ویزای تحصیلی

رشته بیهوشی در فرانسه

رشته بیهوشی در فرانسه

تحصیل در رشته بیهوشی در فرانسه را می توان به عنوان یکی از انتخاب های شایسته برای افزایش کیفیت زندگی و احتمال کاریابی در آینده خود در نظر گرفت. دانشگاه های فرانسه نه تنها در عصر حاضر بلکه از دیرباز به عنوان بهترین دانشگاه های جهان در زمینه آموزش شناخته می شدند و به همین دلیل است که می توان فرانسه را در جمع کشورهای مناسب برای تحصیل در خارج از کشور به ویژه در رشته حساسی همچون بیهوشی معرفی کرد. در چنین شرایطی است که دانشجویان خارجی می توانند بدون نیاز به عبور از چالش های مختلف، در رشته مورد نظر خود به کار مشغول شوند.

رشته بیهوشی یکی از رشته های پرکاربرد در علم پزشکی است و دانشگاه های محدودتری در جهان این رشته را ارائه می کنند تا به این ترتیب بتوانند افراد شایسته تری را برای ورود به بازار کار آماده کنند. البته باید به این نکته نیز توجه داشت که همین مسئله سبب شده است تا نیاز به نیروی کار متخصص در این زمینه نیز افزایش پیدا کند و همین مسئله نیز نکته ای قابل تامل برای رسیدن به موفقیت در این زمینه است. همه علاقمندان به تحصیل در رشته بیهوشی می توانند فرانسه را به عنوان یکی از کلیدی ترین کشورهای جهان برای تحصیل در نظر داشته باشند و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله در تلاشند تا در رابطه با این موضوع توضیحاتی را ارائه کنند.

  • بهترین دانشگاه های رشته بیهوشی در فرانسه کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته بیهوشی در فرانسه چقدر است؟
  • آیا می توان پس از دریافت مدرک تحصیلی در فرانسه به کار مشغول شد؟
  • یک متخصص بیهوشی در فرانسه چقدر درآمد ماهانه دارد؟

معرفی دانشگاه های برتر رشته بیهوشی در فرانسه

دانشگاه های فرانسه در رشته های مختلف تحصیلی دارای جایگاه ویژه هستند و رشته بیهوشی نیز از این قاعده مستثنی نیست. دانشپگاه پیر و ماری کوری به عنوان بهترین دانشگاه فرانسه برای تحصیل در رشته بیهوشی شناخته می شود و رتبه 330 جهانی در این رشته را نیز در اختیار دارد. در رتبه دوم این دانشگاه های تراز اول جهانی، نام دانشگاه پاریس دکارت قرار دارد که به جایگاه 341 جهان رسیدن است.

در رتبه 370 جهان نیز می توان نام دانشگاه پاریس سود را مشاهده کرد که رتبه 126 اروپا را نیز به خود اختصاص داده است. چهارمین دانشگاه برتر فرانسه برای تحصیل در رشته بیهوشی، دانشگاه بوردو است که رتبه 389 جهان را به خود اختصاص داده است. دانشگاه کلود برنارد در شهر لیون نیز یکی از دانشگاه های سطح متوسط برای تحصیل پزشکی در فرانسه است که در رشته بیهوشی رتبه 436 را به دست آورده است.

دانشجویانی که فرانسه را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، این فرصت را خواهند داشت که به زبان انگلیسی نیز به ادامه تحصیل مشغول شوند اما باید به این نکته اشاره داشت که زبان فرانسوی می تواند گزینه های بیشتری برای تحصیل در اختیار دانشجویان قرار دهد و این یک امتیاز بزرگ برای ورود به دانشگاه های فرانسه برای تحصیل در رشته بیهوشی است.

مراحل دریافت مدرک تحصیلی از دانشگاه های فرانسه

هزینه تحصیل رشته بیهوشی در فرانسه

یکی از امتیازاتی که تحصیل در فرانسه می تواند به همراه داشته باشد آن است که دانشجویان خارجی قادر خواهند بود تا بر اساس امکانات موجود در این کشور برای توسعه دانش، هزینه های کمی را به عنوان شهریه به دانشگاه پرداخت کنند. افرادی که فرانسه را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، می توانند با پرداخت سالیانه 2700€ تا 5200€ (یورو) در سال، وارد دانشگاه های پزشکی این کشور شوند و به ادامه تحصیل بپردازند و با توجه به کیفیت آموزش در این کشور می توان گفت که مبلغی مقرون به صرفه را پرداخت می کنند.

هزینه زندگی در فرانسه اما به شدت تابع شهری است که فرد در آن زندگی می کند. برای زندگی در پاریس دانشجو نیاز به حداقل 1500€ (یورو) در ماه خواهد داشت و در نتیجه می توان گفت که زندگی در پاریس برای دانشجویان بسیار پر هزینه است و به همین دلیل است که علاقمندان به تحصیل در این شهر، زندگی در حومه را برای خود انتخاب می کنند. در سایر شهرهای فرانسه می توان انتظار هزینه هایی نصف مبلغ اعلام شده در پاریس را برای گذران زندگی ماهانه داشت.

هزینه تحصیل رشته بیهوشی در فرانسه

شرایط کار یک متخصص بیهوشی در کشور فرانسه

افرادی که فرانسه را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند معمولا تمایل به زندگی در همین کشور را نیز دارند اما بسیاری از آن ها از این جهت در فرانسه به ادامه تحصیل می پردازند که بتوانند شرایط کار در شرق کانادا را نیز برای خود ایجاد کنند. به هر ترتیب، دولت فرانسه به دانشجویان خارجی در این کشور اجازه می دهد تا با پایان دادن به دوره آموزشی خود در این کشور اقامت به دست آورده و به عنوان نیروی کار در فرانسه بمانند.

با توجه به کمبود نیروی کار در رشته بیهوشی، می توان انتظار داشت که دانشجویان در این رشته شانس بسیار خوبی برای ورود به بازار کار پس از تحصیل داشته باشند و از درآمد بالایی در این کشور برخوردار شوند. یک متخصص بیهوشی در این کشور به طور متوسط در حدود 13900€ (یورو) در ماه درآمد کسب می کند که به نسبت بسیاری از مشاغل در این کشور بیشتر است. شما نیز در صورتی که به دنبال تحصیل در کشور فرانسه به عنوان یک دانشجوی خارجی هستید، حتما با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید تا از تجربیات ایشان در زمینه اعزام دانشجو به خارج از کشور بهره ببرید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *