ویزای تحصیلی

رشته جراحی زنان و زایمان در فیلیپین

رشته جراحی زنان و زایمان در فیلیپین

برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در فیلیپین گزینه های بسیار زیادی در دسترس است اما از نظر علمی هیچ یک ارزش بالایی ندارند. دانشگاه های فیلیپین در سال های نه چندان دور توجه برخی از شهروندان ایرانی را به خود جلب کردند اما خوشبختانه، امروزه شرایط به طور کلی تغییر پیدا کرده است و به همین دلیل کمتر کسی را می توان یافت که تمایل به مهاجرت به این کشور داشته باشد. فیلیپین یکی از کشورهایی است که دانشگاه های زیادی را در اختیار دارد ولی در زمانی که شرایط تحصیل در این کشور بررسی می شود، معمولا دانشگاه های آن نتوانسته اند جایگاه مناسبی را برای خود به دست آورند.

رشته جراحی زنان و زایمان یکی از رشته های خاص و البته حساس در گروه پزشکی است که جذابیت های بالایی دارد. حیات بخشی به انسان می تواند یکی از زیباترین لحظاتی است که فرد می تواند در زندگی خود تجربه کند و به همین دلیل است که پروسه ورود به این رشته بسیاری را جذب خود می کند. در فیلیپین شرایط تحصیل چندان مناسب نیست و بسیاری از شهروندان همین کشور نیز به کشورهای اطراف به ویژه چین مهاجرت می کنند تا در این کشور شرایط مناسب تری برای تحصیل خود داشته باشند. با وجود تمامی مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در فیلیپین خواهند پرداخت تا روشنگر راه علاقمندان به این رشته باشد.

  • چرا تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در فیلیپین هوشمندانه نیست؟
  • چه کسانی شانس بیشتری برای ورود به رشته جراحی زنان و زایمان در این کشور دارند؟
  • هزینه های تحصیل سالانه در فیلیپین برای دانشجویان این رشته تخصصی چقدر است؟
  • متوسط درآمد متخصصان زنان در این کشور چقدر است؟

شرایط تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در فیلیپین

فیلیپین به عنوان یکی از کشورهای آسیای شرقی، نتوانسته است همگام با سایر کشورهای برتر جهان رشد کند و به همین دلیل است که دانشگاه های این کشور در رقابت با دانشگاه های منطقه نیز فاصله زیادی ایجاد کرده اند و در اکثر رشته های تحصیلی، نمی توان نام آن ها را به عنوان یکی از دانشگاه های مناسب در جهان یافت.

برای تحصیل در رشته جراحی زنان و زایمان در این کشور، بیش از 50 گزینه مختلف وجود دارد و 1100 دانشگاه نیز توانسته اند در رشته جراحی زنان و زایمان حائز رتبه شوند، اما دانشگاه های این کشور در این رشته به هیچ یک از این رتبه ها دست پیدا نکرده اند و به همین دلیل است که نمی توان این کشور را به عنوان مقصدی مناسب برای تحصیل در رشته جراحی زنان و زایمان معرفی کرد.

افرادی که قصد زندگی بلند مدت در این کشور را دارند و دلیل روشنی برای این هدف آن ها وجود دارد، می توانند این کشور را برای تحصیل انتخاب کنند و پس از 4 سال به مدرک خود دست پیدا کرده و وارد بازار کار شوند.

شرایط تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در فیلیپین

هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در فیلیپین

برای اینکه فردی بتواند در فیلیپین دوره تحصیلی خود را به پایان برساند، باید برنامه ریزی مالی مناسبی را نیز انجام دهد تا در این رابطه دچار مشکل نشود. فیلیپین یکی از کشورهای آسیایی است که البته از شرایط مالی مناسبی برخوردار نیست و این یک فرصت برای تحصیل ارزان قیمت در این کشور است. دانشجویان خارجی در فیلیپین تقریبا شانسی برای دریافت بورسیه تحصیلی نخواهند داشت و از طرف دیگر، فرصت کار دانشجویی در این کشور نیز از آن ها گرفته شده است و در نتیجه تمامی هزینه ها به عهده خود دانشجو است.

متوسط هزینه هایی که دانشجو رشته جراحی زنان و زایمان باید به صورت سالیانه به دانشگاه پرداخت کند، به شرح گراف زیر است.

هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان و زندگی در فیلیپین

با وجود این که هزینه های تحصیل در این کشور نمی تواند چندان زیاد باشد، اما باید به این نکته اشاره داشت که فرایند دریافت مدرک در این کشور به گونه ای است که در نهایت دانشجو می تواند برای کار به کشورهای محدودی مهاجرت کند و بازگشت به ایران نیز به دلیل عدم اعتبار این مدرک ممکن نیست.

شرایط کار پزشک متخصص زنان در فیلیپین

درآمد رشته های پزشکی در فیلیپین به نسبت بسیاری از رشته های دیگر بیشتر است و یک متخصص زنان و زایمان در این کشور به طور متوسط 120000₱ (پزو) در ماه درآمد کسب می کند و این مقدار قابل توجهی برای یک شهروند خارجی در این کشور است تا بتواند به یک زندگی در رفاه کامل دست پیدا کند. برای رسیدن به این سرمایه کافی است تا فرد مدرک تحصیلی خود را در این کشور به دست آورد و در نتیجه بتواند زندگی خود را سهولت بخشد.

با همه این تفاسیر باید در نظر داشت که فیلیپین مقصد مناسبی برای زندگی و کار نیست و به همین دلیل است که توصیه می کنیم، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید و از رهنمودهای ایشان در زمینه مهاجرت به خارج از کشور استفاده کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *