ویزای تحصیلی

رشته جراحی پلاستیک در سنگاپور

رشته جراحی پلاستیک در سنگاپور

به مانند اکثر رشته های تحصیلی، برای تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در سنگاپور نیز دو دانشگاه مطرح و شناخته شده وجود دارد. سنگاپور یکی از کشورهای بسیار کوچک جهان است اما از نظر علمی، معدود دانشگاه های این کشور توانسته اند جایگاهی بسیار مناسب را برای خود به ارمغان آورند و به همین دلیل است که می توان بسیاری از علاقمندان به ادامه تحصیل را دید که این کشور را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب می کنند. هزینه های تحصیل در این کشور به نسبت بسیاری از کشورهای دیگر زیاد است و یکی از عمده ترین دلایلی که تعداد دانشجویان ایرانی در این کشور بسیار اندک است نیز همین مسئله می باشد.

افرادی که رشته جراحی پلاستیک را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کرده اند، باید دوره تحصیل پزشکی خود را با موفقیت به پایان رسانده باشند و تنها در صورتی می توانند به ادامه تحصیل در این رشته بپردازند که مدرک آن ها مورد تایید نظام پزشکی کشور مقصد نیز باشد. به همین دلیل است که توصیه می شود علاقمندان در مرحله اولیه ابتدا شرایط مدرک تحصیلی خود را بررسی کرده و سپس اقدام به دریافت پذیرش از دانشگاه های خارجی نمایند. با وجود توجهاتی که به تحصیل در این کشور جذاب شده است، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله شرایط ورود به رشته جراحی پلاستیک در سنگاپور را مورد ارزیابی قرار خواهند داد.

  • شرایط تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در این کشور چیست؟
  • آیا دانشگاه های سنگاپور در رشته جراحی پلاستیک از سطح علمی خوبی برخوردار هستند؟
  • برای تحصیل در سنگاپور در رشته جراحی پلاستیک به چه بودجه ای نیاز خواهد بود؟
  • شرایط کار یک متخصص جراحی پلاستیک در این کشور چگونه است؟

فرایند تحصیل رشته جراحی پلاستیک در سنگاپور

یکی از مهم ترین مراحلی که فرد برای تحصیل در کشور سنگاپور باید به آن توجه داشته باشد آن است که دانشگاه محل تحصیل او در مرحله اول مورد تایید دانشگاه های سنگاپور قرار داشته باشد. این فرایند نسبتا سخت گیرانه سبب شده است تا بسیاری از افراد تحصیل پزشکی یا دندانپزشکی در سنگاپور را حتی در دوره های تخصص انتخاب نکرده و سایر کشورهای در دسترس را انتخاب کنند.

دانشگاه های سنگاپور در رشته های گروه فنی و مهندسی در سطح جهانی زبانزد هستند اما در رشته های پزشکی باید تحقیقات گسترده تری بر روی دانشگاه های این کشور انجام شود تا افراد بتوانند با آگاهی کامل تری دانشگاه محل تحصیل خود را انتخاب کنند. دانشگاه ملی سنگاپور در رشته جراحی پلاستیک توانسته است برترین جایگاه در این کشور را به دست آورد اما در آسیا رتبه 78 و در جهان نیز رتبه 322 را در اختیار دارد. دانشگاه نانیانگ نیز به عنوان دومین دانشگاه برتر این کشور در رشته جراحی پلاستیک، رتبه 273 آسیا و همچنین 810 جهان را به خود اختصاص داده است. در چنین شرایطی است که می توان گفت انتخاب رشته جراحی پلاستیک در سنگاپور نمی تواند چندان مناسب باشد. برخی از مهم ترین نکات در رابطه با تحصیل رشته جراحی پلاستیک در این کشور عبارتند از:

نکات تحصیل رشته جراحی پلاستیک در سنگاپور

هزینه تحصیل رشته جراحی پلاستیک در سنگاپور

از جمله مواردی که تحصیل در سنگاپور را برای بسیاری از افراد دشوار می کند، هزینه های تحصیل رشته جراحی پلاستیک در این کشور است. سنگاپور را می توان به عنوان پر هزینه ترین کشور شرق آسیا برای تحصیل معرفی کرد و به همین دلیل است که تنها افرادی می توانند در این کشور به ادامه تحصیل بپردازند که از نظر مالی شرایط بسیار مناسبی داشته باشند. به طور کلی می توان هزینه تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در این کشور را در حدود 38000$ تا 46000$ (دلار) در سال دانست.

هزینه زندگی در این کشور نیز چندان کم نیست و دانشجویان برای این که بتوانند هزینه های زندگی خود در این کشور را پرداخت کنند، باید در حدود 1200$ (دلار) در ماه در اختیار داشته باشند. به دانشجویان خارجی در این کشور اجازه داده می شود که ضمن تحصیل، 16 ساعت به کار مشغول شده و از این طریق هزینه های خود را کاهش دهند.

هزینه تحصیل رشته جراحی پلاستیک در سنگاپور

فرایند کار در سنگاپور به عنوان جراح پلاستیک

کار در سنگاپور می تواند یک امتیاز مثبت برای رسیدن به اقامت این کشور به شدت متراکم از نظر جمعیتی باشد. یک جراح پلاستیک در این کشور می تواند به طور متوسط 24500$ (دلار سنگاپور) در ماه درآمد کسب کند و این مبلغی قابل توجه با توجه به هزینه های زندگی در این کشور و همچنین متوسط درآمدی است که شهروندان آن به دست می آورند. در حال حاضر جراحی پلاستیک در کشورهای منطقه شرقی آسیا به شدت رواج پیدا کرده است و همین مسئله سبب رونق این تخصص شده است.

با همه این تفاسیر، سنگاپور از جمله کشورهایی است که تحصیل در آن می تواند به عنوان یک چالش جدی و البته پرهزینه باشد و به همین دلیل است که این کشور را به کمتر کسی می توان پیشنهاد داد. در صورتی که به دنبال کشوری مطابق با علاقه خود هستید، حتما با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *