ویزای تحصیلی

رشته بازرگانی بین الملل در نروژ

رشته بازرگانی بین الملل در نروژ

تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل در نروژ می تواند برگ برنده ای در رزومه تحصیلی علاقمندان به این رشته در سراسر جهان باشد. افراد زیادی همواره به دنبال راهی هستند که در کشور با کیفیتی مانند نروژ به ادامه زندگی مشغول شوند و بدون تردید نروژ یکی از کشورهایی است که مخاطبان بسیار زیادی دارد. نروژ این فرصت را در اختیار علاقمندان به این کشور قرار داده است تا پس از تحصیل بتوانند در همین کشور کار کنند و این مسئله ای است که تحصیل در این کشور را بیش از پیش ارزشمند می سازد. در حال حاضر می توان گفت که امکان تحصیل ارزان قیمت در این کشور از عوامل دیگری است که سبب شده تا این کشور به یکی از کشورهای مهم برای مهاجرت تحصیلی تبدیل شود.

در نروژ فرایند تحصیل در رشته ای مانند بازرگانی بین الملل شبیه به اکثر کشورهای جهان است به طوری که عموما در دانشکده های مدیریت و علوم اقتصاد ارائه می شود. این رشته در نروژ نیز اهمیت بسیار بالایی دارد و رسیدن به بازار کار در این کشور می تواند از جمله مزایای تحصیل بازرگانی بین الملل در این کشور باشد. در حال حاضر و به دلیل اهمیت بالایی که این موضوع دارد، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در نروژ خواهند پرداخت تا اطلاعات جامعی در این رابطه ارائه کنند.

  • شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در نروژ چگونه است؟
  • مهم ترین دانشگاه های رشته بازرگانی بین الملل در این کشور کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در این کشور چقدر است؟
  • فرایند تحصیل رشته بازرگانی بین الملل، چگونه منجر به کاریابی در نروژ می شود؟

شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در نروژ

افرادی که قصد دارند در نروژ به ادامه تحصیل مشغول شوند، باید به این موضوع توجه داشته باشند که این کشور یکی از با کیفیت ترین کشورهای جهان است و در نتیجه برای ورود به آن نیاز به رزومه ای قوی است. دانشجویان خارجی باید در نظر داشته باشند که رشته بازرگانی در مقطع کارشناسی در یک دوره 4 ساله برگزار می شود و دانشجویان صرفا می توانند به زبان نروژی در آن به تحصیل بپردازند.

برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد این رشته در نروژ، اگرچه امکان تحصیل به زبان انگلیسی وجود دارد، دانشجویان باید یک مدرک کارشناسی مرتبط با علوم بازرگانی یا تجارت، اقتصاد یا گاها مدیریت ارائه دهند. اطلاعات جزئی در رابطه با نحوه پذیرش در این رشته در سایت دانشگاه به صورت تکمیلی وجود دارد و دانشجویان موظف هستند که پیش از ورود به دانشگاه آن را مورد بررسی قرار دهند.

معرفی دانشگاه های برتر رشته بازرگانی بین الملل در نروژ

افرادی که نروژ را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کرده اند، باید به این نکته توجه داشته باشند که نروژ دانشگاه های معتبر زیادی به ویژه در رشته بازرگانی دارد و به همین دلیل می تواند مدرکی را دریافت کرد که در سراسر جهان از اعتبار بالایی برخوردار است و مجوزی برای ورود به بهترین بازارهای کار خواهد بود. برخی از مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته بازرگانی بین الملل در نروژ عبارتند از:

برترین دانشگاه های رشته بازرگانی بین الملل در نروژ

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در نروژ

باید در نظر داشت که مهاجرت به نروژ برای تحصیل یکی از ارزان ترین روش های تحصیلی در جهان است چراکه دانشگاه های این کشور شهریه ای برای تحصیل در نظر نگرفته اند و دانشجویان به صورت کاملا رایگان می توانند در دانشگاه های دولتی این کشور به ادامه تحصیل مشغول شوند. باید به این نکته اشاره کرد که متقاضیان تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل یا سایر رشته های تحصیلی در این کشور باید به این نکته توجه داشته باشند که در حال حاضر تنها مبلغی که دانشجویان باید پرداخت کنند، تمکن مالی است.

پرداخت تمکن مالی به این صورت است که دانشجو پیش از درخواست برای ویزای تحصیلی نروژ و پس از قطعی شدن دریافت پذیرش، باید مبلغی را با توجه به تعداد همراهان، به دانشگاه واریز کند و این مبلغ پس از ورود به نروژ در طی دو قسط به فرد بازپرداخت خواهد شد. ضمن این که دانشجویان می توانند در این کشور به کار نیمه وقت نیز مشغول شده و از این طریق هزینه های زندگی خود را نیز تامین کنند.

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در نروژ

شرایط کار یک کارشناس علوم بازرگانی در نروژ

همانطور که گفته شد، با پایان یافتن دوره تحصیل فرد در نروژ، او قادر خواهد بود که به کار در این کشور مشغول شده و از این طریق شرایط مناسبی را برای خود ایجاد کند. دسترسی به درآمدی در حدود 567000NOK (کرون نروژ) در ماه به فرد این امکان را می دهد که به عنوان کارشناس علوم بازرگانی شرایط مالی خوبی در این کشور داشته باشد. فرصت های شغلی در این حرفه دارای شانس ارتقای درجه نیز هستند که می تواند به طور مستقیم بر درآمد افراد اثر گذار باشد. در صورتی که شما نیز به دنبال راهی برای مهاجرت به نروژ یا کشورهای برتر جهان هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *