ویزای تحصیلی

رشته تخصص اطفال در چین

رشته تخصص اطفال در چین

انتخاب رشته تخصص اطفال در چین به عنوان یکی از بهترین کشورهای آسیایی در این زمینه، می تواند زمینه ساز پیشرفت حرفه ای افراد شود. در طول سال های اخیر، بسیاری از علاقمندان به آسیای شرقی، چین را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کرده اند چراکه علاوه بر کیفیت مناسب آموزشی، هزینه های مقرون به صرفه ای را برای زندگی و تحصیل در نظر گرفته است و به همین دلیل می توان در این کشور شرایط مناسبی را برای خود ایجاد کرد. دانشگاه های چین نیز از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار هستند و می توان گفت که انتخاب آن ها می تواند در شکل گیری آینده شغلی افراد از درجه اهمیت بالایی برخوردار باشد اما برای رسیدن به این دانشگاه ها باید رزومه ای خوب در اختیار داشت.

رشته تخصص اطفال در چین به عنوان یکی از رشته های مهم تخصص پزشکی می تواند برای بسیاری از فارغ التحصیلان رشته پزشکی یک گزینه مهم باشد ولی باید در نظر داشت که ورود به این رشته نیازمند در اختیار داشتن پیش زمینه هایی از جمله سلامت روان و البته یک مدرک پزشکی معتبر است. در حال حاضر یکی از مهم ترین تخصص های پزشکی در چین، تخصص کودکان است چراکه می تواند در شکل گیری سلامت آینده این کشور اهمیت بسیاری داشته باشد و دولت نیز به همین دلیل به این رشته توجه بیشتر نشان داده است. در همین راستا، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله تخصص اطفال در چین را به عنوان یک رشته کلیدی مورد ارزیابی قرار داده اند.

  • هزینه تحصیل رشته تخصص اطفال در این کشور چقدر است؟
  • آیا دانشگاه های چین از اعتبار بالایی در این زمینه برخوردارند؟
  • محدودیت های انتخاب چین به عنوان مقصد تحصیل در رشته تخصص اطفال چیست؟
  • شرایط کار متخصص کودکان در چین چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته تخصص اطفال در چین

چین یکی از کشورهای مناسب در آسیای شرقی برای تحصیل در رشته های مختلف است و رتبه بندی دانشگاه های این کشور نیز به خوبی نشان می دهد که می توان با تحصیل در چین، رزومه تحصیلی خود را تقویت کرد. یکی از بهترین رشته ها برای تحصیل در چین که در دانشگاه های بسیاری با کیفیت عالی ارائه می شود، رشته تخصص اطفال است. برخی از مهم ترین دانشگاه های چینی در این رشته به شرح زیر هستند.

نام دانشگاهرتبه در آسیارتبه در جهان
دانشگاه شانگهای جیائو تونگ8119
دانشگاه پکن11147
دانشگاه بزرگ پزشکی16161
دانشگاه تکنولوژی و علوم هواژونگ19177
دانشگاه سیچوان20194
دانشگاه فودان21198

برای رسیدن به شرایط بهتر برای گرفتن پذیرش از دانشگاه های چین، به بسیاری از افراد توصیه می شود تا تحصیل پزشکی در چین را انتخاب کنند تا بتوانند از این طریق استانداردهای بهتری را برای تحصیل خود فراهم آورند. در این صورت می توان گفت که دیگر نیازی به معادلسازی مدرک خود نخواهند داشت و می توانند با تسلط به زبان چینی در طول دوره 6 ساله تحصیل پزشکی، محدودیت های انتخاب دانشگاه های خود را نیز به حداقل برسانند.

شرایط تحصیل رشته تخصص اطفال در چین

هزینه تحصیل رشته تخصص اطفال در چین

در شرایطی که چین از نظر علمی شرایط بسیار مناسبی را برای دانشجویان خارجی ایجاد کرده است، باید به این نکته اشاره داشت که هزینه های تحصیل در این کشور نیز برای بسیاری از افراد مقرون به صرفه است و بدون نیاز به بورسیه تحصیلی می توانند دوره تحصیل خود در چین را به پایان برسانند. در بسیاری از دوره های تحصیل تخصص پزشکی در چین، به دانشجویان امکان استفاده از بورسیه نیز داده می شود اما بهتر است دانشجویان بدون توجه به این مسئله، برای انتخاب دانشگاه خود، هزینه تحصیل را به طور کامل در اختیار داشته باشند تا در میانه راه با چالشی روبرو نشوند.

شرایط کار دانشجویی در چین نیز یک چالش جدی است چراکه در بسیاری از استان های این کشور، هنوز اجازه کار به دانشجویان داده نمی شود و این مسئله ای است که باید برای رسیدن به هدف های بزرگ و تبدیل شدن به پزشک متخصص آن را پذیرفت. به طور کلی هزینه تحصیل رشته تخصص اطفال در چین برای یک سال تحصیلی بدون دریافت بورسیه و با امکان کار ضمن تحصیل را می توان به شرح زیر دانست.

هزینه احتمالی تحصیل رشته تخصص اطفال در چین

شرایط کار یک متخصص کودکان در چین

زمانی که فردی دوره تحصیلی خود را در چین به پایان رساند، این فرصت را خواهد داشت که در همین کشور به کار مشغول شود ولی باید به این نکته توجه داشت که قوانین محدود کننده زندگی در چین سبب شده است تا بسیاری از افراد زندگی دائمی در این کشور را نپذیرند. در حقیقت و به زبان ساده می توان گفت که مهاجرت به چین معطوف به دوره تحصیل است و بسیاری کار در سایر کشورهای جهان را برای ادامه زندگی خود انتخاب می کنند. به طور کلی یک متخصص اطفال در این کشور می تواند 69300CNY (یوان) در ماه درآمد داشته باشد که درآمدی قابل توجه است. در صورت تمایل به زندگی در بهترین کشورهای جهان، حتما با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *