ویزای تحصیلی

رشته بیهوشی در پرتغال

رشته بیهوشی در پرتغال

تحصیل در رشته بیهوشی در پرتغال این فرصت را در اختیار علاقمندان قرار می دهد که به سرعت وارد بازار کار یکی از کشورهای اروپایی شوند. علوم پزشکی یکی از پرمتقاضی ترین رشته های تحصیلی در جهان است و رشته بیهوشی به عنوان یکی از رشته های اصلی در این زمینه، می تواند به عنوان کلیدی برای رسیدن به موفقیت در نظر گرفته شود. دانشگاه های پرتغال اگرچه بهترین های رشته مورد نظر در اروپا به حساب نمی آیند اما همچنان در سطح جهانی شناخته شده هستند و افراد زیادی با تحصیل در این دانشگاه ها، شرایط مناسب کار خود در این قاره را فراهم می کنند.

رشته بیهوشی یکی از رشته های تخصصی مرتبط با گروه پزشکی است و دانشجویان می توانند تا دوره تخصص در این رشته به ادامه تحصیل بپردازند و از این طریق سرنوشت مالی و شغلی خود را نیز تغییر دهند. بسیاری از دانشگاه های پرتغال این رشته را نیز به عنوان یک رشته کاربردی ارائه می دهند و این مسئله می تواند برای ورود به دانشگاه پرتغال به عنوان دانشجوی خارجی اهمیت داشته باشد. نکته جالب در خصوص تحصیل در این رشته آن است که دانشجویان خارجی نیازی به شرکت در آزمون های ورودی این رشته نخواهند داشت و باید با رزومه تحصیلی خود پذیرش دریافت کنند. در همین راستا، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله در شرایط تحصیل رشته بیهوشی در پرتغال را مورد ارزیابی قرار خواهند داد.

  • بهترین دانشگاه های پرتغال برای تحصیل در رشته بیهوشی کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته بیهوشی در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان به عنوان پزشک در کشور پرتغال به کار مشغول شد؟
  • آیا یک متخصص بیهوشی در پرتغال از سطح درآمد بالایی برخوردار است؟

معرفی بهترین دانشگاه های رشته بیهوشی در پرتغال

معرفی بهترین دانشگاه های رشته بیهوشی در پرتغال

علاقمندان به تحصیل در رشته بیهوشی می توانند پرتغال را به عنوان یکی از کشورهای سطح متوسط برای تحصیل خود در نظر داشته باشند. دانشگاه های پرتغال در سطح اروپا از کیفیت تراز اول برخوردار نیستند ولی می توان آن ها را در جمع دانشگاه های متوسط جهان قرار داد. مهم ترین دانشگاه کشور پرتغال در رشته بیهوشی، دانشگاه پورتو است که رتبه 151 اروپا و همچنین 473 جهان را به خود اختصاص داده است. سایر دانشگاه های پرتغال اما با این دانشگاه فاصله نسبتا زیادی دارند برای مثال دانشگاه لیسبود با قرار گرفتن در رتبه 691 جهان، دومین دانشگاه برتر رشته بیهوشی در پرتغال است و دانشگاه کویمبرا نیز رتبه 757 جهان در این رشته را در حالی به دست آورده که رتبه 223 اروپا را در اختیار دارد. دانشگاه تراس اوس مونتس و آلتو دوورو نیز رتبه 1111 جهان در رشته بیهوشی را به خود اختصاص داده است.

مراکز آموزشی در کشور پرتغال این فرصت را به دانشجویان خارجی می دهند که به زبان انگلیسی نیز در این کشور به ادامه تحصیل بپردازند اما افرادی که برنامه ای جز تحصیل در پرتغال را در سر دارند، بهتر است برای سهولت اقامت خود در این کشور، زبان پرتغالی را برای تحصیل خود انتخاب کنند.

چالش های تحصیل رشته بیهوشی در پرتغال

برای این که بتوان به عنوان یک دانشجوی خارجی در کشور پرتغال به ادامه تحصیل پرداخت باید چالش های موجود در این مسیر را به دقت مورد بررسی قرار داد و تنها در صورتی اقدام به تحصیل در این کشور نمود که بتوان این چالش ها را برطرف ساخت. برخی از مهم ترین چالش های موجود در این زمینه عبارتند از:

چالش های تحصیل رشته بیهوشی در پرتغال

دانشجویانی که قصد تحصیل در پرتغال در رشته بیهوشی را دارند، باید به این نکته توجه داشته باشند که هزینه های تحصیل در این کشور بسیار مناسب است و برای تحصیل در رشته های پزشکی نیز دانشجویان به بودجه ای در حدود 2700€ تا 5200€ (یورو) در سال نیاز خواهند داشت و این مبلغی بسیار مناسب برای تحصیل در یک کشور اروپایی است.

هزینه های زندگی در پرتغال نیز به نسبت بسیاری از کشورهای جهان بسیار مقرون به صرفه تر است و دانشجویان می توانند با در اختیار داشتن بودجه ای در حدود 6000€ تا 8500€ (یورو) در سال این فرصت را خواهند داشت که هزینه های زندگی خود را به طور کامل برطرف کنند. امکان کار ضمن تحصیل برای دانشجویان خارجی نیز یک فرصت بسیار مناسب دیگر برای تامین هزینه های زندگی در این کشور است.

شرایط کار متخصصین بیهوشی در کشور پرتغال

برای اینکه یک متخصص بیهوشی بتواند در کشور پرتغال به کار مشغول شود، باید مدرک تحصیلی خود را در این کشور معادلسازی کند اما خبر خوب برای دانشجویان خارجی در پرتغال آن است که بلافاصله با دریافت مدرک تحصیلی، امکان کار در پرتغال برای پزشکان نیز ایجاد می شود و تنها شرط موجود در این زمینه آن است که آن ها بتوانند به زبان پرتغالی تسلط داشته باشند.

یک متخصص بیهوشی در کشور پرتغال به طور متوسط می تواند درآمدی در حدود 9300€ (یورو) در ماه را به دست آورد. با توجه به سطح هزینه های زندگی در کشور پرتغال، این حقوق می تواند یک زندگی با کیفیت در این کشور را ایجاد کند اما باید در نظر داشت که به نسبت بسیاری از کشورهای اروپایی، مبلغی کمتر است. در صورتی که تمایل به حضور در بهترین کشورهای جهان دارید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *