ویزای تحصیلی

رشته حسابداری در فنلاند

رشته حسابداری در فنلاند

رشته حسابداری در فنلاند را می توان به عنوان یکی از رشته های کلیدی در علوم اقتصادی این کشور معرفی کرد که متقاضیان بسیار زیادی دارد. دانشگاه های فنلاند کیفیت نسبتا ماسبی دارند و در رده بندی های جهانی نیز جایگاه خاص خود را به دست آورده اند و از همین طریق توانسته اند رضایت بسیاری از دانشجویان خارجی را نیز جذب کنند تا این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب نمایند.کیفیت بالای زندگی در فنلاند نیز به گونه ای است که بسیاری از افراد کیفیت متوسط تحصیل در این کشور را می پذیرند و در دانشگاه های این کشور تحصیل می کنند تا امکان زندگی و اقامت در این کشور را پیدا کنند.

رشته حسابداری از آن دست رشته هایی است که می تواند آینده شغلی مناسبی را برای فارغ التحصیلان ایجاد کند. افرادی که در این رشته تحصیل کرده باشند، می توانند با توجه به فرصت های متعدد شغلی که در دسترس آن ها قرار می گیرد، به شغل مورد نظر خود در این رشته دست پیدا کنند و از مزایای اشتغال در کشورهای برتر جهان بهرمند شود. در فنلاند نیز شرایط بسیار مناسبی برای کار حسابداران وجود دارد و شرکت های مختلف خارجی که در این کشور فعالیت دارند می وانند زمینه ساز ورود به بازار کار حسابداری در این کشور شوند. به دلیل شرایط مناسبی که تحصیل در کشور فنلاند دارد، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله تلاش خواهند کرد که شرایط تحصیل رشته حسابداری در این کشور را مورد برری قرار دهند.

  • آیا کیفیت تحصیل در رشته حسابداری در این کشور مناسب است؟
  • هزینه تحصیل رشته حسابداری در فنلاند چقدر است؟
  • شرایط کار پس از تحصیل در کشور فنلاند چگونه است؟
  • متوسط درآمد یک حسابدار در کشور فنلاند چقدر است؟

شرایط تحصیل رشته حسابداری در فنلاند

فنلاند یکی از کشورهای پیشرفته در اروپا است و دانشگاه های بسیار معتبری را در خود جای داده است. افرادی که این کشور را برای تحصیل خود در خارج از کشور انتخاب می کننند باید در نظر داشته باشند که گاها اخذ پذیرش از این کشور می تواند دشوار باشد چراکه صندلی های موجود تناسبی با تعداد درخواست ها برای اخذ پذیرش ندارد. به همین منظور همواره از متقاضیان تحصیل در این کشور خواسته می شود تا مدارکی بالاتر از حداقل تعیین شده توسط دانشگاه را ارائه کنند.

مطابق انتظار دانشگاه هلسینکی بهترین دانشگاه فنلاند در رشته حسابداری است که رتبه 160 را به خود اختصاص داده است. دانشگاه آلتو نیز با قرار گرفتن در رتبه 192 جهان دیگر دانشگاه تراز اول این کشور برای تحصیل در رشته حسابداری است. خبر خوش برای علاقمندان به تحصیل در فنلاند آن که دانشجویان می توانند در این کشور به زبان انگلیسی نیز به ادامه تحصیل بپردازند. البته به افرادی که قصد اقامت بلند مدت در فنلاند را دارند، توصیه می شود تا زبان فینیش را به عنوان زبان تحصیل خود انتخاب کنند تا بتوانند شرایط بهتری برای اقامت در این کشور داشته باشند.

شرایط تحصیل رشته حسابداری در فنلاند

هزینه تحصیل رشته حسابداری در فنلاند

یکی از مهم ترین مسائلی که در رابطه با تحصیل در فنلاند بیان می شود، تحصیل رایگان در فنلاند است. در گذشته ای نه چندان دور، تحصیل در این کشور برای دانشجویان خارجی نیز رایگان بود اما امروزه دانشجویان برای تحصیل در این کشور باید شهریه خود را به صورت کامل پرداخت کنند. به طور متوسط می توان گفت که هزینه های تحصیل در رشته حسابداری در دانشگاه های فنلاند در حدود 8900€ تا 13200€ (یورو) در سال است. دانشجویان خارجی در کشور فنلاند می توانند در صورت در اختیار داشتن نمرات بالا، بورسیه تحصیلی دریافت کنند.

هزینه زندگی در فنلاند برای دانشجویان نیز به عوامل متعددی بستگی دارد و می تواند از 700€ تا 1100€ (یورو) در ماه متغیر باشد. دانشجویان خارجی نیز در فنلاند می توانند به صورت نیمه وقت به کار مشغول شوند و از این طریق هزینه های زندگی خود در فنلاند را تامین کرده و از طرف دیگر با بازار کار در این کشور نیز آشنایی بیشتری پیدا کنند.

متوسط درآمد یک حسابدار در کشور فنلاند

یکی از موضوعاتی که تحصیل در فنلاند را جذاب تر از گذشته می سازد آن است که دانشجویان این فرصت را خواهند داشت که پس از پایان دوره تحصیلی خود در این کشور، شانس بالایی برای کاریابی در فنلاند خواهند داشت و از این طریق می توانند ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری در فنلاند تغییر دهند. در چنین شرایطی دانشجویان بین المللی واجد شرایط دریافت اقامت دائم در کشور فنلاند نیز خواهند بود.

حسابداران در کشور فنلاند شانس بالایی برای کاریابی خواهند داشت چراکه شرکت های مالی بسیاری در این کشور فعالیت می کنند و بدون تردید به نیروی کار در زمینه حسابداری نیاز خواهند داشت. حسابدارانی که به زبان فینیش تسلط دارد، فرصت های کاری بیشتری برای خود خواهند داشت. حسابداران در فنلاند از درآمد بالایی نیز برخوردار هستند و می توانند زندگی با کیفیتی را در این کشور تجربه کنند. در نمودار زیر می توان اطلاعات کامل تری در خصوص درآمد حسابداران در فنلاند به دست آورید.

درآمد ماهانه یک حسابدار در کشور فنلاند

دسترسی به چنین درآمدی در کشور فنلاند، می تواند کیفیت زندگی خوب را برای افراد یک خانواده 3 نفره ایجاد کند. بدون تردید افزایش تجربه و همچنین سطح تحصیلات می تواند در افزایش درآمد حسابداران نقش بسیار ویژه ای داشته باشد. به طور کلی شرایط تحصیل در کشور فنلاند برای بسیاری از افراد می تواند ارزشمند باشد. در صورتی که به دنبال راهی برای ورود به بهترین کشور های جهان هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

2 دیدگاه برای “رشته حسابداری در فنلاند

  1. ارین گفت:

    سلام
    داخل فنلاند در مقطع کارشناسی به انگلیسی حسابداری تدریس میشه؟و آیا دانشگاه های علمی کاربردی این رشته رو ارائه میکنن؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله می تونید اقدام کنید ولی اکثر رشته های تحصیلی توی این کشور به زبان سوئدی و فینیش ارائه می شه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *