ویزای تحصیلی

رشته خلبانی در یونان

رشته خلبانی در یونان

رشته خلبانی در یونان از طریق آکادمی ها و مدارس خلبانی پیشرفته در این کشور ارائه می گردد. یونان یکی از بهترین کشورها برای تحصیل است. این کشور یکی از بیست و هفت عضو اتحادیه اروپا است. همچنین، جزو منطقه واحد پولی یورو و عضو شنگن و ناتو می باشد. یونان دارای یکی از بهترین آب و هواها در طول سال در اروپا است. این کشور با تابستان های گرم و خشک و زمستان های خنک، بهترین مکان برای تحصیل در خارج است.

آب و هوای معتدل یونان به دانشجویان امکان می دهد در تمام طول سال به کاوش در این کشور زیبا و منحصربه فرد باستانی بپردازند. به علاوه، آب و هوای یونان برای آموزش پرواز ایده آل است. تیم تحقیق و ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مقاله حاضر را جهت راهنمایی ایرانیان علاقه مند به تحصیل رشته خلبانی در یونان 2021 به شرح زیر تهیه نموده است.

دلایل و مزایای تحصیل رشته خلبانی در یونان

در مقایسه با تحصیل در کشورهایی مانند فرانسه یا ایتالیا، تحصیل در یونان که به سرزمین خدایان معروف است بسیار مقرون به صرفه می باشد. در این کشور، مواد غذایی، جاذبه های گردشگری و حمل و نقل کم هزینه هستند و این امر باعث می شود دانشجویان پول بیش تری برای استفاده در سفرهای آخر هفته در سراسر یونان داشته باشند. بازدید از یونان برای دانشجویان بی خطر است. میزان جرم و جنایت شدید در این کشور کم است و دانشجویان دختر در هنگام قدم زدن در خیابان های آن احساس راحتی می کنند. نمودار زیر وضعیت امنیت در یونان را نشان می دهد:

وضعیت امنیت در یونان

یونانی ها آرام، پرشور و مهربان هستند. آن ها کشور، غذاها و تاریخ خود را دوست دارند. با ورود به یونان، دانشجویان نه فقط به تحصیل بلکه به تجربیات جدید و دوستان جدید نیز دست خواهند یافت. در حالی که آتن و تسالونیکی مهم ترین و بهترین شهرهای یونان برای تحصیل هستند، دانشجویان می توانند در هر گوشه ای از این کشور اروپایی از جاذبه های برجسته بازدید نموده و لذت ببرند. تاریخ و فرهنگ غنی، سایت های باستانی بیشمار، آب و هوای مدیترانه ای، سواحل خیره کننده، زندگی شبانه پر رونق، غذاهای خوشمزه، تحصیل به زبان انگلیسی، و یادگیری زبان یونانی، از دیگر مزایای تحصیل در یونان می باشد.

مراکز آموزش رشته خلبانی در یونان

در یونان رشته خلبانی از طریق آکادمی ها و مدارس خلبانی ارائه می گردد. در زیر فهرستی از آکادمی ها و مدارس خلبانی این کشور را ارائه می کنیم:

  • آکادمی هوانوردی Skies
  • آکادمی خلبانی FAS
  • آکادمی خلبانی A.S. Rhodos
  • هوانوردی Egnatia
  • Superior Air
  • آکادمی هوانوردی Aeolus
  • Aeroclub Makedonia
  • Cretan Eagle Aviation Ltd.
  • هوانوردی و مشاوره Eurowings
  • Global Aviation S.A
  • آکادمی Gulf Air
  • هوانوردی Ionian
  • آکادمی هوانوردی JETSTREAM (ATO)
  • هوانوردی Maveric
  • آکادمی هوانوردی Olympus
  • ORANGE2FLY
  • PREL Wings
  • آکادمی هوانوردی TAE

در زیر دو مورد از این مراکز آموزش خلبانی را معرفی می کنیم.

رشته خلبانی در آکادمی خلبانی FAS در یونان

رشته خلبانی در آکادمی خلبانی FAS در یونان

آکادمی خلبانی FAS یکی از قدیمی ترین سازمان های آموزشی تایید شده (ATO) توسط EASA (آژانس ایمنی هوانوردی اروپا) برای خلبانان در یونان است که بیش از پانزده سال دانش، تجربه و تخصص گسترده در زمینه آموزش خلبانی دارد. این آکادمی دارای گواهینامه تایید شماره GR-ATO-103 مطابق با استاندارد EASA و به طور خاص Part-FCL است. آکادمی خلبانی FAS تحت قوانین اتحادیه اروپا و مقررات EASA و نیز سازمان هواپیمایی کشوری یونان فعالیت می کند. این آکادمی دارای سه مکان و امکانات آموزشی در یونان است: جزیره Rhodes (فرودگاه بین المللی)، Attica/ Megara (فرودگاه پاچی) و Attica/ Markopoulo (محل Ground School)، و Attica/ Athens (بخش تجاری). آب و هوای یونان برای آموزش پرواز ایده آل است. تقریبا به مدت 320 روز در سال، شرایط آب و هوایی در همه مکان های آموزشی این آکادمی به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب برای آموزش پرواز ایده آل است.

ناوگان هواپیمایی آکادمی خلبانی FAS می تواند تمام نیازهای کارآموزان این مرکز آموزشی را پوشش دهد. این آکادمی همراه با تجربیات گسترده مربیان پرواز و تئوری خود در برنامه ریزی آموزش، تضمین می کند که آموزش کارآموزان خلبانی آن بدون هیچ گونه تاخیر بی موردی به دلیل دسترسی سریع به هواپیما انجام می گیرد. ایمنی اولین و مهم ترین اولویت آکادمی FAS است. این آکادمی در زمینه آموزش خلبانی از جمله برنامه های گواهینامه های خلبان تجاری و حمل و نقل هوایی و نیز Airbus A320 Type Rating مشهور است و گواهینامه ها و مجوزهای این مرکز آموزشی در سطح جهان شناخته شده هستند. این آکادمی فاقد آموزش خلبانی هلیکوپتر است. از برنامه های آموزشی آن می توان به خلبان خصوصی (PPL)، خلبان تجاری (CPL)، خلبان حمل و نقل هوایی (ATPL) و مربی پرواز (CFI/ FI) اشاره کرد.

رشته خلبانی در آکادمی خلبانی F.A.S. Rhodos در یونان

آکادمی خلبانی F.A.S. Rhodos یک سازمان آموزش پرواز تایید شده مطابق با PART-FCL و EASA (آژانس ایمنی هوانوردی اروپا) می باشد. گواهینامه تایید این مرکز آموزشی GR-ATO-003 می باشد. این آکادمی در جزیره Rhodes در یونان قرار دارد. این سازمان آموزش پرواز در سیزده سال گذشته با کسب تجربه در آموزش هوانوردی و ارائه خدمات سطح بالا در برنامه های گواهینامه های خلبان خصوصی، تجاری و حمل و نقل هوایی و همچنین مربی پرواز و سایر ریتینگ های مختلف فعالیت می کند. علاوه بر این، این آکادمی دارای یک دوره ATPL (A) تلفیقی می باشد. همکاری این مرکز آموزشی با بزرگ ترین شرکت های هواپیمایی در یونان مانند Aegean Airlines، Olympic Airways، Hermes Airways و دیگران این امتیاز را به آکادمی خلبانی F.A.S. Rhodos می دهد که یکی از معتبرترین و کارآمدترین سازمان های آموزش هوانوردی در یونان و اروپا باشد.

ناوگان این آکادمی متشکل از هفت هواپیما است که دو فروند آن MEP (land) و بقیه SEP (land) می باشند. همه این هواپیماها به جز یک مورد SEP برای آموزش IFR و IR مجهز هستند. این آکادمی همچنین دارای یک شبیه سازFNTP II MCC (Elite Evolution S923) برای آموزش MCC, ME/ IR SE/ IR می باشد. این شبیه ساز یک دستگاه آموزشی با استاندارد عالی است. ناوگان این آکادمی بالاترین میزان در دسترس بودن را برای تمام تقاضاهای آموزش هوانوردی به این مرکز می دهد. آکادمی خلبانی F.A.S Rhodos فاقد آموزش خلبانی هلیکوپتر است. چنان چه علاقه مند به تحصیل رشته خلبانی در یونان در سال 2021 هستید پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و به ویژه مهاجرت تحصیلی به یونان به دفتر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت واقع در میرداماد تهران مراجعه نمائید یا با کارشناسان ما در این موسسه تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *