دانشجویان خارجی این فرصت را می دهد که فرهنگ این کشور خیره کننده مدیترانه ای را تجربه کنند و در عین حال در رشته تخصصی به زبان انگلیسی نیز تحصیل کنند. مدرک رشته اورولوژی از دانشگاه کرواسی در سراسر اتحادیه اروپا و همچنین در بسیاری از کشورهای غربی از جمله بریتانیا، ایالات متحده و استرالیا به رسمیت شناخته شده است. تحصیل اورولوژی در کرواسی به خصوصی به زبان انگلسیی راه را برای طیف گسترده ای از گزینه های شغلی باز می کند، خواه دانشجویان بخواهند در کرواسی بمانند، به کشور خود برگردند یا در کشور دیگری مشغول به کار شوند. قبل از اینکه دانشجویان اقدام به تحصیل رشته اورولوژی در کرواسی کنند، متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند به متقاضیان کمک کنند تا آمادگی کامل در این زمینه کسب کنند و با مراحل به طور کامل آشنا شوند.

شرایط تحصیل رشته اورولوژی در کرواسی

تحصیل رشته اورولوژی در کرواسی 6 سال به طول می انجامد که در بهترین دانشگاه های پزشکی این کشور در دسترس می باشد. به طور معمول، تحصیل رشته اورولوژی در کرواسی شامل 3 سال آموزش تئوری (پیش بالینی) و به دنبال آن 3 سال آموزش بالینی می باشد. شایان ذکر است که این آموزش ها با سخنرانی ها و تحقیقات گسترده دانشجویی همراه هستند و سخنرانی ها به زبان کرواتی ارائه می شود تا اطمینان حاصل شود که همه دانشجویان قادر به برقراری ارتباط موثر با بیماران هستند. بهترین بخش در مورد تحصیل رشته اورولوژی در کرواسی، اندازه کوچک کلاس ‌ها و سطح وسیعی از دانش علمی است که دانشجویان می‌توانند کسب کنند. داشتن کمتر از 50 نفر در گروه به این معنی است که اساتید می توانند روابط قوی با دانشجویان خود ایجاد کنند و محیط کاری دلپذیر و سازنده را تضمین کنند.

شرایط پذیرش کلی برای رشته اورولوژی در کرواسی عبارتند از:

  • مدرک A-Level (یا معادل دبیرستان) در زیست شناسی و شیمی
  • آزمون ورودی دروس زیست شناسی و شیمی
  • گواهی پزشکی که نشان دهنده سلامتی کامل دانشجو باشد.
  • گواهی زبان انگلیسی برای افراد غیر بومی

اگر دانشجویان قبلاً از یک رشته مرتبط اورولوژی، پزشکی یا علوم مربوطه فارغ التحصیل شده باشند، می توانند برای دوره پیشرفته تحصیل رشته اورولوژی در کرواسی درخواست دهند. دانشگاه های برتر اورولوژی مانند دانشگاه زاگرب این دوره ها را به زبان انگلیسی ارائه می دهد. پس از گذراندن موفقیت آمیز امتحان نهایی، مدرک در سراسر اتحادیه اروپا و همچنین در سایر نقاط دنیا به رسمیت شناخته می شود. شایان ذکر است که در کرواسی، ثبت نام دانشجویان در شهریور ماه انجام می شود و کلاس ها از ابتدای مهر شروع می شوند.

شرایط تحصیل رشته اورولوژی در کرواسی

دانشگاه های رشته اورولوژی در کرواسی

در این بخش، قصد داریم به دو دانشگاه برتر برای رشته اورولوژی در کرواسی اشاره کنیم.

دو دانشگاه برتر برای تحصیل رشته اورولوژی در کرواسی عبارتند از:

نام دانشگاهنام شهررتبه در کرواسیرتبه در اروپارتبه جهانیسال تاسیس
University of ZagrebZagreb11203761669
University of RijekaRijeka22558561973

در حال حاضر بهترین دانشگاه برای تحصیل رشته اورولوژی در کرواسی دانشگاه زاگرب می باشد که در پایتخت زاگرب واقع شده است، در سال 1669 تاسیس شد و امکانات آن در سراسر شهر گسترش یافت. این دانشگاه بزرگترین دانشگاه کرواسی و قدیمی ترین دانشگاهی است که در جنوب شرقی اروپا فعالیت می کند و از سال 2003 برنامه های آموزشی را برای مطالعات اورولوژی و سایر رشته های پزشکی برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. روش تدریس در این دانشگاه شامل کلاس های درس کم جمعیت است که توجه شخصی و دقت را امکان پذیر می کند. به همین دلایل، تحصیل پزشکی در کرواسی به سرعت در حال تبدیل شدن به یک گزینه محبوب برای دانشجویان بین المللی است. هر ساله دانشجویان زیادی برای تحصیل در کرواسی وارد دانشگاه زاگرب می شوند و تعداد دانشجویان آن به بیش از 72000 نفر می رسد.

در نمودار زیر به طور دقیق به مقایسه جمعیت دانشگاه های برتر برای تحصیل رشته اورولوژی در کرواسی پرداخته ایم:

جمعیت دانشگاه های برتر برای تحصیل رشته اورولوژی در کرواسی

شایان ذکر است که دانشجویان خارجی قبل از مهاجرت به کرواسی حتما باید از شرایط تحصیل در کرواسی با توجه به دانشگاه مورد نظر خود اطلاعات کامل کسب کنند زیرا شرایط و قوانین اخذ پذیرش و شرکت در برنامه های تحصیلی با توجه به دانشگاه مربوطه متفاوت است.

دلایل تحصیل رشته اورولوژی در کرواسی

دلایل خوبی برای تحصیل رشته اورولوژی در کرواسی وجود دارد. اول از همه، کرواسی کشوری است که نه تنها از نظر فرهنگ، بلکه با مناظر شگفت انگیزش، چیزهای زیادی برای ارائه به دانشجویان دارد. دریای آبی فیروزه ‌ای آن در امتداد کل ساحل، دریاچه ‌های زیبا در مناطق داخلی، خیابان‌ های کوچک در شهرهای قدیمی، میدان‌ های زیبا و آمفی ‌تئاتر های دوره روم، آب و هوای گرم، پیاده‌ روی در مناطق سبز و میراث فرهنگی، کرواسی را به کشوری خاص تبدیل کرده است. این کشور زیرساخت های آموزشی خوبی دارد و برای خیلی ها تحصیل در کرواسی یک رویا است.

دلایل اصلی که موجب افزایش متقاضیان مهاجرت تحصیلی به کرواسی می شوند عبارتند از:

  • امکان تحصیل در به زبان انگلیسی در طیف گسترده ای از برنامه ها
  • محیط چند زبانه
  • مسکن دانشجویی ارزان
  • هزینه زندگی پایین

کرواسی کشوری با دید باز می باشد که پذیرای دانشجویان بین المللی است. تحصیل در کرواسی از یک طرف به معنای زندگی در یک کشور فوق العاده و زیبا و شناخت یک فرهنگ هیجان انگیز است. از طرفی به معنای اخذ مدرک تحصیلی با کیفیت نیز می باشد. نه تنها خود کرواسی و فرهنگ آن ارزشمند است، بلکه سیستم آموزشی ملی نیز واقعاً خوب است و مدرک کسب شده از دانشگاه های این کشور در تمام نقاط دنیا معتبر می باشد.

در صورتی که دانشجویان تصمیم بگیرند تا در یکی از دانشگاه های اروپا در رشته اورولوژی یا سایر رشته های پزشکی و یا زمینه های دیگر مشغول به تحصیل شوند و پیدا کردن مورد مناسب برای آنها کمی سخت باشد، باید در نظر داشته باشند که گزینه های مناسب زیادی برای انتخاب وجود دارد و خدمات متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای مشاوره به متقاضیان و تضمین ورود آنها برای اخذ ویزا و ادامه تحصیل در دانشگاه انتخابی طراحی شده است.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *