ویزای تحصیلی

رشته حسابداری در استرالیا

رشته حسابداری در استرالیا

تحصیل در رشته حسابداری در استرالیا برگ برنده هر فرد برای رسیدن به کار در این حوزه پرطرفدار در بهترین شرکت های مالی در جهان است. دانشجویانی که استرالیا را به عنوان مقصد تحصیلی خود در رشته حسابداری انتخاب کرده اند، به احتمال فراوان به یک رزومه تحصیلی قدرتمند دسترسی داشته اند و این موضوع از اهمیت بسیار زیادی برای دانشگاه های استرالیا برخوردار است. دانشگاه های استرالیا همچنین از کیفیت آموزشی بسیار خوبی برخوردار هستند و این مسئله می تواند نقش ویژه ای در آمادگی افراد برای ورود به شرکت های برتر جهان برای کار داشته باشد و این مسئله می تواند میزان درآمد ماهانه افراد را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

رشته حسابداری یکی از رشته های تحصیلی است که وابستگی فراوانی به علوم اعداد دارد و افرادی که قصد تحصیل در این رشته را دارند باید پیش از اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا اطمینان داشته باشند که اولا علاقه کافی به تحصیل در این رشته را خواهند داشت و در مرحله دوم توانایی علمی کافی برای مواجهه با دروس ارائه شده در این رشته را در اختیار دارند. دانشجویان در استرالیا فرصت های مناسبی برای پیشرفت را در اختیار دارند و می توانند از این طریق زمینه های دریافت اقامت دائم این کشور را نیز برای خود ایجاد کنند اگرچه تحصیل در این کشور به خودی خود باعث دسترسی به این فرصت نمی شود. در راستای جذابیت های موجود در تحصیل رشته حسابداری در استرالیا، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله همین موضوع را مورد بررسی قرار خواهند داد.

  • شرایط تحصیل رشته حسابداری در استرالیا چیست؟
  • متوسط هزینه های تحصیل و زندگی در استرالیا برای دانشجویان چقدر است؟
  • شرایط اقامت پس از تحصیل در استرالیا چیست؟
  • متوسط درآمد یک حسابدار در کشور استرالیا چقدر است؟

شرایط تحصیل رشته حسابداری در استرالیا

بر کسی پوشیده نیست که استرالیا یکی از جذاب ترین کشورهای جهان برای تحصیل است و دانشجویان خارجی بسیاری در این کشور مشغول به تحصیل هستند و این موضوع برای اثبات این ادعا کافی است. دانشگاه های استرالیا از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و می توان گفت که این مسئله می تواند در اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور تاثیرگذار باشد. متقاضیان تحصیل در این کشور باید اولا رزومه تحصیلی قدرتمندی در اختیار داشته باشند و در مرحله دوم، یک مدرک زبان معتبر را به دانشگاه ارائه کنند. حداقل نمره مورد نیاز برای تحصیل در دانشگاه های برتر استرالیا، نمره 6.5 در آزمون آیلتس است اما دانشگاه های بسیاری در این کشور وجود دارد که امکان دریافت پذیرش با نمره 6 را نیز به دانشجویان می دهند.

در حال حاضر، دانشگاه ملبورن بهترین دانشگاه این کشور برای تحصیل در رشته حسابداری است و رتبه 24 جهان را به خود اختصاص داده است. دانشگاه سیدنی نیز با دریافت رتبه 32 جهان در این رشته، یکی دیگر از دانشگاه های برتر این کشور برای تحصیل به حساب می آید. دانشگاه ملی استرالیا نیز در این رشته رتبه 34 را در اختیار گرفته است و با فاصله کمی بالاتر از دانشگاه نیوسوس ولز که در رتبه 39 جهان قرار دارد، از جمله دانشگاه های برتر جهان به حساب می آیند. دانشگاه موناش نیز در این کشور رتبه 46 را به خود اختصاص داده است یکی دیگر از دانشگاه های با کلاس بالای جهانی در رشته حسابداری به شمار می رود.

شرایط تحصیل رشته حسابداری در استرالیا

هزینه تحصیل رشته حسابداری در استرالیا

شاید بتوان گفت که یکی از معدود مشکلاتی که تحصیل در استرالیا به همراه دارد، هزینه هایی است که دانشجویان باید به صورت سالیانه به دانشگاه پرداخت کنند. هرچه مقطع تحصیلی فرد بالاتر باشد، شانس دریافت بورسیه و کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان افزایش پیدا می کند و احتمال دریافت فولفاند در استرالیا برای دانشجویان دکترا بسیار زیاد است. به طور متوسط می توان گفت که دانشجویان رشته حسابداری برای پرداخت شهریه خود سالیانه به مبلغی در حدود 18000$ تا 28000$ (دلار استرالیا) نیاز خواهند داشت.

در کنار هزینه های تحصیل در این کشور، دانشجویان باید به هزینه های زندگی در این کشور نیز توجه داشته باشند. شهرهای مختلف استرالیا شرایط متفاوتی برای زندگی دارند و این مسئله می تواند هزینه های زندگی در این کشور را نیز تحت تاثیر قرار دهد. با این حال به طور متوسط، هزینه زندگی در این کشور بین 1400$ تا 2500$ (دلار استرالیا) است. دانشجویان خارجی در استرالیا این فرصت را خواهند داشت که به صورت نیمه وقت در این کشور کار کنند و محدودیت های موجود در این رابطه آن است که دانشجویان می توانند 40 ساعت در طول دو هفته در این کشور به کار مشغول شوند.

متوسط درآمد حسابداران در کشور استرالیا

استرالیا یکی از کشورهای پیشرفته جهان از نظر اقتصادی است و این مسئله سبب شده است تا افرادی که در حوزه های مالی فعالیت دارند، شانس بالایی برای کاریابی در این کشور داشته باشند. حسابداران نیز می توانند با دریافت مدرک تحصیلی خود در این کشور، استرالیا را به عنوان مقصد نهایی زندگی خود انتخاب کنند و از طریق کار در استرالیا، اقامت دائم آن را به دست آورند.

حسابداران در کشور استرالیا در زمینه های مختلف امکان کار را خواهند داشت و این یک فرصت بسیار مناسب دیگر برای رسیدن به کار در استرالیا برای آن ها است. این افراد همچنین درآمد بسیار مناسبی را در استرالیا دریافت می کنند که در نمودار زیر با جزئیات بیشتری مورد بررسی قرار گرفته است.

درآمد ماهانه یک حسابدار در کشور استرالیا

این سطح از درآمد برای یک حسابدار بسیار مناسب است تا فرد بتواند از پس هزینه های زندگی خانواده خود در این کشور نیز برآید. به طور کلی باید به این نکته اشاره داشت که استرالیا مقصد بسیار مناسبی برای تحصیل در رشته حسابداری است و دانشجویان این رشته فرصت خواهند داشت تا در این کشور به کاریابی مشغول شوند و به شغل مورد نظر خود دست پیدا کنند. ضمن این که تحصیل در استرالیا به رزومه فرد اعتبار بسیار خوبی می بخشد و او را برای کار در کشورهای مختلف جهان به یک کاندید بزرگ تبدیل کند. در صورتی که به دنبال کار و تحصیل در بهترین کشورهای جهان هستید، مشاورین ما در مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از آمادگی کامل برای همراهی شما برخوردار هستند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *