ویزای تحصیلی

رشته بیهوشی در امارات

رشته بیهوشی در امارات

تحصیل در رشته بیهوشی در امارات یعنی تحصیل در کشوری امن با زیرساخت های عالی و به سرعت در حال پیشرفت و با آموزش باکیفیت. امارات به دلیل امن بودن خود و نرخ بسیار پایین جرایم خشونت آمیز از هر نوع مشهور است. در این کشور با جرایم جدی برخورد می شود و مرتکبان بر این اساس مجازات می شوند، به ویژه در جرایم علیه زنان. مزایای منحصر به فردی برای دانشجویانی که در امارات تحصیل می کنند وجود دارد، از جمله: جامعه متنوع و بین المللی، کیفیت بالای آموزش، امکانات و منابع گسترده در دسترس و غیره.

امارات متحده عربی مدتی است که یک مقصد توریستی محبوب بوده است و اکنون همچنین یک مقصد تحصیلی پررونق برای دانشجویان از سراسر جهان است. امارات بیش از 3500 دانشجوی بین المللی از بیش از 100 کشور از سراسر جهان دارد. دوره ها، پشتیبانی و امکانات موسسات آموزش عالی در این کشور متناسب با نیازهای دانشجویان است. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله حاضر که جهت راهنمایی علاقه مندان به تحصیل در رشته بیهوشی در امارات تهیه گردیده است به سوالات زیر پاسخ می دهند:

  • وضعیت حقوق متخصصان رشته بیهوشی در امارات چگونه است؟
  • فرآیند اخذ پذیرش برای تحصیل در رشته بیهوشی در امارات چگونه است؟
  • اخذ ویزا برای تحصیل در رشته بیهوشی در امارات چگونه است؟
  • هزینه زندگی دانشجویان رشته بیهوشی در امارات چه رقمی است؟

وضعیت حقوق متخصصان رشته بیهوشی در امارات

کسی که به عنوان متخصص بیهوشی در امارات متحده عربی کار می کند معمولاً ماهانه حدود 64500AED (درهم امارات) حقوق دریافت می کند. حقوق متخصصان بیهوشی در این کشور ثروتمند حوزه خلیج فارس بین 32900AED (کم ترین) تا 99300AED (بیش ترین) (درهم امارات) در ماه متغیر است. نمودار زیر وضعیت حقوق سالانه متخصصان بیهوشی در امارات را نشان می دهد:

حقوق سالانه متخصصان بیهوشی در امارات

نمودار زیر نیز نشانگر تفاوت میانگین حقوق متخصصان بیهوشی در امارات بر اساس تجربه است:

تفاوت میانگین حقوق متخصصان بیهوشی در امارات بر اساس تجربه

نمودار زیر مقایسه حقوق متخصصان بیهوشی در امارات با توجه به مرد یا زن بودن آن ها را نمایش می دهد:

مقایسه حقوق متخصصان بیهوشی زن و مرد در امارات

در امارات، متخصصان بیهوشی مرد به طور متوسط 8% بیش تر از همتایان زن خود حقوق دریافت می کنند.

فرآیند اخذ پذیرش برای تحصیل در رشته بیهوشی در امارات

از آن جایی که امارات فاقد سیستم درخواست متمرکز است بنابراین متقاضیان تحصیل در امارات حتما باید با موسسه ای که به آن درخواست ارائه می کنند مشورت نمایند تا شرایط آن ها را بررسی کنند یا اگر سوال خاصی دارند بپرسند. اولین گام فرآیند اخذ پذیرش از دانشگاهی در امارات، انتخاب رشته ای مناسب برای متقاضی است. متقاضیان باید سطح تحصیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا)، رشته تحصیلی و موسسه ای که می خواهند در آن شرکت کنند را انتخاب نمایند. برنامه های زبان انگلیسی زیادی در چندین موسسه آموزش عالی در امارات وجود دارد، اما باید به خاطر داشت که ممکن است متقاضیان نیاز به شرکت در آزمون مهارت زبان انگلیسی داشته باشند. پس از انتخاب یک برنامه مناسب، متقاضیان باید شرایط پذیرش را در وب سایت موسسه جستجو کنند.

در حالی که مدارک و اسناد لازم بین موسسات متفاوت است، معمولا از متقاضیان خواسته می شود تا برخی از اسناد و مدارک زیر را ارائه دهند:

  • فرم درخواست تکمیل شده
  • کپی پاسپورت معتبر
  • گواهینامه ها و ریزنمرات مدارک تحصیلی (به عنوان مثال گواهی دبیرستان یا معادل آن)
  • عکس جدید در اندازه عکس پاسپورت و رنگی
  • اثبات تسلط به زبان انگلیسی
  • هزینه درخواست

بسته به دانشگاه و برنامه، ممکن است مدارک خاصی مورد نیاز باشد. متقاضیان برای اطلاع از شرایط پذیرش خاص همیشه باید به وب سایت دانشگاه مورد نظر مراجعه کنند و در صورت داشتن هر گونه سوال با دفتر دانشگاه مربوطه تماس بگیرید. در امارات متحده عربی، درخواست ها و پذیرش ها توسط موسسه ای که متقاضی برای آن درخواست می دهد، رسیدگی می شود. پس از ارسال تمام مدارک لازم، نتایج پذیرش ممکن است مدتی طول بکشد تا برسد. پس از پذیرش، موسسه نامه رسمی پذیرش برای متقاضی ارسال می کند که جزئیات دوره متقاضی و تاریخ شروع را تایید می کند.

فرآیند اخذ پذیرش برای تحصیل در رشته بیهوشی در امارات

اخذ ویزا برای تحصیل در رشته بیهوشی در امارات

هنگامی که متقاضی توسط یک موسسه آموزش عالی در امارات پذیرفته شد، می تواند فرآیند درخواست ویزای دانشجویی را آغاز کند. برای درخواست ویزا، متقاضی به اسپانسری یکی از اقوام در امارات نیاز دارد. اگر وی هیچ بستگانی در آن جا ندارد، اکثر دانشگاه ها این کار را برای متقاضی انجام می دهند، اما متقاضی حتما باید با موسسه خود تماس بگیرد تا بررسی کند که آیا این خدمات را ارائه می دهند یا خیر.

متقاضی می تواند درخواست خود را به صورت آنلاین به اداره فدرال هویت و شهروندی (ICA) یا اداره کل اقامت و امور خارجی (GDRFA) در امارت مربوطه که در آن تحصیل خواهد کرد – که کانال های آنلاین و آفلاین را ارائه می دهند – ارسال کند. ویزای دانشجویی فقط برای یک سال اعتبار دارد و باید سالانه با مدرک رسمی ادامه تحصیل از دانشگاه متقاضی تمدید شود. توجه به این نکته مهم است که پذیرش در دانشگاه های امارات تضمینی برای صدور ویزای دانشجویی برای متقاضی نیست.

هزینه زندگی دانشجویان رشته بیهوشی در امارات

بررسی هزینه زندگی در امارات نشان می دهد هزینه های ماهانه برآورد شده یک نفر در این کشور عربی 834.93$ (دلار) معادل 3066.77AED (درهم امارات) بدون اجاره بها می باشد. همچنین، بررسی اجاره بها در این کشور ارقام زیر را نشان می دهد:

  • آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر: 4248.04AED (درهم امارات)
  • آپارتمان یک خوابه خارج از مرکز شهر: 2749.62AED (درهم امارات)
  • آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر: 7697.77AED (درهم امارات)
  • آپارتمان سه خوابه خارج از مرکز شهر: 5436.53AED (درهم امارات)

جدول زیر توزیع هزینه های زندگی در امارات را نشان می دهد:

حمل و نقلپوشاک و کفشورزش و سرگرمیخرید از بازارخدمات رفاهی (ماهانه)اجاره ماهانهصرف غذا در رستوران
8.4%2.5%7.8%24.5%7.9%35.2%13.8%

در صورتی که علاقه مند به تحصیل در امارات به زبان انگلیسی در رشته بیهوشی هستید، توصیه می کنیم جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و نیز هزینه تحصیل در امارات با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *