ویزای تحصیلی

رشته جراحی زنان و زایمان در آفریقای جنوبی

رشته جراحی زنان و زایمان در آفریقای جنوبی

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در آفریقای جنوبی بر خلاف باورهای عمومی از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار است و می تواند یک امتیاز بزرگ باشد. افرادی که نام آفریقای جنوبی را می شنوند، ممکن است فقر و ناتوانی را در سر داشته باشند اما باید در نظر گرفت که کیفتی آموزش در این کشور در سطح بسیار مناسبی قرار دارد و این کشور به عنوان میزبان یکی از آخرین دوره های جام جهانی فوتبال از شرایط اقتصادی عالی نسبت به سایر کشورهای اروپایی برخوردار است. برای ورود به این کشور به عنوان دانشجوی رشته های مختلف باید مراحل خاص مربوط به خود طی شود و این می تواند تنها چالش پیش روی علاقمندان به تحصیل در این کشور باشد.

دانشجویان خارجی در کشور آفریقای جنوبی با چالش های مالی زیادی روبرو نمی شوند و به همین دلیل می توان این کشور را یکی از مقاصد مقرون به صرفه از نظر اقتصادی معرفی کرد. از طرف دیگر کیفیت آموزش در رشته جراحی زنان و زایمان در برخی از دانشگاه های این کشور ممکن است بسیاری را شگفت زده کند. در چنین شرایطی خود فرد است که باید در رابطه با انتخاب یا عدم انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی خود نتیجه گیری کند. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله توضیحات تکمیلی در خصوص شرایط تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در آفریقای جنوبی را مورد بررسی قرار خواهند داد تا ابهامات اساسی در این رابطه را برطرف سازند.

  • شرایط تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در این کشور چگونه است؟
  • بهترین دانشگاه های رشته جراحی زنان و زایمان در آفریقای جنوبی کدامند؟
  • آیا هزینه های تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در این کشور زیاد است؟
  • فرایند رسیدن به کار در این کشور به عنوان پزشک متخصص چیست؟

شرایط تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در آفریقای جنوبی

افرادی که آفریقای جنوبی را به عنوان مقصد تحصیلی خود در نظر گرفته باشند، این فرصت را خواهند داشت تا به مانند سایر کشورهای جهان، از دانشگاه های این کشور پذیرش دریافت کرده و اقدامات لازم برای دریافت ویزای تحصیلی را پیگیری کنند. به دانشجویانی که رشته جراحی زنان و زایمان را برای ادامه تحصیل خود در این کشور انتخاب کرده اند، تذکر داده می شود که دریافت مدرک معادلسازی دوره پزشکی در آفریقای جنوبی الزامی است. افرادی که تحصیل در آفریقای جنوبی در مقطع قبلی را تجربه کرده باشند، از ارائه این مدرک معاف خواهند بود.

برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در این کشور 9 دانشگاه با جایگاه علمی خوب، متوسط و ضعیف در دسترس است و هر فرد باید با توجه به رزومه ای که در اختیار دارد، یک دانشگاه را برای خود انتخاب کند. خوشبختانه تحصیل در آفریقای جنوبی به زبان انگلیسی انجام می شود و این خود یکی از مهم ترین محاسن تحصیل در این کشور است. طول دوره تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در کشور آفریقای جنوبی حداقل 3.5 ساله است و این نکته باید در برنامه ریزی های فرد قرار داشته باشد که دوره معادلسازی از این بازه زمانی جدا است.

بهترین دانشگاه های این کشور در رشته جراحی زنان و زایمان عبارتند از:

بهترین دانشگاه های آفریقای جنوبی در رشته جراحی زنان و زایمان

هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در آفریقای جنوبی

برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در این کشور، نیازی به پرداخت هزینه های سنگین تحصیل در کشورهای برتر اروپایی و آمریکایی نیست و به همین دلیل است که می توان این کشور را به جمع کشورهای مقرون به صرفه در زمینه تحصیل اضافه کرد. دانشجویان برای تحصیل در این کشور و پرداخت شهریه خود به دانشگاه، به حدود 6000$ تا 13500$ (دلار) در سال نیاز خواهند داشت. البته باید به این نکته اشاره داشت که شانس دریافت بورسیه از دانشگاه های این کشور بسیار محدود است.

از سوی دیگر هزینه های زندگی در این کشور نیز بسیار مناسب است و در پایتخت های چندگانه این کشور می توان با در اختیار داشتن بودجه ای در حدود 600$ (دلار) در ماه، هزینه های زندگی خود را به طور کامل پرداخت کرد. از سوی دیگر به دانشجویان فرصت کار ضمن تحصیل نیز داده می شود و این مسئله ای است که به سادگی نمی توان از کنار آن برای تامین هزینه های زندگی در این کشور عبور کرد.

هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در آفریقای جنوبی

شرایط کار متخصص زنان در آفریقای جنوبی

یک پزشک متخصص جراحی زنان و زایمان در این کشور به راحتی می تواند جذب بازار کار شود و درآمد بالایی نیز به دست آورد ولی باید در نظر داشت که به طور کلی زندگی در این کشور کیفیت مناسبی را ارائه نمی کند و این یکی از چالش های پیش روی افرادی است که این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند. یک متخصص جراحی زنان و زایمان در این کشور 93600ZAR (راند) درآمد ماهانه دریافت می کند اما به طور کلی شرایط زندگی در این کشور ممکن است برای او راضی کننده نباشد.

از همین رو به بسیاری از افراد به ویژه علاقمندان به رشته های پزشکی توصیه می شود تا کشور مقصد متفاوتی را برای خود انتخاب کنند و شرایطی را فراهم آورند که بتوانند در نهایت در یک بازار کار معتبر فعالیت کنند. در صورت تمایل می توانید ، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید تا در این رابطه شما را راهنمایی کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *