ویزای تحصیلی

رشته بازرگانی بین الملل در کانادا

رشته بازرگانی بین الملل در کانادا

شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در کانادا کم نظیر است و دانشجویان علاقمند می توانند در دانشگاه های باکیفیت بالای این کشور تحصیل کنند. باید به این نکته توجه داشت که کانادا از جمله کشورهایی است که علاقمندان بسیار زیادی در ایران دارد و این سطح از علاقه کاملا قابل ادراک است. کیفیت بالای آموزش، شرایط مناسب زندگی و همچنین فرصت اقامت پس از تحصیل در این کشور سبب شده است تا کانادا به یکی از جذاب ترین کشورهای جهان برای تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل و سایر رشته های تحصیلی تبدیل شود. محدودیت هایی برای تحصیل در کانادا در رشته های مختلف وجود دارد که دانشجویان پیش از هرگونه اقدام باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

رشته بازرگانی بین الملل یکی از رشته های مرتبط با علوم اقتصاد و تجارت است و به همین دلیل علاقمندان بسیار زیادی دارد. افرادی که قصد تحصیل در این رشته را دارند، باید رزومه ای درخور ارائه کنند و در غیر این صورت دانشگاه های ضعیف تری در کانادا آن ها را پذیرش خواهند کرد. در حال حاضر دانشگاه های باکیفیت زیادی در رشته بازرگانی بین الملل در این کشور وجود دارد و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در کانادا پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل رشته بازرگانی در کانادا چیست؟
  • بهترین دانشگاه های کانادایی برای تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل کدامند؟
  • محدودیت های انتخاب کانادا به عنوان مقصد تحصیلی چیست؟
  • فرایند رسیدن به کار در کانادا پس از تحصیل چگونه طی می شود؟
  • آیا کانادا کشوری گرانقیمت برای تحصیل در رشته بازرگانی است؟

شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در کانادا

کانادا یکی از کشورهایی است که رشته بازرگانی را با کیفیت بسیار بالایی ارائه می کند و علاقمندان زیادی آماده تحصیل در این کشور هستند. یکی از مزیت های تحصیل در کانادا برای دانشجویان خارجی آن است که این دانشجویان صرفا به زبان انگلیسی تحصیل می کنند و معدود دانشگاه های شرقی کانادا امکان تحصیل به زبان فرانسوی را نیز فراهم کرده اند. باید به این نکته اشاره کرد که دانشگاه های کانادا این رشته را در مقاطع مختلف تحصیلی و با کیفیت عالی ارائه می کنند و طول دوره تحصیل آن ها نیز تقریبا مشابه است.

در جدول زیر می توان اطلاعات دقیق تری در این رابطه به دست آورد:

دوره تحصیلیکارشناسیکارشناسی ارشددکترا
حداقل دوره تحصیل (سال)323

معرفی بهترین دانشگاه های رشته بازرگانی بین الملل در کانادا

علاقمندان به تحصیل در کانادا، این فرصت را خواهند داشت که در این کشور به بهترین دانشگاه های جهان در رشته بازرگانی بین الملل دسترسی داشته باشند و این خود امتیازی ارزشمند برای انتخاب این کشور به حساب می آید. در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که دانشگاه های کانادا از نظر کیفیت آموزشی در رشته بازرگانی بین الملل نیز از شرایط بسیار خوبی برخوردار هستند و در سطح بین المللی جایگاه بسیار مناسبی را به دست آورده اند.

برخی از مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته بازرگانی بین الملل در کانادا عبارتند از:

برترین دانشگاه های رشته بازرگانی بین الملل در کانادا

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در کانادا

افرادی که قصد دارند در کانادا تحصیل کنند باید تمکن مالی خوبی در اختیار داشته باشند و به همین دلیل است که سفارت این کشور برای صدور ویزای تحصیلی کانادا به این موضوع بسیار توجه می کند. دانشجویان برای این که بتوانند هزینه های تحصیل خود در این کشور را به صورت کامل پرداخت کنند، باید بودجه ای در حدود 16000$ (دلار کانادا) در سال را در نظر بگیرند که در برخی از دانشگاه های این کشور ممکن است تا 22200$ (دلار کانادا) نیز افزایش پیدا کند.

هزینه های زندگی در کانادا نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد اما می توان آن را به طور تقریبی در حدود 15000$ (دلار کانادا) در سال دانست ولی با توجه به امکان کار ضمن تحصیل در این کشور، می توان گفت که دانشجویان شانس تامین این هزینه ها در کانادا را خواهند داشت. از طرف دیگر باید به این نکته توجه داشت که دانشجویان می توانند بورسیه های مختلف تحصیلی و کمک هزینه هایی را از دانشگاه های این کشور دریافت کنند.

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در کانادا

شرایط کار یک کارشناس بازرگانی در کانادا

افرادی که در کانادا تحصیل می کنند، از شانس بسیار بالایی برای دریافت اقامت این کشور برخوردار هستند و می توانند تا سقف 2 سال پس از تحصیل خود، در همین کشور کار کنند و از امتیازهای اضافه کار و تحصیل در کانادا استفاده کنند تا به PR در این کشور دست پیدا کنند. یک کارشناس بازرگانی در این کشور می تواند به طور تقریبی 9150$ (دلار کانادا) در ماه درآمد کسب کند و از این طریق زندگی با کیفیتی را برای خود ترتیب دهد.

بهترین دوره های رشته بازگانی بین المللی در کانادا

اغلب دانشگاه های رایگان کانادا برای پیشرفت دانشجویان در این رشته، دوره های مختلفی را در رشته بازرگانی بین الملل ارائه می دهد. برخی از مهمترین آنها در جدول زیر ارائه شده است:

بهترین دوره های رشته بازرگانی بین الملل در کاناداخصوصیات دوره
دارایی و سرمایه گذاریاین دوره یک مدرک مبتنی بر برنامه با هدف آماده سازی دانشجویان برای پیگیری شغلی در امور مالی شرکت، برنامه ریزی شغلی، مالی و بانکداری است.
سیستم های اطلاعاتیمدرک سیستم های اطلاعاتی در این رشته یک مدرک انعطاف  پذیر و بین رشته ای است، که تقریبا در هر صنعتی تقاضای زیادی دارد.
مدیریتاین دوره برای دانشجویانی که قصد دارند مشاغل کوچک را  در کانادا مدیریت کنند یا کارآفرین شوند بسیار مناسب است.
بازاریابیبازاریابی در این رشته یک کارکرد مورد تقاضا برای سازمان ها در هر اندازه است، و از هر صنعتی در سراسر جهان عبور می کند.

کانادا یکی از کشورهایی است که تمامی زمینه های مهاجرتی به آن مورد توجه است پس شما نیز در صورتی که به دنبال راهی برای مهاجرت به این کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

سوالات مهم در خصوص رشته بازرگانی بین الملل در کانادا

در خصوص کسب اطلاعات بیشتر به سوالات مهم شما پاسخ داده خواهد شد:

  • شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در کانادا چگونه است؟ کانادا یکی از کشورهایی است که رشته بازرگانی را با کیفیت بسیار بالایی ارائه می کند و علاقمندان زیادی آماده تحصیل در این کشور هستند. یکی از مزیت های تحصیل در کانادا برای دانشجویان خارجی آن است که این دانشجویان صرفا به زبان انگلیسی تحصیل می کنند و معدود دانشگاه های شرقی کانادا امکان تحصیل به زبان فرانسوی را نیز فراهم کرده اند. باید به این نکته اشاره کرد که دانشگاه های کانادا این رشته را در مقاطع مختلف تحصیلی و با کیفیت عالی ارائه می کنند و طول دوره تحصیل آن ها نیز تقریبا مشابه است.
  • هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در کانادا به چه صورت است؟ افرادی که قصد دارند در کانادا تحصیل کنند باید تمکن مالی خوبی در اختیار داشته باشند و به همین دلیل است که سفارت این کشور برای صدور ویزای تحصیلی کانادا به این موضوع بسیار توجه می کند. دانشجویان برای این که بتوانند هزینه های تحصیل خود در این کشور را به صورت کامل پرداخت کنند، باید بودجه ای در حدود 16000$ (دلار کانادا) در سال را در نظر بگیرند که در برخی از دانشگاه های این کشور ممکن است تا 22200$ (دلار کانادا) نیز افزایش پیدا کند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *