ویزای تحصیلی

رشته خلبانی در سوئیس

رشته خلبانی در سوئیس در شرکت، آکادمی و مدرسه خلبانی ارائه می گردد. تحصیل در رشته خلبانی در این کشور مزایای زیادی به همراه دارد که یکی از مهم ترین آن ها وجود چشم اندازی روشن برای آینده شغلی دانشجویان می باشد زیرا هم خود سوئیس دارای رونق بازار کار و فرصت های شغلی خوب است و هم مدارک این کشور در سطح بین الملل شناخته شده هستند و توجه کارفرمایان را در سراسر جهان به خود معطوف می کنند. از طرفی، این کشور زیبای اروپایی با تنوع فرهنگی گسترده و چهار زبان ملی دارای امنیت و کیفیت زندگی بالایی بوده و برخی از بهترین شهرهای جهان را داراست. تیم تحقیق و ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مقاله حاضر را جهت راهنمایی ایرانیان علاقه مند به تحصیل رشته خلبانی در سوئیس 2021 به شرح زیر تهیه نموده است.

مزایای تحصیل رشته خلبانی در سوئیس

سوئیس که بین آلمان، فرانسه و ایتالیا واقع شده است مکانی عالی برای گشت و گذار در اروپاست. این کشور به طور مداوم در میان بهترین مکان ها برای زندگی در جهان قرار دارد. به همین دلیل است که بسیاری از دانشجویان تصمیم می گیرند سوئیس را به عنوان مقصد خود برای تحصیل در خارج از کشور انتخاب کنند. اگرچه سوئیس کشوری بسیار گران برای زندگی است، اما دستمزدها بالا و میزان جرم و جنابت کم است. این کشور ثروتمند اروپایی دارای زیرساخت های حمل و نقل بسیار خوبی است، به این معنی که مسافرت در آن آسان است و می توان از سفرهای زیبا لذت برد.

وضعیت امنیت در سوئیس

تحصیل در سوئیس به زبان انگلیسی، نبود مانع زبانی، تقویت زبان انگلیسی، یادگیری چهار زبان فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی و رومانیایی، تنوع فرهنگی، کیفیت بالای زندگی، امکانات با کیفیت در مراکز آموزشی، آموزش با کیفیت، رفاه اجتماعی بالا، زیبایی های متنوع طبیعت و کوه های آلپ، مدارک در سطح بین الملل شناخته شده، و رونق بازار کار و فرصت های شغلی خوب پس از فارغ التحصیلی، از دیگر دلایل و مزایای تجربه تحصیل در سوئیس می باشند.

آکادمی ها و مدارس خلبانی در سوئیس

رشته خلبانی در سوئیس از طریق شرکت، آکادمی و مدرسه خلبانی ارائه می شود. در زیر برخی از آن ها را نام می بریم:

  • آکادمی خلبانی Air-Escape
  • AVIATIS FTO
  • EFOS Flight
  • Flugschule Grenchen
  • Flugsportgruppe Grenchen
  • Fly 7 Executive Aviation SA
  • آکادمی خلبانی افق سوئیس
  • شرکت با مسئولیت محدود آموزش هوانوردی سوئیس.

در زیربخش های زیر به معرفی برخی از آن ها می پردازیم.

رشته خلبانی در آکادمی خلبانی افق سوئیس

آکادمی خلبانی افق سوئیس به بیش از 4000 خلبان آموزش پرواز ارائه داده است. دانشجویان سابق آن در تمام دنیا در کابین خلبانی پرواز می کنند. می توان آنها را مشغول کار در شرکت های هواپیمایی مانند REGA، Singapore Airlines، British Airways، Air Berlin، Qantas،Edelweiss، Helvetic، Swiss، EasyJet، Lufthansa و Cargolux یافت. این آکادمی با پیشرفته ترین ابزارهای آموزشی در قلب اروپا دانشجویان را در مسیر رسیدن به گواهینامه JAR-FCL برای ورود به کابین خلبان شرکت های هواپیمایی اروپا به طور حرفه ای راهنمایی می کند. در این سازمان، خلبانان آینده رفاقت، متمرکز بر هدف بودن و وقت شناسی را نیز می آموزند. دانشجویان سابق این آکادمی بهترین چشم اندازها در مورد بازار کار فارغ التحصیلان آن هستند. در آکادمی افق سوئیس آموزش کارآمد و بسیار پیشرفته به دانشجویان ارائه می گردد. خلبان خصوصی (PPL)، خلبان تجاری (CPL) و ریتینگ ابزاری (IR) برخی از برنامه های آموزشی این آکادمی هستند.

رشته خلبانی در Flugsportgruppe Grenchen سوئیس

Flugsportgruppe Grenchen در سال 1963 تاسیس گردید و تمرکز خود را بر حمایت از استعدادهای با انگیزه در یادگیری پرواز قرار داد و در حال حاضر افراد حرفه ای بر اساس قیمت های مناسب به تمرین ادامه می دهند. ساختار سازمانی Flugsportgruppe همانند یک باشگاه با یک مدرسه پرواز تلفیقی و یکپارچه است. این سازمان برای پایین نگه داشتن هزینه های مدیریت و ارائه قیمت های مناسب در هواپیماها و هزینه های آموزش بسیار بهینه شده است. Flugsportgruppe برای هر دانشجویی که تصمیم دارد پرواز را در آن جا بیاوزد، برنامه ای را فقط برای او به صورت جداگانه تنظیم می کند. Flugsportgruppe درس های را با توجه به نیاز و زمان موجود دانشجویان ترتیب می دهد. Flugsportgruppe دارای برنامه های آموزشی مانند خلبان ورزشی (SPL/ LSA) و خلبان خصوصی (PPL) است و فاقد آموزش خلبانی هلیکوپتر می باشد.

رشته خلبانی در Flugsportgruppe Grenchen سوئیس

رشته خلبانی در Flugschule Grenchen سوئیس

مدرسه خلبانی Flugschule Grenchen توسط تیمی متشکل از کارکنان تمام وقت و کارکنان پاره وقت (خلبانان پرواز، مربیان پرواز و غیره) اداره می شود. در 2000، این مدرسه توسط FOCA به عنوان سازمان آموزش پرواز (FTO) به وسیله استانداردهای آموزش اروپا (JAR-FCL) تایید گردید. دوره های آن را می توان در کلاس های سه دانشجویی یا به صورت جداگانه گذراند. تمام دوره ها در هواپیماهای دارای چهار صندلی ارائه می شود. ایده این است که در دوره ها دو دانشجو در هواپیما باشند: یکی به عنوان کارآموز و دیگری به عنوان ناظر؛ دانشجوی سوم در این بین درس بعدی خود را آماده می کند. بین درس های پرواز، دانشجو با شرکت در تئوری ها و جلسات توجیهی در کلاس، تجربیات خود را با همکارانش به اشتراک می گذارد و بنابراین کارآیی آموزش را افزایش می دهد. PPL، CPL، CFI/ FI و IR از برنامه های آموزشی این مدرسه هستند.

رشته خلبانی در شرکت آموزش هوانوردی سوئیس

شرکت با مسئولیت محدود آموزش هوانوردی سوئیس (SAT) یک شرکت مستقر در سوئیس است که در ارائه آموزش اولیه و بیش تر برای خلبانان تجاری، پرسنل کابین و مکانیک های هواپیما تخصص دارد. این شرکت که یک شرکت تابعه کاملا متعلق به Swiss International Air Lines Ltd. است، می تواند از تخصص گسترده صنعت استفاده نماید. SAT در دسته های زیر آموزش ارائه می کند: آموزش خلبانی، آموزش خدمه کابین، آموزش فنی تعمیر و نگهداری، آموزش CRM عوامل انسانی و غیره. خلبان حمل و نقل هوایی (ATPL) جزو برنامه های آموزشی SAT می باشد. این شرکت فاقد آموزش خلبانی هلیکوپتر است. SAT در Kloten در کانتون زوریخ واقع است.

رشته خلبانی در EFOS Flight سوئیس

EFOS Flight از سال 1984 به خلبانان آموزش پرواز ارائه داده و شروع به کار پرواز تجاری را برای بسیاری از خلبانان ممکن ساخته است. دانشجویان سابق EFOS در اروپا و سراسر جهان پرواز می کنند. بسیاری از آن ها توسط شرکت های هواپیمایی Swiss Airlines، Belair، Edelweiss، EasyJet، SGA، Farner، Jet Aviation و نیز توسط شرکت های هواپیمایی مختلف خارجی به عنوان مربی پرواز یا خلبان استخدام می شوند. برنامه های ارائه شده توسط EFOS Flight عبارتند از: خلبان خصوصی (PPL)، خلبان تجاری (CPL)، خلبان حمل و نقل هوایی (ATPL)، ریتینگ ابزاری (IR) و غیره. EFOS آموزش خلبانی هلیکوپتر ارائه نمی دهد. EFOS در Kloten واقع است.

چنان چه علاقه مند به تحصیل رشته خلبانی در سوئیس 2021 هستید پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و به ویژه کار پس از تحصیل در سوئیس با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

4.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *