ویزای تحصیلی

رشته بازرگانی بین الملل در فیلیپین

رشته بازرگانی بین الملل در فیلیپین

از آن جا که تحصیل در شرق آسیا توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در فیلیپین اهمیت پیدا می کند. در حال حاضر کشورهای زیادی در شرق آسیا وجود دارد که امکان ادامه تحصیل در رشته های مختلف را به دانشجویان خارجی می دهد و رشته بازرگانی بین الملل یکی از رشته هایی است که در این منطقه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. افرادی که این رشته را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، می توانند شرایط بسیار مناسبی در آینده کاری خود داشته باشند و به همین دلیل است که می توان به بسیاری از علاقمندان علوم تجاری توصیه کرد تا این رشته را نیز در نظر داشته باشند.

دانشگاه های فیلیپین نتوانسته اند جایگاه مناسبی را به دست آورند و به همین دلیل است که کمتر کسی تمایل دارد که این کشور را برای تحصیل خود انتخاب کند. با این حال باید به این نکته نیز اشاره کرد که افراد زیادی همچنان به دنبال یک فرایند کم دردسر برای تحصیل خود در خارج از کشور هستند و به همین دلیل است که این کشور نیز می تواند گزینه ای مناسب برای برخی از افراد در پروسه مهاجرت باشد. در حال حاضر، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در فیلیپین پرداخته تا به سوالاتی که در این زمینه مطرح می شود پاسخ دهند.

  • شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در فیلیپین چیست؟
  • بهترین دانشگاه های فیلیپین برای تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در این کشور چقدر است؟
  • پروسه تحصیل برای رسیدن به کار در فیلیپین چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در فیلیپین

فیلیپین یکی از کشورهای شرقی آسیا است که تمایل به تحصیل در آن کمتر از جانب شهروندان خارجی دیده می شود و به همین دلیل است که توصیه می شود تا مخاطبان پیش از مهاجرت به این کشور، اطلاعات دقیقی در این رابطه به دست آورند. در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که فیلیپین دانشگاه های نسبتا زیادی را در خود جای داده است اما محدود دانشگاه های این کشور هستند که در رشته های مختلف توانسته اند رتبه های مناسبی به دست آورند. برخی از مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته بازرگانی بین الملل در فیلیپین عبارتند از:

مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته بازرگانی بین الملل در فیلیپین

علاقمندان به تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل در فیلیپین می توانند در دانشگاه های فوق الذکر به زبان انگلیسی نیز به ادامه تحصیل مشغول شوند و این امتیازی است که می تواند مهاجرت به فیلیپین را برای بسیاری از افراد جذاب کند. در حال حاضر تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل در این کشور در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد امکان پذیر است و خوشبختانه برای دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور، دانشجویان نیازی به شرکت در آزمون های ورودی نخواهند داشت. تحصیل در مقطع کارشناسی رشته بازرگانی بین الملل در فیلیپین در حال حاضر 3 سال به طول می انجامد و برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد باید یک دوره 2 ساله را در نظر داشت.

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در فیلیپین

علاقمندان به زندگی در فیلیپین باید به این نکته توجه داشته باشند که در حال حاضر این کشور هزینه های نسبتا کمی را برای دانشجویان خارجی به همراه خواهد داشت و دانشجویان می توانند با در اختیار داشتن بودجه ای کم این هزینه ها را پرداخت کنند. باید به این نکته اشاره کرد که هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در این کشور در حال حاضر در حدود 1100$ تا 1900$ (دلار) در سال است و به همین دلیل فیلیپین یکی از کشورهای ارزان قیمت جهان برای تحصیل است.

هزینه های زندگی در این کشور نیز در حدود 400$ (دلار) در ماه است و دانشجویان می توانند با کار کردن در این کشور، هزینه های زندگی خود را به کمترین مقدار کاهش دهند. در شرایط کنونی شاید بتوان گفت که دسترسی به بورسیه تحصیلی در این کشور به سادگی ممکن نمی شود و از طرف دیگر دانشجویان نمی توانند به راحتی در این کشور مشغول به کار شوند مگر آن که بتوانند به زبان رسمی این کشور تسلط پیدا کنند.

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در فیلیپین

شرایط کار یک کارشناس امور بازرگانی در فیلیپین

افرادی که در این زمینه تحصیل کرده باشند، می توانند در بازار کار فعالیت رسمی داشته باشند و از این طریق به درآمد مناسبی داشته باشند. متوسط درآمد در فیلیپین در حوزه بازرگانی در حدود 43600PHP (پزو فیلیپین) است و افراد می توانند با این مبلغ زندگی نسبتا مناسبی در این کشور داشته باشند. با این وجود شرایط کار در فیلیپین برای افرادی که در این حوزه فعالیت دارند چندان مناسب نیست و افراد می توانند در کشورهای دیگر به ویژه در شرق آسیا، شرایط بهتری داشته باشند. در صورتی که شما نیز به دنبال بهترین مسیرهای مهاجرتی هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *