ویزای تحصیلی

رشته بیهوشی در مجارستان

رشته بیهوشی در مجارستان

بوداپست بهترین شهر برای تحصیل در رشته بیهوشی در مجارستان است. بوداپست، پایتخت و پرجمعیت ترین شهر مجارستان است. این شهر همچنین نهمین شهر بزرگ اتحادیه اروپا از نظر جمعیت در محدوده شهر است. شهر بوداپست دارای معماری بی نظیر و طبیعت زیبایی است. از مکان های زیبای این شهر می توان به رودخانه دانوب اشاره کرد. این رودخانه از شهر بوداپست می گذرد و زیبایی استثنایی ایجاد می کند. سبک زندگی مردم مجارستان در بوداپست مدرن است، به طوری که با وجود خانه های قدیمی، امکانات مدرن و پیشرفته ای در منازل آن ها وجود دارد. بیش از 40 کالج و دانشگاه در بوداپست قرار دارند. همچنین در پایان، کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به معرفی فرهنگ مردم مجارستان به دانشجویان می پردازند.

بهترین دانشگاه ها برای رشته بیهوشی در مجارستان

جدول زیر بهترین دانشگاه های مجارستان برای تحصیل در رشته بیهوشی را بر اساس گزارش وب سایت edurank نشان می دهد. این 4 دانشگاه بر اساس عملکرد پژوهشی شان در زمینه بیهوشی رتبه بندی شده اند:

دانشگاهشهررتبه در مجارستانرتبه در اروپارتبه در جهان
دانشگاه سملویسبوداپست1101309
دانشگاه سزگدسزگد2119346
دانشگاه پسپچ3136427
دانشگاه دبرسندبرسن4172542

فرآیند ارائه درخواست برای رشته بیهوشی در مجارستان

اولین گام در مسیر ارائه درخواست و اخذ پذیرش از دانشگاه های مجارستان، انتخاب یک برنامه متناسب است. شخص باید با توجه به معیارهایی با انتخاب برنامه ای که برای وی مناسب است کار خود را شروع کند. پس از آن نوبت به بررسی و تهیه مدارک مورد نیاز می رسد. از جمله مدارک اولیه ای که معمولا همه دانشگاه ها می خواهند، مدرک تحصیلی مقطع قبلی، انگیزه نامه و توصیه نامه است. همچنین ممکن است لازم باشد که متقاضیان دارای مدرک آزمون مهارت زبان انگلیسی مانند تافل یا آیلتس باشند. متقاضیان برای اطلاع از مدارک مورد نیاز و شرایط پذیرش خاص باید به وب سایت دانشگاه موردنظر خود مراجعه کنند. مرحله بعدی ارسال درخواست و مدارک مورد نیاز است. در مجارستان اکثر ارائه درخواست ها از طریق سیستم درخواست آنلاین انجام می شود.

اغلب دانشگاه های مجارستان دارای هزینه درخواست بین 100EUR تا 150EUR (یورو) هستند. پس از تکمیل فرم درخواست جهت اعزام دانشجو به مجارستان، متقاضی باید مدارک لازم را پیوست کند یا برای ارسال آن ها به دانشگاه آماده شود. مرحله بعدی انتظار برای تصمیم دانشگاه است. نتایج پذیرش اغلب از طریق ایمیل یا پست اطلاع رسانی می شود. اگر متقاضی دانشجوی شهریه‌ای هست به این معنی که شهروند اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا نیست، معمولاً از وی خواسته می‌شود که شهریه ترم اول را بپردازد. از طرف دیگر، دانشگاهی که متقاضی در آن تحصیل خود را ادامه خواهد داد، نامه رسمی پذیرش، تاییدیه پذیرش برای اهداف ویزا و سایر اطلاعات عملی در مورد تحصیل در خارج از کشور در مجارستان را برای متقاضی ارسال خواهد کرد.

فرآیند ارائه درخواست برای تحصیل در رشته بیهوشی در مجارستان

اخذ ویزا برای رشته بیهوشی در مجارستان

اگر دانشجو تبعه یکی از کشورهای اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا نباشد، پس از پذیرش در یک دانشگاه مجارستانی، باید فرآیند درخواست ویزا را در اسرع وقت آغاز کند زیرا این فرآیند بین یک تا سه ماه طول می کشد و به چندین مدرک مهم نیاز دارد. قبل از خروج از کشور، متقاضی باید در کنسولگری یا سفارت مجارستان برای ویزای دانشجویی درخواست ارائه دهد.

مدارک مورد نیاز برای ویزای دانشجویی مجارستان عبارتند از:

  • نامه پذیرش از دانشگاه پذیرنده
  • پاسپورت متقاضی که باید حداقل شش ماه پس از روز ورود معتبر باشد
  • مدرک محل اقامت در مجارستان
  • گواهی بیمه سلامت
  • مدرک اثبات این که متقاضی بودجه کافی برای پوشش هزینه های زندگی در طول تحصیل را دارد
  • فرم درخواست ویزا

در صورتی که علاقه مند به تحصیل در رشته بیهوشی در مجارستان هستید، توصیه می کنیم جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و نیز هزینه تحصیل در مجارستان با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

سوالات پرتکرار درخصوص رشته بیهوشی در مجارستان

در این بخش به سوالات مهم شما پاسخ می دهیم:

  • فرآیند ارائه درخواست برای رشته بیهوشی در مجارستان چگونه است؟ اولین گام در مسیر ارائه درخواست و اخذ پذیرش از دانشگاه های مجارستان، انتخاب یک برنامه متناسب است. شخص باید با توجه به معیارهایی با انتخاب برنامه ای که برای وی مناسب است کار خود را شروع کند. پس از آن نوبت به بررسی و تهیه مدارک مورد نیاز می رسد. از جمله مدارک اولیه ای که معمولا همه دانشگاه ها می خواهند، مدرک تحصیلی مقطع قبلی، انگیزه نامه و توصیه نامه است. همچنین ممکن است لازم باشد که متقاضیان دارای مدرک آزمون مهارت زبان انگلیسی مانند تافل یا آیلتس باشند. متقاضیان برای اطلاع از مدارک مورد نیاز و شرایط پذیرش خاص باید به وب سایت دانشگاه موردنظر خود مراجعه کنند. مرحله بعدی ارسال درخواست و مدارک مورد نیاز است. در مجارستان اکثر ارائه درخواست ها از طریق سیستم درخواست آنلاین انجام می شود.
  • اخذ ویزا برای رشته بیهوشی در مجارستان به چه صورت است؟ اگر دانشجو تبعه یکی از کشورهای اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا نباشد، پس از پذیرش در یک دانشگاه مجارستانی، باید فرآیند درخواست ویزا را در اسرع وقت آغاز کند زیرا این فرآیند بین یک تا سه ماه طول می کشد و به چندین مدرک مهم نیاز دارد. قبل از خروج از کشور، متقاضی باید در کنسولگری یا سفارت مجارستان برای ویزای دانشجویی درخواست ارائه دهد.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *