ویزای تحصیلی

رشته حسابداری در انگلستان

رشته حسابداری در انگلستان

رشته حسابداری در انگلستان رشته ای است که می تواند آینده شغلی فرد را نه تنها در این کشور، بلکه در سایر کشورهای جهان نیز تضمین کند. دانشگاه های انگلستان از اعتبار بسیار بالایی برخوردار هستند و افرادی که در این کشور تحصیل می کنند، به خوبی با علوم جدید آشنا خواهند شد و می توانند شرایط بسیار مناسبی را برای خود در بازارهای کار جهانی ایجاد کنند. در چنین شرایطی است که بسیاری از افراد می پذیرند که با پرداخت هزینه های سنگین برای تحصیل در این کشور، مدرک خود را از دانشگاه های این کشور دریافت کنند. انگلستان در سال اخیر توانست جایگاه بهترین مقصد تحصیلی را در میان دانشجویان بین المللی در اختیار خود قرار دهد و این نشانه ای روشن برای انتخاب انگلستان به عنوان مقصد تحصیلی است.

رشته حسابداری در انگلستان در لیست مشاغل مورد نیاز قرار دارد و افرادی که در این رشته تحصیل می کنند، شانس بالایی برای کاریابی در این کشور خواهند داشت. از آن جا که تمامی شرکت های وابسته به مسائل مالی به حسابداران برای توسعه فعالیت های خود نیاز دارند، تحصیل در این رشته می تواند دامنه وسیعی از فرصت های شغلی را در اختیار فارغ التحصیلان قرار دهد. در بسیاری از کالج های این کشور نیز رشته حسابداری به صورت تخصصی ارائه می شوند اما تفاوت کیفی بسیاری در این میان تحصیل در کالج و دانشگاه وجود دارد. در راستای توجه به اهمیت بالایی که رشته حسابداری در این کشور دارد، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی همین موضوع می پردازند.

  • شرایط تحصیل رشته حسابداری در کشور انگلستان چیست؟
  • هزینه تحصیل در کشور انگلستان برای دانشجویان خارجی چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در این کشور، به دنبال اقامت کاری در انگلستان بود؟
  • درآمد حسابداران در انگلستان چقدر است؟

شرایط تحصیل رشته حسابداری در انگلستان

انگلستان بدون تردید یکی از بهترین گزینه های موجود برای تحصیل در خارج از کشور است و به همین دلیل می توان گفت افرادی که در این کشور تحصیل می کنند، شانس بسیار بالایی برای کاریابی پس از تحصیل خواهند داشت. تحصیل در انگلستان تنها به زبان انگلیسی ارائه می شود و این یکی از برتری های انگلستان برای تحصیل است چرا که دیگر نیازی به یادگیری زبان سوم در این کشور نیست و با همان زبان می توان به کاریابی نیز پرداخت.

مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن بهترین دانشگاه انگلستان برای تحصیل در رشته حسابداری است که توانسته است دومین رتبه جهان را به خود اختصاص دهد. دانشگاه آکسفورد نیز رتبه سوم جهان در این رشته را به خود اختصاص داده است و دانشگاه کمبریج نیز رتبه پنجم جهان را در اختیار دارد. پس از این دانشگاه ها، با فاصله نسبتا زیاد، مدرسه اقتصاد لندن قرار دارد که رتبه 23 را به خود اختصاص داده است و دانشگاه UCL نیز رتبه 28 را در اختیار گرفته است. سایر دانشگاه های برتر کشور انگلستان برای تحصیل در رشته حسابداری عبارتند از:

  • دانشگاه وارویک
  • دانشگاه منچستر
  • کینگز کالج لندن
  • امپریال کالج لندن
  • دانشگاه دورهم
  • دانشگاه لیدز
  • دانشگاه آکسفورد بروکس
  • دانشگاه بریستول
  • دانشگاه لانچستر
  • دانشگاه برمنگهام

همگی این دانشگاه ها در جمع 150 دانشگاه برتر جهان قرار دارند و کاملا مشخص است که علاقمندان به تحصیل در این مراکز آموزشی، برای اخذ پذیرش به رزومه های تحصیلی قدرتمندی نیاز خواهند داشت و در غیر این صورت دریافت پذیرش برای آن ها غیر ممکن است.

شرایط تحصیل رشته حسابداری در انگلستان

هزینه تحصیل رشته حسابداری در انگلستان

تحصیل در انگلستان مزایای بسیار زیادی را به همراه دارد و یکی از انگشت شمار مسائلی که می تواند در انتخاب انگلستان به عنوان مقصد تحصیلی ابهام ایجاد کند، هزینه های تحصیل در این کشور است. دانشجویان خارجی برای تحصیل در رشته حسابداری در کشور انگلستان به حدود 18500£ تا 23000£ (پوند) در سال نیاز خواهند داشت و این مسئله می تواند بسیاری را از تحصیل در این کشور منصرف سازد. البته باید در نظر داشت که بسیاری از دانشگاه های این کشور امکان دریافت پذیرش تحصیلی همراه با بورسیه را به دانشجویان برتر می دهند و امکان دریافت وام های دانشجویی نیز برای دانشجویان خارجی در این کشور فراهم شده است.

برای پرداخت هزینه های زندگی در کشور انگلستان، دانشجویان باید در نظر داشته باشند که مبلغی در حدود 1000£ تا 1200£ (پوند) نیاز خواهند داشت. با توجه به این که فرصت 20 ساعته برای کار در این کشور، دانشجویان می توانند امید داشته باشند که در حین تحصیل، کلیه هزینه های زندگی خود را نیز تامین کنند و تنها دغدغه آن ها، پرداخت هزینه های تحصیل در این کشور باشد.

متوسط درآمد یک حسابدار در کشور انگلستان

بر خلاف گذشته های نه چندان دور، دانشجویان خارجی که در کشور انگلستان تحصیل کرده اند، این فرصت را خواهند داشت که به جستجوی کار در این کشور بپردازند و از این طریق شرایط مناسبی برای اقامت در این کشور ایجاد کنند. کار پس از تحصیل در انگلستان این فرصت را به افراد می دهد که بتوانند اقامت دائمی این کشور را به دست آورند.

حسابداران در کشور انگلستان فرصت های کاری بسیاری را پیش روی خود خواهند داشت و می توانند از این طریق گزینه های مختلف کاریابی در این کشور را مورد بررسی قرار دهند و بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنند. حسابداران همچنین به درآمد بسیار مناسبی در این کشور دسترسی دارند و این مسئله ای است که می تواند تحصیل در این کشور را جذاب تر از گذشته سازد. در نمودار زیر به بررسی متوسط درآمد حسابداران در انگلستان پرداخته ایم.

درآمد ماهانه یک حسابدار در کشور انگستان

دسترسی به درآمد بالا در انگلستان سبب شده است که این کشور مقصدی جذاب برای مهاجرت تحصیلی باشد و علاقمندان به این رشته انگلستان را در صدر فرصت های مطالعاتی خود در خارج از کشور قرار دهند. تنها دغدغه ای که دانشجویان برای تحصیل در خاک انگلستان خواهند داشت، هزینه هایی است که باید برای شهریه و هزینه های زندگی خود در نظر داشته باشند. با این حال نمی توان به راحتی انگلستان را از جمع گزینه های در دسترس خود خارج کرد. در صورتی که به تحصیل در بهترین کشورهای جهان علاقه دارید، حتما با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *