ویزای تحصیلی

رشته بیوتکنولوژی در فیلیپین

رشته بیوتکنولوژی در فیلیپین

در حال حاضر مهاجرت تحصیلی یکی از بهترین و محبوب ترین روش ها برای اخذ ویزای کشورهای خارجی بوده و متقاضیان زیادی دارد. علاقه مندان به مهاجرت تحصیلی می توانند با اخذ پذیرش در رشته هایی از جمله رشته بیوتکنولوژی در فیلیپین ویزای تحصیلی این کشور را دریافت کنند و مسیر مهاجرت را برای خود هموارتر نمایند. به دلایلی از جمله افزایش هزینه های تحصیل در خارج از کشور، برخی متقاضیان توان مالی کافی برای تحصیل در کشورهای اروپایی و آمریکایی را نداشته و مهاجرت تحصیلی به کشورهای آسیایی را انتخاب می نمایند که گزینه های مقرون به صرفه تری به شمار می روند. در این مقاله که توسط تیم ترجمه ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به رشته تحریر درآمده است، به بخشی از سوالات شما عزیزان در مورد مهاجرت تحصیلی به فیلیپین و رشته بیوتکنولوژی، از جمله موارد زیر پاسخ داده ایم:

  • مزایای تحصیل در فیلیپین شامل چه مواردی می شود؟
  • آیا دانشگاه های واقع شده در فیلیپین از اعتبار کافی برخوردارند؟
  • دانشگاه های ارائه دهنده رشته بیوتکنولوژی در فیلیپین کدامند؟
  • آیا امکان اخذ کم هزینه تحصیلی جهت تحصیل در فیلیپین وجود دارد؟
  • دانش آموختگان رشته بیوتکنولوژی در چه حوزه هایی می توانند مشغول به کار گردند؟

درباره رشته بیوتکنولوژی در فیلیپین

جمهوری فیلیپین کشوری است واقع شده در جنوب شرقی آسیا، شرق ناحیه هندوچین و شمال اندونزی. این کشور مجموعه ای از جزایر می باشد که پایتخت آن مانیل بوده و بزرگترین شهر آن کزون سیتی است. فیلیپین دو زبان رسمی داشته که عبارتند از فیلیپینی و انگلیسی. این کشور در گذشته مستعمره کشورهای زیادی از جمله اسپانیا، ایالات متحده آمریکا و ژاپن بوده اما در حال حاضر یکی از کشورهای مستقل منطقه به شمار می رود. واحد پول این کشور پزوی فیلیپین می باشد و طبق آمار ارائه شده توسط منابع معتبر، اقتصاد فیلیپین 34امین اقتصاد بزرگ دنیا شناخته شده است. از همسایگان فیلیپین می توان به کشورهایی از جمله تایوان، چین، ژاپن، مالزی، اندونزی، تایلند و سنگاپور اشاره کرد. قابل ذکر است که کشور فیلیپین در محاصره آب های اقیانوس آرام و دریای چین جنوبی قرار گرفته و از 7107 جزیزه فیلیپین فقط 100 جزیره آن مسکونی می باشند.

مانیل پایتخت فیلیپین در طی سال های گذشته پیشرفت های زیادی در زمینه های اقتصادی و اجتماعی داشته و یکی از ارزان ترین شهرهای دنیا به شمار می رود. شهر مانیل مرکز اصلی تجارت، سرمایه گذاری و امور مالی اداری در کشور فیلیپین است، بندر مانیل دارای بیشترین حجم واردات و صادرات در کل کشور فیلیپین است. بیشتر صادرات فیلیپین شامل نیمه رساناها و لوازم الکتورنیکی، ابزار حمل و نقل، پوشاک و میوه جات می باشد. فیلیپین از نظر آموزشی نیز در جایگاه خوبی در جهان قرار گرفته است و دانشگاه های متعددی در این کشور وجود دارند که از اعتبار بالایی برخوردارند. رشته بیوتکنولوژی نیز یکی از صدها رشته ارائه شده در مراکز آموزشی این کشور می باشد که متقاضیان می توانند در تمامی مقاطع به تحصیل در آن بپردازند. در ادامه جزئیات بیشتری درباره این رشته ذکر خواهیم کرد.

تغییرات نرخ سواد در فیلیپین

دانشگاه های ارائه دهنده رشته بیوتکنولوژی در فیلیپین

رشته بیوتکنولوژی یکی از علوم نوین بوده که در سال های اخیر با پیشرفت علم، مورد توجه درصد بیشتری از دانشمندان قرار گرفته است. این رشته از زیر شاخه های علم زیست شناسی می باشد و در عین حال با علومی از جمله فیزیک و شیمی مرتبط است. دانشگاه های فیلیپین از اعتبار مناسبی در آسیا و جهان برخوردار بوده و دانشجویان بین المللی زیادی سالانه این مرکز را به عنوان مقصدی برای مهاجرت تحصیلی انتخاب می نمایند. یکی زا مراکز ارائه دهنده رشته بیوتکنولوژی در کشور فیلیپین، انیستیتو تکنولوژی ماپوآ Mapúa Institute of Technology)( می باشد که در پایتخت فیلیپین، شهر مانیل قرار گرفته است. ای دانشگاه رشته بیوتکنولوژی را در مقطع کارشناسی ارائه داده و زبان این دوره انگلیسی می باشد. متقاضیان می توانند با ارائه مدارک لازم از جمله رزومه تحصیلی خود به این دانشگاه، جهت اخذ پذیرش و انجام پروسه مربوطه اقدام نمایند.

دانشگاه های برتر فیلیپین
نام دانشگاهشهر
University of the Philippines SystemQuezon City
University of Santo TomasManila
De La Salle University ManilaManila
Ateneo de Manila UniversityQuezon City
Silliman UniversityDumaguete
University of the Philippines ManilaManila

هزینه تحصیل رشته بیوتکنولوژی در فیلیپین

هزینه تحصیل رشته بیوتکنولوژی در فیلیپین

به طور کلی یکی از بزرگترین مزایای تحصیل در فیلیپین، هزینه مناسب دانشگاه های این کشور می باشد. با توجه به افزایش هزینه های تحصیل در خارج از کشور، انتخاب گزینه های مقرون به صرفه تر اهمیت بیشتر پیدا کرده فیلیپین نیز یکی از گزینه های مجبوب در آسیا می باشد. طبق آمار ارائه شده از سوی مراکز آموزشی فیلیپین، هزینه سالیانه تحصیل در مقطع کارشناسی رشته بیوتکنولوژی در این کشور مبلغی برابر با 90000₱ الی 130000₱ (پزوی فیلیپین) را شامل شده که با توجه به نوع دانشگاه محل تحصیل و زبان کورس های اخذ شده متفاوت می باشد. شایان ذکر است که دولت فیلیپین و دانشگاه های این کشور، جهت آسان تر کرد مسیر تحصیل برای دانشجویان ممتاز کمک هزینه هایی را در نظر گرفته اند که عموما بخشی و یا تمام هزینه های تحصیل فرد در این کشور را پوشش می دهند.

فرصت های شغلی رشته بیوتکنولوژی در فیلیپین

یکی دیگر از مزایای تحصیل در فیلیپین، امکان اشتغال در این کشور پس از اخذ مدرک از دانشگاه های آن می باشد. دانش آموختگان رشته بیوتکنولوژی در فیلیپین می توانند پس از اتمام تحصیل خود با ارائه رزومه مناسب از فعالیت هایشان، به جست و جوی کار در شرکت ها و سایت های کاریابی این کشور بپردازند. متخخصین این حوزه می توانند در طیف وسیعی از مشاغل و صنایع مشغول به کار شده و ویزای تحصیلی فیلیپین را به ویزای کاری تبدیل نمایند. از موقعیت های کاری رایج برای دانش آموختگان رشته بیوتکنولوژی می توان به مواردی از جمله فعالیت در آزمایشگاه های علمی و تحقیقات اشاره نمود. علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در فیلیپین و سایر کشورهای آسیای شرقی می توانند با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند و مسیر مهاجرت خود را با اطمینان خاطر بیشتری طی نمایند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *