ویزای تحصیلی

رشته بازرگانی بین الملل در پرتغال

رشته بازرگانی بین الملل در پرتغال

افرادی که توان مالی قوی یا رزومه ای در سطح بالا در اختیار ندارند، می توانند تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل در پرتغال را تجربه کنند. باید به این نکته اشاره شود که در حال حاضر افراد زیادی می توانند در رشته بازرگانی بین الملل به ادامه تحصیل بپردازند و تحصیل در این رشته به این دلیل حائز اهمیت است که فرد می تواند در کوتاه ترین زمان پس از دریافت مدرک تحصیلی خود، وارد بازار کار شده و در نتیجه به خواسته های خود در این زمینه دست پیدا کنند. رشته بازرگانی بین الملل که به گروه علوم اقتصادی وابسته است، یکی از مهم ترین رشته هایی است که دولت ها و شرکت های مختلف به آن توجه ویژه دارند.

در حال حاضر پرتغال یکی از کشورهایی است که می توان آن را به عنوان مقصد مناسب برای تحصیل خود دانست و به همین دلیل می توان آن را در دسته کشورهای مناسب برای مهاجرت قرار داد. از آن جا که این کشور در دسته کشورهای مهم اروپایی برای تحصیل قرار دارد، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در پرتغال خواهند پرداخت.

  • شرایط تحصیل این رشته در پرتغال چیست؟
  • محدودیت های انتخاب رشته بازرگانی بین الملل در این کشور چیست؟
  • بهترین دانشگاه های این کشور برای تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در این کشور چیست؟
  • آیا فرصت های مناسبی برای کار در حوزه بازرگانی در پرتغال وجود دارد؟

شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در پرتغال

افرادی که قصد تحصیل در خارج از کشور را دارند، باید به این نکته توجه داشته باشند که فاکتورهای زیادی باید مورد توجه قرار گیرد که برخی از آن ها وابسته به رزومه و توانمندی خود او است. رشته بازرگانی بین الملل یکی از رشته های مهم علوم اقتصادی است و افراد زیادی می توانند این رشته را برای تحصیل خود در خارج از کشور انتخاب کنند. برخی از دانشگاه های پرتغال در این رشته برای دانشجویان خارجی آزمون ورودی در نظر گرفته اند و این موضوع می تواند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار باشد.

افرادی که قصد تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل در پرتغال را دارند، باید به این نکته توجه داشته باشند که دوره آموزشی آن ها در مقطع کارشناسی تقریبا 4 ساله است و پس از آن می توانند وارد مقطع کارشناسی ارشد شوند که 2 سال به طول می انجامد. شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در مقطع دکترا در پرتغال کاملا شرایط متفاوتی دارد. متقاضیان تحصیل در رشته بازرگانی باید در نظر داشته باشند که این رشته به زبان انگلیسی و پرتغالی ارائه می شود و دانشجویان باید پیش از پذیرش به این مسئله توجه داشته باشند.

بهترین دانشگاه های رشته بازرگانی بین الملل در پرتغال

در پرتغال دانشگاه های زیادی وجود دارد و رشته بازرگانی بین الملل یکی از مهم ترین رشته هایی است که در این دانشگاه ها ارائه می شود و مهاجرت به پرتغال را می توانند ارزشمند سازد. دانشگاه های این کشور در رشته بازرگانی بین الملل توانسته اند جایگاه های نسبتا مناسبی بدست آورند و این مسئله ای است که باید به آن توجه ویژه داشت.

لیست برترین دانشگاه های پرتغالی در رشته بازرگانی بین الملل عبارتند از:

بهترین دانشگاه های رشته بازرگانی بین الملل در پرتغال

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در پرتغال

افرادی که قصد ادامه تحصیل در پرتغال را دارند، نیازی به در اختیار داشتن سرمایه زیاد نخواهند داشت و به همین دلیل می توان آن را در دسته کشورهای ارزان قیمت برای تحصیل دانست. هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در کشوری مانند پرتغال در حدود 1000€ تا 3500€ (یورو) در سال است و دانشجویان با توجه مقطع تحصیلی و دانشگاهی که در آن تحصیل می کنند، با این هزینه های احتمالی روبرو خواهند شد. در شرایط کنونی، دانشجویان نباید انتظار داشته باشند که بتوانند به راحتی در این کشور بورسیه تحصیلی دریافت کنند.

هزینه زندگی در پرتغال برای دانشجویان نیز مقرون به صرفه است و می توان گفت که فشار مالی زیادی به دانشجویان در این زمینه وارد نمی شود به ویژه زمانی که فرد اجازه دارد که به صورت نیمه وقت در این کشور کار کند. متوسط هزینه های زندگی در این کشور به طور تقریبی برای دانشجویان در حدود 500€ تا 800€ (یورو) در ماه است که نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی کمتر است.

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در پرتغال

شرایط کار یک کارشناس بازرگانی در پرتغال

در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که موقعیت استراتژیکی که کشور پرتغال دارد، سبب شده است تا این کشور به یکی از کشورهای خوب برای بازرگانان تبدیل شود و قطعا کارشناسان امور بازرگانی می توانند از این طریق به یافتن شغل امیدوار باشند. باید گفت که در حال حاضر باید به این نکته توجه داشت که کارشناسان امور بازرگانی در این کشور به طور تقریبی 2300€ (یورو) درآمد ماهیانه دریافت می کنند که به دلیل مقایسه با کشورهای دیگر می توان آن را کم دانست. در صورتی که به دنبال بهترین مسیرهای مهاجرتی برای آینده خود هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *