ویزای تحصیلی

رشته بازرگانی بین الملل در بلغارستان

برای افراد کمی می توان تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل در بلغارستان را به عنوان گزینه ای ایده آل معرفی کرد. در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که برخی از افراد به دنبال آن هستند که راهی برای ورود به اروپا پیدا کنند و کشورهایی مانند بلغارستان را می توان به عنوان سکوی پرتابی برای رسیدن به این خواسته در نظر گرفت. بلغارستان یکی از کشورهایی است که دانشگاه های محدودی با سطح علمی بین المللی دارد و به همین دلیل نمی توان به راحتی آن را در جمع بهترین های جهان قرار داد. باید به این نکته اشاره کرد که بلغارستان تنها یک دروازه برای ورود به اروپا یا به نوعی سکویی برای پرتاب به سوی آینده ای بهتر است.

رشته بازرگانی بین الملل یکی از رشته هایی است که در گروه علوم اقتصادی ارائه می شود و متقاضیان زیادی دارد و یکی از عمده ترین دلایل این حجم تقاضا برای تحصیل در این رشته آن است که فرد پس از پایان دوره تحصیل می تواند به سرعت جذب بازار کار شود. بسیاری از دانشجویان تلاش خود را می کنند تا پس از تحصیل بتوانند وارد بازار کار شوند و رشته ای مانند بازرگانی بین الملل می تواند آن ها را به خواسته خود نزدیک تر کند. با توجه به اهمیتی که این رشته دارد، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در بلغارستان خواهند پرداخت و به سوالات موجود در این زمینه پاسخ می دهند.

  • شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در بلغارستان چیست؟
  • آیا دانشگاه های بلغارستان از اعتبار مناسبی در این رشته برخوردارند؟
  • هزینه های تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در این کشور چقدر است؟
  • آیا کار کردن در بلغارستان در حوزه بازرگانی بین المللی شرایط مناسبی دارد؟

شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در بلغارستان

در حال حاضر باید به این نکته توجه داشت که رشته بازرگانی بین الملل یکی از رشته های پرمتقاضی در دانشگاه های مختلف است اما پیش از این که فرد به فکر یافتن راهی برای ورود به این رشته باشد، باید اطلاعات دقیقی در رابطه با دانشگاه های ارائه کننده این رشته به دست آورد. دانشگاه های زیادی در بلغارستان این رشته را ارائه می کنند اما زمانی که به لیست دانشگاه های ارائه کننده رشته بازرگانی بین الملل در سطح بین المللی توجه شود، نامی از دانشگاه های بلغارستان در رتبه بندی جهانی دیده نمی شود و این مسئله ای است که متقاضیان پیش از دریافت پذیرش باید به آن توجه داشته باشند.

از دیگر محدودیت هایی که تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در بلغارستان می تواند به همراه داشته باشد آن است که دانشجویان نمی توانند به راحتی به دوره های انگلیسی زبان در این رشته دسترسی پیدا کنند. طول دوره تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در بلغارستان تقریبا شبیه به سایر کشورهای اروپایی است و دانشجویان می توانند دوره آموزشی خود را در این دانشگاه با موفقیت به پایان برده و مدرکی دریافت کنند که در سراسر اروپا و بسیاری از کشورهای جهان از اعتبار بالایی برخوردار است.

شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در بلغارستان

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در بلغارستان

آنچه ممکن است با وجود کیفیت نسبتا پایین آموزش در این کشور، مهاجرت به بلغارستان را تا حدودی ارزشمند سازد آن است که دانشگاه های این کشور از نظر هزینه های تحصیل بسیار مقرون به صرفه هستند. در حال حاضر هزینه های تحصیل در دانشگاه های بلغارستان و برای دانشجویان خارجی در رشته بازرگانی بین الملل در حدود 2800€ تا 3900€ (یورو) در سال است.

دانشجویان راه های مختلفی برای کاهش هزینه های تحصیل در این کشور خواهند داشت و می توانند با استفاده از آن، هزینه های کمتری را در این مسیر پرداخت کنند. تصویر زیر برخی از این راهکارها را نشان می دهد:

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در بلغارستان

در چنین شرایطی می توان گفت که زندگی دانشجویی در بلغارستان نمی تواند هزینه های سنگینی را به دانشجویان تحمیل کند و می توان آن را در دسته کشورهای نسبتا ارزان قیمت اروپایی برای تحصیل و زندگی قرار داد.

شرایط کار یک کارشناس بازرگانی در بلغارستان

فرایند تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل در بلغارستان به گونه ای است که فرد می تواند در این مسیر، موفقیت های دیگری را نیز به دست آورد که یکی از آن ها، دریافت اقامت این کشور پس از تحصیل است. افرادی که این کشور را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، قادر خواهند بود تا پس از تحصیل در حوزه بازرگانی بین الملل نیز به کار مشغول شوند و این خود یک امتیاز بزرگ به حساب می آید چراکه یک فرد در این حوزه به طور متوسط 27000BGN (لو) در ماه درآمد کسب می کند و می تواند آینده خوبی در سطح این کشور از نظر مالی برای خود طراحی کند.

در شرایط کنونی باید به این نکته اشاره داشت که بلغارستان یکی از کشورهای درجه دوم اروپایی برای تحصیل است و افرادی که این کشور را برای زندگی خود انتخاب می کنند، می توانند در آینده شرایط بهترین برای خود ایجاد کنند. شما نیز در صورتی که به دنبال بهترین مسیرهای مهاجرتی به خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *