ویزای تحصیلی

رشته جراحی پلاستیک در مجارستان

رشته جراحی پلاستیک در مجارستان

برای انتخاب رشته جراحی پلاستیک در مجارستان فرد باید مطالعات دقیقی در رابطه با دانشگاه های این کشور انجام دهد. باید به این نکته توجه داشت که دانشگاه های مجارستان از نظر علمی در این رشته فاصله نسبتا زیادی از یکدیگر دارند و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که فرد با رزومه ای عالی دانشگاهی را انتخاب کند که فاصله معناداری با رزومه تحصیلی او دارد. تحصیل در مجارستان از نظر مالی می تواند کمی برای افراد سنگین باشد اما با توجه به این که این کشور شرایط مناسبی برای زندگی دارد، می توان آن را در جمع کشورهایی معرفی کرد که از نظر کلی برای ورود به رشته های تخصص پزشکی شرایط بسیار مناسبی را پیش روی علاقمندان قرار می دهند.

فرایند تحصیل در مجارستان در رشته های تخصص پزشکی، شباهت های زیادی به اکثر کشورهای اروپایی دارد و افرادی که از نظر علمی شرایط تحصیل در این کشور را داشته باشند، می توانند با آسودگی خاطر این کشور را به عنوان مقصد نهایی تحصیل خود انتخاب کنند. مهم ترین محدودیتی که برای تحصیل رشته جراحی پلاستیک در این کشور وجود دارد آن است که مدرک دریافت شده فرد در دوره پزشکی باید مورد تایید دانشگاه های مجارستان قرار گیرد و این می توان تنها چالش پیش روی علاقمندان به این رشته باشد. افرادی که علاقمند به تحصیل رشته جراحی پلاستیک در مجارستان هستند، می توانند مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را در این مقاله همراهی کنند.

  • فرایند تحصیل رشته جراحی پلاستیک در مجارستان چگونه است؟
  • بهترین دانشگاه های مجارستان برای تحصیل در رشته جراحی پلاستیک کدامند؟
  • هزینه های تحصیل رشته جراحی پلاستیک در این کشور چقدر است؟
  • شرایط رسیدن به کار پس از تحصیل در این کشور چیست؟

فرایند تحصیل رشته جراحی پلاستیک در مجارستان

برای شروع دوره تحصیل رشته جراحی پلاستیک در مجارستان، همه متقاضیان به یک مدرک معتبر رشته پزشکی نیاز خواهند داشت. افرادی که مدرک معتبری در اختیار نداشته باشند، نمی توانند تحصیلات خود را در این رشته تخصصی ادامه دهند و به همین دلیل است که به بسیاری از افراد توصیه می شود تا تحصیل پزشکی در مجارستان را از ابتدا انتخاب کنند تا بتوانند ریسک های موجود در این زمینه را کاهش دهند.

در مجارستان دانشگاه های مناسبی برای تحصیل در رشته جراحی پلاستیک وجود دارد اما علاقمندان به این رشته باید با توجه به رزومه خود در این مسیر گام بردارند. دانشگاه سملوایز یکی از 100 دانشگاه برتر اروپایی برای تحصیل در رشته جراحی پلاستیک است که رتبه 289 جهان را به دست آورده است. دانشگاه سگد نیز به عنوان دومین دانشگاه برتر کشور مجارستان، رتبه 150 اروپا و 469 جهان را به خود اختصاص داده است. سومین دانشگاه برتر مجارستان نیز تنها یک رتبه با این دانشگاه فاصله دارد و رتبه 470 جهان را به دست آورده است. دانشگاه دبرسن چهارمین دانشگاه برتر این کشور در رشته جراحی پلاستیک است که رتبه نه چندان مناسب 818 جهان را به دست آورده است.

رشته جراحی پلاستیک یکی از دوره های تخصص پزشکی در مجارستان است که به زبان انگلیسی نیز در دانشگاه های این کشور ارائه می شود و دانشجویان پس از 4 سال تحصیل در این رشته به طور متوسط، می توانند مدرک مورد نظر خود را دریافت کنند.

فرایند تحصیل رشته جراحی پلاستیک در مجارستان

هزینه تحصیل رشته جراحی پلاستیک در مجارستان

افرادی که مجارستان را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، هزینه های بسیار محدودی برای زندگی در این کشور پرداخت می کنند اما هزینه های تحصیل آن ها بسیار متفاوت است. بیشترین میزان هزینه های تحصیلی در این کشور مربوط به رشته پزشکی است و جراحی پلاستیک به عنوان یکی از شاخه های این علم نیز هزینه های نسبتا زیادی به همراه دارد. هزینه تحصیل در این کشور در موارد معدودی با استفاده از بورسیه های تحصیلی قابل جبران است اما در شرایط کلی می توان گفت که دانشجویان شخصا باید هزینه های خود را پرداخت کنند.

هزینه زندگی در مجارستان نیز بسیار مقرون به صرفه است و با استفاده از کارهای دانشجویی نیز می توان بخش عمده ای از این هزینه ها را تامین کرد. در گراف زیر می توان اطلاعات کامل تری در رابطه با هزینه یک سال تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در مجارستان به دست آورد.

هزینه احتمالی تحصیل رشته جراحی پلاستیک در مجارستان

شرایط کار جراحان پلاستیک در مجارستان

افرادی که شروع کار در مجارستان را جستجو می کنند، با تحصیل در این کشور می توانند به این خواسته خود دست پیدا کرده و از این طریق شرایط مناسبی را برای فعالیت های خود آغاز کنند. در مجارستان به دانشجویان خارجی اجازه داده می شود تا پس از تحصیل به کار مشغول شوند و از این طریق اقامت یکی از کشورهای حوزه شنگن را به دست آورند. یک پزشک جراح پلاستیک در این کشور می تواند به طور متوسط 1820000HUF (فورینت) در ماه درآمد کسب کرده و زندگی با کیفیتی را برای خود ایجاد کنند. شما نیز در صورتی که به دنبال بهترین مسیر برای ورود به کشورهای تراز اول جهان هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *