ویزای تحصیلی

رشته تخصص اطفال در پرتغال

رشته تخصص اطفال در پرتغال

دانشجویان رشته تخصص اطفال در پرتغال زندگی دانشجویی فوق العاده ای را در حین تحصیل در این کشور تجربه می کنند زیرا علاوه بر این که پرتغال یکی از ارزان ترین مکان های اروپا برای زندگی و تحصیل است، بلکه همچنین دارای آب و هوای معتدل، سواحل خیره کننده، حومه باشکوه، تجربیات فرهنگی عالی، دهکده های زیبا، غذاهای شگفت انگیز، تاریخ چشمگیر و در عین حال سبک شهری مدرن می باشد. شهرهای اصلی پرتغال بسیار بین المللی هستد و دارای موسیقی و صحنه زندگی شبانه پر جنب و جوش و معاصر می باشند. با این موارد و زیبایی های طبیعی، دانشجویان همیشه می توانند کاری برای مشغول شدن در پرتغال داشته باشند.

دانشگاه های لیسبون، پورتو و کویمبرا جزو بهترین دانشگاه ها برای تحصیل در رشته تخصص اطفال در پرتغال هستند. دانشگاه رتبه دار لیسبون بزرگ ترین دانشگاه پرتغال است که در پایتخت این کشور واقع شده است. این دانشگاه در سال 1911 تاسیس شده است و امروزه نزدیک به 50000 دانشجو دارد. دانشگاه لیسبون طیف گسترده ای از برنامه ها را ارائه می دهد و در سطح بین المللی مورد احترام است.

دانشگاه پورتو نیز همواره جزو بهترین دانشگاه های پرتغال و جهان است. به عنوان مثال، در حال حاضر، این دانشگاه در رتبه بندی آموزش عالی تایمز (2022) دارای رتبه 401 است. 10% از دانشجویان دانشگاه پورتو بین المللی هستند. دانشگاه رتبه دار کویمبرا نیز قدیمی ترین دانشگاه پرتغال است که در سال 1290 تاسیس شده و امروزه حدود 22000 دانشجو را آموزش می دهد. این دانشگاه دارای یکی از بزرگ ترین گروه های دانشجویان بین المللی در پرتغال است. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مقاله حاضر را جهت راهنمایی علاقه مندان به تحصیل در رشته تخصص اطفال در پرتغال تهیه نموده اند.

بهترین دانشگاه ها برای رشته تخصص اطفال در پرتغال

در جدول زیر بهترین دانشگاه ها برای تحصیل در پرتغال در رشته تخصص اطفال را بر اساس گزارش وب سایت edurank معرفی می کنیم:

دانشگاهمحل استقراررتبه در پرتغالرتبه در قاره اروپارتبه در جهان
دانشگاه پورتوپورتو198272
دانشگاه لیسبونلیسبون2173479
دانشگاه کویمبراکویمبرا3196581
دانشگاه جدید لیسبونلیسبون4269870
دانشگاه مینهوبراگا53151077

مطابق جدول بالا، پورتو، لیسبون، کویمبرا و براگا بهترین شهرهای پرتغال برای تحصیل در رشته تخصص اطفال هستند.

بهترین دانشگاه ها برای رشته تخصص اطفال در پرتغال

چرا تحصیل در رشته تخصص اطفال در پرتغال؟

تحصیل در پرتغال فرصتی برای یادگیری زبان پرتغالی است که توسط بیش از 300 میلیون نفر در سراسر جهان صحبت می شود (علاوه بر پرتغال، همچنین در برزیل، آنگولا، موزامبیک و سایر کشورهای آفریقایی و همچنین آسیایی صحبت می شود). زبان دوم/ سوم در رزومه دانشجویان عالی به نظر می رسد! در پرتغال، آموزش با کیفیت بالا و با قیمت مناسب برای دانشجویان ارائه می شود. از طریق فرآیند بولونیا، برنامه‌های تحصیلی در دانشگاه‌ های پرتغال با برنامه ‌های دیگر کشورهای اروپایی همسو و قابل مقایسه است و هزینه‌های تحصیل بسیار ارزان ‌تر می باشد. علاوه بر این، یادگیری زبان پرتغالی برای تحصیل لازم نیست، زیرا تعداد برنامه های آموزشی که به زبان انگلیسی تدریس می شوند در حال افزایش است.

تحصیل در پرتغال یعنی تحصیل در یکی از قدیمی ترین کشورهای اروپا. پادشاهی پرتغال در سال 1143 استقلال خود را به دست آورد و بر خلاف سایر کشورهای اروپایی، مرزهای آن کمابیش دست نخورده باقی مانده است. در حین تحصیل در این کشور، دانشجویان از قرن ها تاریخ لذت می برند. آن ها از دیدن دهکده هایی با خیابان های سنگفرش شده و قلعه ها و کلیساهایی با چند قرن قدمت شگفت زده می شوند.

شهرهای اصلی پرتغال بسیار جهانی هستند و دارای موسیقی پر جنب و جوش و صحنه زندگی شبانه هستند. غذاها نیز شگفت انگیر می باشند. پرتغالی ها به خاطر مهمان نواز بودن شهرت دارند و عاشق جشن گرفتن هستند. اگر دانشجویی به دنبال مناظر زیبا است، پرتغال همه چیز دارد. از غارهای دیدنی تا بهشت کوهنوردان و سواحل خیره کننده. آب و هوای پرتغال نیز به طور کلی معتدل است و برخی از مناطف جنوب آن هر سال بیش از 300 روز آفتابی دارند.

حقوق متخصصان رشته تخصص اطفال در پرتغال

کسی که به عنوان متخصص اطفال در پرتغال کار می کند معمولاً حدود 6340€ (یورو) در ماه حقوق می گیرد. حقوق متخصصان اطفال در این کشور اروپایی بین 3130€ (کم ترین) تا 9960€ (بیش ترین) (یورو) در ماه متغیر است. نمودار زیر وضعیت حقوق سالانه متخصصان اطفال در پرتغال را نشان می دهد:

حقوق سالانه متخصصان اطفال در پرتغال

مطابق نمودار فوق، حقوق متخصصان اطفال در پرتغال از 37500€ (یورو) در سال (حداقل حقوق) تا 120000€ (یورو) در سال (حداکثر حقوق) متغیر است. نمودار زیر تغییر میانگین حقوق متخصصان اطفال بر اساس تجربه در بلژیک را نمایش می دهد:

میانگین حقوق متخصصان اطفال بر اساس تجربه در بلژیک

مطابق نمودار فوق، به عنوان مثال، در پرتغال یک متخصص اطفال با کم تر از دو سال تجربه تقریبا 44500€ (یورو) در سال درآمد دارد، در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین دو تا پنج سال 57200€ (یورو) در سال درآمد داشته باشد که 29% بیش تر از فردی با تجربه کم تر از دو سال است.

نمودار زیر نیز مقایسه حقوق متخصصان اطفال بر اساس جنسیت در پرتغال را نشان می دهد:

حقوق متخصصان اطفال بر اساس جنسیت در پرتغال

با وجود این که جنسیت نباید بخصوص در کشوری مانند پرتغال بر میزان دستمزد تاثیری داشته باشد، اما متاسفانه تاثیر دارد. نمودار فوق نشان می دهد که متخصصان اطفال مرد در پرتغال به طور متوسط 5% بیش تر از همتایان زن خود درآمد دارند.

معرفی مختصر کشور پرتغال

پرتغال کشوری در جنوب غربی اروپا است. این کشور روزگاری بزرگ ترین قدرت قاره اروپا بود. لیسبون، پایتخت و مرکز اقتصادی و فرهنگی پرتغال است. این شهر یک مقصد گردشگری محبوب است. لیسبون نسبتا آرام تر از مادرید در کشور همسایه یعنی اسپانیا است. پرتغال یک ششم شبه جزیره ایبری را در حاشیه جنوب غربی اروپا اشتغال می کند. این کشور در شمال و شرق اسپانیا قرار دارد که بقیه شبه جزیره ایبری را تشکیل می دهد. در جنوب و غرب پرتغال، اقیانوس اطلس قرار دارد.

پرتغال کشور بزرگی نیست اما تنوع زیادی از نظر جغرافیای فیزیکی دارد، از سواحل و دشت های کم ارتفاع گرفته تا کوه های استرلا. در صورتی که علاقه مند به تحصیل در رشته تخصص اطفال در پرتغال هستید، توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و نیز کار بعد از تحصیل در پرتغال از کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *