ویزای تحصیلی

رشته جراحی پلاستیک در دانمارک

رشته جراحی پلاستیک در دانمارک

رشته جراحی پلاستیک در دانمارک جزء رشته های پرطرفداری است که دانشجویان بین المللی می توانند این رشته را در دانشگاه های معتبر تحصیل کنند مثل دانشگاه کپنهاگ، دانشگاه آلبورگ، دانشگاه آرهوس و غیره. مدت زمان تحصیل در این رشته جذاب البته تا اخذ مدرک تخصص در اکثر دانشگاه های دانمارک در حدود 12 سال می باشد. از این تعداد سال نیز حدود 6 سال آن مربوط به تحصیل در کالج پزشکی و 6 سال آن نیز مربوط به رزیدنسی+ دوره تخصصی می باشد. در ادامه همین مبحث شما می توانید به پاسخ سوالات زیر دست یابید:

  • وضعیت رشته جراحی پلاستیک و فارغ التحصیلان این رشته در دانمارک به چه صورتی است؟
  • آیا دانمارک مقصد خوبی برای تحصیل رشته جراحی پلاستیک می باشد؟
  • ساختار برنامه تحصیل جراحی پلاستیک در دانمارک چگونه است؟
  • شرایط اخذ ویزای تحصیلی دانمارک برای دانشجویان ایرانی به چه ترتیبی است؟
  • هزینه تحصیل رشته های پزشکی در دانمارک 2022 چگونه است؟

همچنین برای دریافت مشاوره های تکمیلی درباب شرایط اپلای و اخذ پذیرش از معتبرترین دانشگاه های دانمارک نیز میتوانید از مشاورین برتر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت کمک بگیرید.

درباره رشته جراحی پلاستیک در دانمارک

رشته جراحی پلاستیک در دانمارک و آموزش دانشجویان در این رشته سابقه طولانی در قاره اروپا دارد. این رشته در دانمارک هم از نظر آموزشی و هم از نظر کاری جزء برترین و پرطرفدارترین رشته هاست. رشته ای که در دانمارک شامل جراحی ترمیمی و جراحی زیبایی است. در واقع یک جراح پلاستیک در دانمارک پزشکی است که دوره آموزشی خود را در دانشگاه علوم پزشکی این کشور به پایان رسانده و حداقل دارای 2 سال سابقه کاری است. همچنین یک جراح پلاستیک در دانمارک در تمامی شیوه های جراحی زیر دارای تخصص می باشد:

  • جراحی سینه
  • جراحی صورت
  • جراحی بدن
  • ترمیم

همچنین جراحان پلاستیک در دانمارک می توانند در موضوعات تخصصی خود از جمله صورت، سینه، ترمیم سینه، لیپوساکشن (چربی برداری شکمی)، فت ترانسفر، بادی لیفتز، ایمپلنت بدنی و غیره به مراجعین خود مشاوره دهند. دلیل انتخاب دانمارک توسط مراجعین نیز بیشتر و بیشتر به خاطر تخصص بالای جراحان پلاستیک این کشور و نیز امکانات به روز و مدرن بیمارستان ها و کلینیک های زیبایی در دانمارک می باشد.

درباره رشته جراحی پلاستیک در دانمارک

شرایط تحصیل رشته جراحی پلاستیک در دانمارک

در دانمارک و دانشگاه های این کشور رشته ها و گرایشات متنوعی در اختیار دانشجویان قرار دارد و آنها می توانند آزادانه یکی از این رشته ها را انتخاب و ادامه تحصیل دهند. اما در بین این رشته ها رشته های پزشکی مخصوصا رشته جراحی پلاستیک از شهرت و اعتبار بالایی برخوردار است. و اصلا به همین دلیل نیز تحصیل در این رشته در دانشگاه های علوم پزشکی دانمارک به شدت رقابتی است. اما ساختار تحصیل رشته جراحی پلاستیک در دانمارک 2022 به صورت یک دوره 13 ساله به صورت زیر می باشد:

ساختار تحصیل رشته جراحی پلاستیک در دانمارک

در ضمن خود دوره آموزش تخصصی جراحی پلاستیک در دانمارک شامل 1 سال آشنایی با مفاهیم نظری و مقدماتی این رشته و حدود 5 سال نیز آموزش جراحی پلاستیک می باشد. دانشگاه های علوم پزشکی مختلفی هم در دانمارک وجود دارد که رشته جراحی پلاستیک به زبان انگلیسی را به دانشجویان بین المللی ارائه می کنند. از بین تمامی دانشگاه های علوم پزشکی این کشور نیز می توان به 5 دانشگاه دانمارکی موفق در زمینه آموزش جراحی پلاستیک اشاره کرد:

دانشگاهرتبه در چکرتبه در اروپارتبه در جهان
دانشگاه کپنهاگ166216
دانشگاه دانمارک جنوبی2130411
دانشگاه آرهوس3140444
دانشگاه آلبورگ4234764
دانشگاه رزکیلده5250832

شرایط پذیرش دانشجوی رشته جراحی پلاستیک در دانمارک

فاز اولیه یا مرحله اول برای شروع تحصیل رشته جراحی پلاستیک در دانمارک، قبولی در دوره مدیکال اسکول یا پزشکی عمومی می باشد. برای این منظور نیز تکمیل فرم درخواست آنلاین و ارسال مدارکی مثل دیپلم متوسطه، ریزنمرات تحصیلی سابق، پاسپورت ملی، مدرک دانش زبان انگلیسی، انگیزه نامه و CV امری الزامی است. در یک جمع بندی کلی می توان شرایط پذیرش دانشجوی دوره مدیکال اسکول در دانمارک 2022 را به صورت زیر خلاصه بندی کرد:

شرایط پذیرش دانشجوی رشته جراحی پلاستیک در دانمارک

پس از اخذ نامه پذیرش از دانشگاه های علوم پزشکی دانمارک نیز نوبت به درخواست ویزای تحصیلی دانمارک می رسد که متقاضیان این ویزا را از طریق مراجعه به سفارت دانمارک اخذ می کنند. نکته دیگر در خصوص تحصیل رشته جراحی پلاستیک در دانمارک، هزینه تحصیل این رشته پرطرفدار می باشد که سالیانه به حدود €35000 (یورو) نیز می رسد.

دانمارک از بهترین مقاصد کاری جراحان پلاستیک در جهان!

همگان به این موضوع واقف هستند که دانمارک هم از نظر نرخ بیکاری پایین و هم از لحاظ سطح درآمدی بالا جزء برترین کشورهای جهان می باشد. به همین دلیل نیز بازار کار دانمارک از جمله پر رونق ترین بازارهای کاری کل اروپا مخصوصا برای متخصصان محسوب می شود. این بازار کاری فرصت های کاری خوبی نیز برای جراحان پلاستیک دارد. جراحانی که پس از طی مدارج علمی و آکادمیک خود و اخذ مجوز از انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی دانمارک حالا می توانند به عنوان جراح و پزشک در مراکز درمانی، بیمارستان ها و مطب های این کشور مشغول به کار شوند.

طبق آمار سال 2022، متوسط درآمد ماهیانه این جراحان در کشور دانمارک در حدود $29205 (دلار) می باشد. این درحالی است که متوسط درآمد این جراحان در آلمان حدود $23385 (دلار) و در فرانسه حدود $22996 (دلار) می باشد:

متوسط درآمد ماهیانه جراحان پلاستیک در کشورهای اروپا

بنابراین دانمارک هم از لحاظ تحصیل رشته جراحی پلاستیک و هم از نظر کار در این رشته جزء برترین های قاره اروپاست. شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع روش های مهاجرت به دانمارک 2022 نیز می توانید پرسش های خود را با تیم مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در میان بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *