ویزای تحصیلی

رشته ایمنی شناسی در نیوزلند

رشته ایمنی شناسی در نیوزلند

رشته ایمنی شناسی در نیوزلند علاقمندان خیلی زیادی دارد که کاملا قابل درک است؛ نیوزلند جزو 15 کشور برتر دنیا برای زندگی در سال 2023 قرار دارد. علاوه بر داشتن موقعیت های شغلی بسیار زیاد، نرخ بیکاری حدودا 4%، نرخ ارتکاب به جرم پایین و سطح بالای درآمد، نیوزلند دانشگاه های بسیار ممتازی هم دارد. برای تبدیل شدن به یک ایمونولوژیست، یک پزشک ابتدا باید حداقل 4 سال در بیمارستان با همه انواع بیماری های عمومی کار کندT آنها باید در 2 امتحان تخصصی مختلف شرکت کنند. پس از این مقدار 3 سال دیگر آموزش تخصصی تمام وقت در ایمونولوژی/آلرژی مورد نیاز است. ایمونولوژیست‌های بالینی NHS معمولاً به مدرک درجه یک یا بالاتر در یک موضوع مرتبط نیاز دارند؛ اکثر دانشمندان بیومدیکال با مدرک علوم زیست پزشکی با تخصص ایمونولوژی وارد می شوند.

برخی از مشاغل، به ویژه مشاغلی که در دانشگاه ها مستقر هستند، به مدرک تحصیلات تکمیلی مانند کارشناسی ارشد یا دکترا نیاز دارند؛ ایمونولوژیست های تحقیقاتی علمی ملزم به داشتن مدرک دکترا در علوم زیستی – مانند علوم زیست پزشکی، زیست شناسی، میکروبیولوژی، ژنتیک، یا بیوشیمی هستند. فارغ التحصیلان متخصص در ایمونولوژی می توانند تعدادی فرصت شغلی به عنوان ایمونولوژیست یا ایمونولوژیست های بازدید کننده در بیمارستان های دولتی و خصوصی پیدا کنند و کسانی که دارای مدرک دکترا و تجربه خوب هستند، می توانند در بیمارستان های خصوصی به مشاغل با پاداش مناسب دست یابند. این مقاله در خصوص تحصیل در نیوزلند با تکیه بر رشته ایمنی شناسی توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده است. در ادامه به سوالاتی پاسخ داده خواهد شد از جمله:

  • هزینه تحصیل رشته ایمنی شناسی در نیوزلند چقدر است؟
  • آیا دانشجویان ضمن تحصیل در نیوزلند اجازه کار دارند یا خیر؟

دلایل تحصیل رشته ایمنی شناسی در نیوزلند

هر ساله دانشجویان بسیاری از کشورهای مختلف جهان، با دلایل گوناگونی تحصیل رشته ایمنی شناسی در نیوزلند را برای آینده تحصیلی خود انتخاب می کنند. برخی از مهمترین دلایل تحصیل رشته ایمنی شناسی در نیوزلند به شرح زیر می باشد:

دلایل تحصیل رشته ایمنی شناسی در نیوزلندتوضیحات
تحقیقات پیشرفتهدانشجویان بین المللی علاوه بر اینکه توسط محققان برجسته این رشته تحصیلی آموزش می بینند، فرصت این را خواهند داشت که در طول پروژه خود در تحقیقات پیشرفته نیز شرکت کنند.
پیشرفت شغلیشما در نیوزلند این فرصت را خواهید داشت که دانش و مهارت های مورد نیاز برای افزایش قابلیت استخدامی خود را به عنوان یک ایمونولوژیست به دست آورید.
کلاس های کوچکاندازه کلاس های کوچک در دانشگاه های نیوزلند، به دانشجویان این فرصت را می دهد که در تمامی بحث های کلاس شرکت کنند.

برای درک کلی از دلایل تحصیل رشته ایمنی شناسی در نیوزلند به تصویر زیر توجه فرمایید:

درک کلی از دلایل تحصیل رشته ایمنی شناسی در نیوزلند

درآمد رشته ایمنی شناسی در نیوزلند

اگر مدرک قابل قبولی داشته باشید، می توانید تا 3 سال پس از پایان تحصیلات خود برای کار در نیوزلند درخواست ویزا دهید؛ ویزای کار Post Study Work (باز) ویزای Post Study Work (با کمک کارفرما). هیچ دوره PR خاصی در نیوزلند وجود ندارد که بتوانید برای دریافت اقامت دائم تحصیل کنید؛ دانشجویان بین المللی می توانند هر دوره ای را انتخاب کنند و پس از فارغ التحصیلی، می توانند برای کار درخواست دهند و ویزای تحصیلی آنها می تواند به ویزای کار تبدیل شود.

به عبارت دقیق تر پس از اتمام تحصیل، ممکن است واجد شرایط ماندن و کار در نیوزلند باشید؛ اگر مدرک نیوزلند را کسب کرده اید، ممکن است بتوانید برای ویزای کار پس از تحصیل درخواست دهید که به شما امکان می دهد در نیوزلند بمانید. کار در نیوزلند فراوان است خصوصا برای رشته هایی مثل دندانپزشکی، ایمنی شناسی و غیره.

سطح درآمد در این کشور هم بالا است؛ در نموداری که در ادامه ترسیم شده است حدود درآمد ماهانه رشته ایمنی شناسی (ایمیونولوژی) طی سال 2023 بیان شده است:

درآمد رشته ایمنی شناسی در نیوزلند

هزینه تحصیل رشته ایمنی شناسی در نیوزلند

تحصیل در نیوزلند در رشته ایمنی شناسی علاقمندان زیادی دارد؛ البته با این که دانشگاه های ممتاز زیادی برای این رشته در نیوزلند قرار دارند، بهترین دانشگاه ها در کشور آمریکا واقع شده اند. این دانشگاه ها عبارت هستند از:

  • Harvard University
  • Massachusetts Institute of Technology
  • Johns Hopkins University
  • University of California–San Francisco
  • Stanford University
  • University of Pennsylvania
  • University of Washington
  • Rockefeller University

با این وجود از آن جایی که هزینه تحصیل در آمریکا به مراتب بیشتر از نیوزلند می باشد و امنیت اقتصادی و اجتماعی نیوزلند بالاتر از آمریکا است، خیلی از دانشجویان تحصیل در نیوزلند را ترجیح می دهند. به منظور تحصیل در این کشور در رشته ایمنی شناسی هر دانشگاهی شهریه متفاوتی اخذ می نماید اما حدود آن را طی سال تحصیلی 2023-2022 می توان سالانه 35000$ تا 77000$ (دلار نیوزلند) دانست. هزینه زندگی در نیوزلند را نیز باید به این مبالغ افزود که البته قدری از آن با کار دانشجویی قابل تامین است. هزینه زندگی در نیوزلند در هر شهری متفاوت است اما معمولا ماهانه 900$ تا 1300$ (دلار نیوزلند) می باشد.

کار ضمن تحصیل رشته ایمنی شناسی در نیوزلند

ویزای دانشجویی نیوزلند معمولاً به دانشجویان تمام وقت اجازه می دهد تا حداکثر 20 ساعت در هفته در طول سال تحصیلی و تا 40 ساعت در هفته در تعطیلات تابستانی کار کنند؛ این برای دانش‌آموزان دبیرستان و دبیرستان صدق می‌کند. دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری پژوهشی می توانند 40 ساعت در هفته در تمام طول سال کار کنند. حداقل حداقل دستمزد 20$ (دلار نیوزلند) در ساعت به شما پرداخت می شود، اگرچه ممکن است بیشتر از این درآمد داشته باشید؛ همچنین برای تعطیلات سالانه و رسمی و برای استراحت به شما پول پرداخت می شود.

کار ضمن تحصیل رشته ایمنی شناسی در نیوزلند

ویزای تحصیلی نیوزلند برای رشته ایمنی شناسی

برای واجد شرایط بودن برای ویزای دانشجویی، به موارد زیر نیاز دارید: برای پذیرش در یک دوره آموزشی در مؤسسه آموزشی مورد تایید وزارت آموزش و پرورش یا سازمان صلاحیت‌های نیوزلند (NZQA)، پول بابت هزینه‌های تحصیل خود یا مدرکی مبنی بر اینکه بورسیه تحصیلی دارید که هزینه های شما را پرداخت می کند. نیوزلند ویزای خاصی برای دانشجویان بین المللی به نام ویزای کار پس از تحصیل دارد و بسته به مدت زمان برنامه و سطح آن، می توانید بین 1 تا 3 سال پس از اتمام تحصیل بمانید و می توانید در کشور کار کنید؛ همچنین خانواده شما برای اینکه با شما در نیوزلند باشند باید برای ویزا خودشان درخواست دهند.

فرزندان تحت تکفل شما ممکن است برای ویزای بازدید کننده یا ویزای دانشجویی در صورت حضور در مدرسه درخواست دهند؛ در برخی موارد ممکن است فرزند شما یک دانش آموز بین المللی در نظر گرفته شود، بنابراین ممکن است هزینه های مدرسه بین المللی اعمال شود. ویزا برای مدت دوره شما در صورتی که تا 12 ماه طول بکشد یا برای دوره هایی که بیش از 1 سال طول می کشد تقریباً 12 ماه معتبر است (بعد از آن باید ویزای خود را از طریق دفتر دانشجویی بین المللی دانشگاه خود تمدید کنید. این بار اگر دوره شما بیش از یک سال طول بکشد). در این مقاله راجع به رشته ایمنی شناسی در نیوزلند اطلاعاتی ارائه گردیده است که امید است مفید واقع شده باشد. علاقمندان تحصیل در استرالیا، نیوزلند، کانادا، مجارستان، فرانسه و غیره می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نمایند.

پرتکرارترین سوالات در خصوص رشته ایمنی شناسی در نیوزلند

با توجه به سوالات مکرر شما عزیزان در خصوص رشته ایمنی شناسی در نیوزلند، در این بخش از مقاله قصد داریم تا به برخی از مهمترین آنها پاسخ دهیم. کلیدی ترین سوالات شما در این زمینه عبارت اند از:

  • آیا رشته ایمنی شناسی در نیوزلند گزینه مناسبی برای تحصیل اتباع خارجی می باشد؟ با توجه به سهولت ثبت نام در رشته ایمنی شناسی در نیوزلند و زیرساخت های آموزشی مدرن در این کشور، انتخاب این رشته تحصیلی بهترین گزینه برای ادامه تحصیل در خارج از کشور می باشد.
  • هزینه تحصیل رشته ایمنی شناسی در نیوزلند چقدر است؟ هزینه تحصیل رشته ایمنی شناسی در نیوزلند، بسته به موسسه آموزشی مورد نظر دانشجویان و برنامه تحصیلی آنها در این کشور متفاوت خواهد بود. اما معمولا بین 2700NZD تا 3500NZD (دلار نیوزلند) می باشد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *