ویزای تحصیلی

رشته جراحی پلاستیک در نروژ

رشته جراحی پلاستیک در نروژ

تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در نروژ نمی تواند به عنوان یک برگ برنده بزرگ در رزومه تحصیلی فرد متقاضی به حساب آید. بر خلاف بسیاری از رشته های تحصیلی، رشته جراحی پلاستیک در این کشور با کیفیت عالی ارائه نمی شود و می توان آن را از نظر سطح ارائه در رده دوم رشته های ارائه شده قرار داد. افرادی که نروژ را برای تحصیل در دوره های تخصص پزشکی انتخاب می کنند، باید در نظر داشته باشند که تسلط به زبان نروژی یکی از سخت ترین مراحلی است که فرد باید آن را پیش از ورود به این کشور تجربه کرده باشد. در حال حاضر نروژ یکی از بهترین کشورهای جهان برای اقامت به حساب می آید و به همین دلیل می توان کمبودهای موجود در کیفیت آموزش را برای افراد قابل پذیرش کند.

شرایط تحصیل در نروژ بسیار خاص است و با توجه به امکان تحصیل با کمترین هزینه ممکن، می توان آن را به عنوان یکی از جدی ترین گزینه های موجود معرفی کرد. رشته جراحی پلاستیک به عنوان یک رشته تخصص پزشکی از جمله رشته هایی است که حساسیت های زیادی برای پذیرش در آن وجود دارد و به همین دلیل است که کیفیت آموزش در این رشته باید بسیار دقیق مورد ارزیابی قرار گیرد. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته جراحی پلاستیک در نروژ خواهند پرداخت.

  • شرایط تحصیل رشته جراحی پلاستیک در نروژ چیست؟
  • آیا دانشگاه های نروژ در این رشته نیز کیفیت عالی دارند؟
  • هزینه تحصیل در رشته جراحی پلاستیک چقدر است؟
  • بهترین راه برای رسیدن به کار در نروژ در رشته جراحی پلاستیک چیست؟

شرایط تحصیل رشته جراحی پلاستیک در نروژ

افرادی که رشته جراحی پلاستیک را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، باید در مرحله اول مدرک پزشکی خود را به دست آورند.در چنین مسیری، ممکن است چالش های بسیاری وجود داشته باشد چراکه برای تغییر کشور محل تحصیل در دوره تخصص، مسئله معادلسازی مدرک پزشکی در میان خواهد بود و این خود یکی از جدی ترین مسیرهایی است که باید به آن توجه کرد.

افرادی که تحصیل پزشکی در نروژ را انتخاب کرده باشند، در مسیر رسیدن به پذیرش تحصیلی در رشته جراحی پلاستیک، مسیر بسیار هموارتری را پیش رو خواهند داشت چراکه اولا می توانند در این دوره تسلط خود به زبان نروژی را کامل کرده و در مرحله دوم نیاز خود به معادلسازی مدرک را از بین ببرند.

در نروژ دانشگاه های زیادی وجود دارد اما برای تحصیل در رشته جراحی پلاستیک گزینه های متفاوتی وجود ندارد. دانشگاه اسلو بهترین دانشگاه این کشور برای تحصیل در رشته جراحی پلاستیک است که توانسته رتبه 348 را به دست آورد. دانشگاه علوم و تکنولوژی نروژ نیز رتبه دوم را در اختیار گرفته است و در جایگاه 423 جهان قرار گرفته ولی همچنان در دسته دانشگاه های خوب جهان قرار دارد. دانشگاه UiT در نروژ نیز از جمله دانشگاه های مهم تحصیل در رشته جراحی پلاستیک است که توانسته در رتبه 182 اروپا و همچنین 574 جهان قرار بگیرد. در نهایت دانشگاه برگن قرار دارد که در جایگاه 644 جهان در این رشته قرار دارد.

شرایط تحصیل رشته جراحی پلاستیک در نروژ

هزینه تحصیل رشته جراحی پلاستیک در نروژ

برای انتخاب نروژ به عنوان مقصد تحصیلی، دانشجویان به هزینه های زیادی نیاز نخواهند داشت و این یک امتیاز مناسب برای تحصیل به حساب می آید. افرادی که ازدواج کرده باشند، برای ورود به این کشور به عنوان دانشجو، چالش جدی پیش رو نخواهند داشت و می توانند به راحتی هزینه های زندگی خود در این کشور را تامین کنند.

هزینه تحصیل در نروژ در دانشگاه های دولتی کاملا رایگان است و نیازی به پرداخت شهریه در این رابطه وجود ندارد اما باید در نظر داشت که برای ورود به این کشور افراد باید تمکن مالی خود را به دانشگاه پرداخت کنند. شرایط مالی پیش روی دانشجویان برای ورود به نروژ را می توان به شرح زیر دانست.

شرایط مالی پیش روی دانشجویان برای ورود به نروژ

هزینه زندگی در نروژ برای یک فرد مجرد در حدود 1100€ (یورو) در ماه است و به همین دلیل است که کار دانشجویی برای تامین این هزینه ها کفایت می کند ضمن این که فرد یک پس انداز 12000€ (یورویی) نیز در اختیار دارد که بلافاصله پس از ورود به این کشور قابل دریافت است.

شرایط کار یک جراح پلاستیک در نروژ

افرادی که نروژ را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، این فرصت را خواهند داشت که کار در این کشور را نیز تجربه کنند. به طور متوسط یک پزشک جراح پلاستیک در این کشور می تواند 2440000NOK (کرون) در ماه درآمد داشته باشد و این درآمد بسیار مناسبی برای رسیدن به کیفیت زندگی عالی در این کشور است. به طور کلی شرایط زندگی در نروژ جذابیت های بسیار زیادی را به همراه دارد و به همین دلیل می توان گفت که تحصیل در این کشور نیز یک امتیاز بزرگ برای رسیدن به اقامت است. افرادی که به دنبال تحصیل در این کشور یا سایر کشورهای برگزیده جهان هستند، می توانند با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *