ویزای تحصیلی

رشته دامپزشکی در سنگاپور

رشته دامپزشکی در سنگاپور

تحصیل رشته دامپزشکی در سنگاپور به طور فزاینده ای در بین دانشجویان بین المللی محبوب شده و تقاضا برای نیروی انسانی در بخش دامپزشکی وجود دارد. دامپزشکان به طور همزمان جراح، دندانپزشک، متخصص بیهوشی و رادیولوژیست هستند. بر این اساس، مطالعات و تحصیل دامپزشکی در سنگاپور ممکن است بسیار سخت باشد و حتی در برخی موارد از سخت ترین رشته های پزشکی به شمار می رود. نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کرد این است که بخش کلیدی شغل دامپزشک، تعامل انسانی است. در بخش های بعدی این نوشتار که براساس تحقیقات دقیق کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده است، با شرایط تحصیل دامپزشکی در سنگاپور بیشتر آشنا خواهید شد.

آشنایی با تحصیل رشته دامپزشکی در سنگاپور

به طور کلی، در زمان تحصیل دامپزشکی در سنگاپور و در برنامه های تحصیلی دانشگاه های مختلف این کشور، دامپزشکی با استفاده از رویکرد مارپیچی به دانشجویان آموزش داده می شود. این بدان معنی است که مفاهیم کلیدی در سطوح عمیق و در زمینه های مختلف به طور مکرر به دانشجویان ارائه می شود که در طول دوره پیشرفت می کنند. پیشرفت دانش و درک از مفاهیم اولیه پیش بالینی به دانش بالینی و حرفه ای و مهارت های استدلال با مطالعه مکرر از هر رشته در مراحل مختلف دوره به دست می آید.

به عنوان مثال، دانشجویان دانش کافی درباره کلیه، آناتومی پایه و فیزیولوژی را در مرحله پیش بالینی دوره یاد می گیرند و سپس با بیماری های شایع کلیه و نحوه تشخیص و درمان آنها در مرحله بالینی آشنا می شوند. سپس با کار عملی در این زمینه که در بیمارستان‌ ها، مراکز دامپزشکی یا سایر روش‌ها، در طول دوره های بالینی و دوره های خارج از برنامه انجام می شود، دانش دانشجویان غنی ‌تر می‌شود.

سه مرکز تحصیلی اصلی برای تحصیل دامپزشکی در سنگاپور عبارتند از:

نام دانشگاهسال تاسیس
National University of Singapore1905
Temasek Polytechnic1990
Ngee Ann Polytechnic1963

ماژول های مورد مطالعه در زمان تحصیل دامپزشکی در سنگاپور شامل مدیریت تمرین دامپزشکی، موارد اورژانسی و مراقبت های حیاتی، مدیریت درد و بیهوشی، عملیات و مقررات صنعت حیوانات خانگی، محصولات و خدمات دامپزشکی، مدیریت پناهگاه و همچنین کاربردهای بالینی، میکروبیولوژی پایه، آناتومی و فیزیولوژی حیوانات، مراقبت از آبزیان، بهداشت و بیماری ها، فارماکولوژی دامپزشکی و سم شناسی و موضوعات پایه می باشد.

دلایل تحصیل رشته دامپزشکی در سنگاپور

سنگاپور یکی از توسعه یافته ترین کشورهای جهان است و به دلیل ساکنان چندفرهنگی و چند ملیتی خود به خوبی شناخته شده است. سنگاپور چندین مزیت برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد که ارزش تحصیل در این کشور را اقزایش می دهد. تحصیل در سنگاپور به دانشجویان بین المللی فرصتی برای ایجاد زمینه های مناسب برای رشته های مربوطه ارائه می دهد. بسیاری از دانش پژوهان جذب شده اند تا در دانشگاه های سنگاپور تدریس کنند تا اطمینان حاصل شود که دانشجویان از آموزش با کیفیت برخوردار می شوند. تحصیل دامپزشکی در سنگاپور و شرکت در سایر برنامه ها همچنین به دانشجویان کمک می‌کند تا مهارت ‌ها و توانایی ‌هایی را برای کمک به گسترش چشم‌انداز ها و افق‌ های خود ایجاد کنند.

تمامی این مزایا و دلایل موجب افزایش دانشجویان و متقاضیان تحصیل دامپزشکی در سنگاپور شده اند و علاوه بر دامپزشکی، دانشجویان زیادی نیز در سایر برنامه های تحصیلی شرکت می کنند.

در نمودار زیر تعداد دانشجویان تمام وقت ثبت نام شده در دانشگاه های سنگاپور بررسی شده است:

تعداد دانشجویان تمام وقت ثبت نام شده در دانشگاه های سنگاپور

تبدیل شدن به دامپزشک در سنگاپور

به طور کلی، برای تبدیل شدن به دامپزشک در سنگاپور و کار در زمینه دامپزشکی در این کشور، متقاضیان باید دارای مدرک تحصیلی معتبر در زمینه دامپزشکی و یا زمینه مرتبط داشته باشند که توسط اداره کشاورزی و دامپزشکی سنگاپور (AVA) تایید شود. اداره کشاورزی و دامپزشکی سنگاپور (AVA)، علاوه بر مدرک معتبر اخذ شده از دانشگاه های سنگاپور، مدارک تحصیلی اخذ شده از دانشگاه های انگلستان، استرالیا، نیوزلند و همچنین دانشکده های دامپزشکی ایالات متحده که توسط انجمن پزشکی دامپزشکی آمریکا (AVMA) معتبر هستند، به رسمیت می شناسد. کسانی که دارای مدرک غیر رسمی هستند ممکن است واجد شرایط مجوز کار در سنگاپور به عنوان دامپزشک نباشند.

کار بعد از تحصیل رشته دامپزشکی در سنگاپور

دامپزشک شدن یک هدف عالی است که منجر به یک حرفه جالب، متنوع و پر ارزش در کار با مردم و حیوانات آنها می شود. مدرک تحصیلی که دانشجویان بعد از تحصیل دامپزشکی در سنگاپور دارای رتبه بالایی است و به طور گسترده ای در سطح جهانی معتبر است. فارغ التحصیلان دانشگاه های دامپزشکی سنگاپور می توانند در بسیاری از کشورها از جمله ایالات متحده آمریکا، کانادا، نیوزلند، استرالیا، بریتانیا و چندین کشور آسیا کار کنند. دوره های تحصیل دامپزشکی در سنگاپور طوری طراحی شده اند که دانشجویان بعد از اتمام برنامه تحصیلی مورد نظر خود می توانند در بخش های متفاوتی مشغول به کار شوند و فعالیت داشته باشند. تحصیل در رشته دامپزشکی در دانشگاه های دامپزشکی سنگاپور به دانشجویان آموزش علمی با طیف گسترده ای از گونه ها ارائه می دهد.

علاوه بر کار به عنوان یک دامپزشک بالینی، مدرک دامپزشکی دانشجویان می تواند منجر به مشاغل مختلف و چالش برانگیز شود. اگر بعد از تحصیل دامپزشکی در سانگاپور دانشجویان به عنوان دامپزشک بالینی کار کنند، مراقبت های با کیفیتی را برای حیوانات ارائه خواهند کرد، خواه حیوانات خانگی، حیوانات کار، دام یا حیات وحش باشند. دانشجویان از مهارت ‌های تشخیصی و ارتباطی برای ارتقای سلامت و تندرستی طیف وسیعی از حیوانات استفاده می‌کنند تا تفاوتی واقعی برای آنها و صاحبانشان ایجاد کنند.

برخی از برجسته ترین بخش های کار در سنگاپور بعد از اتمام برنامه های تحصیلی در دانشگاه های این کشور عبارتند از:

  • کلینیک حیوانات همراه
  • کلینیک اسب
  • کلینیک حیوانات مزرعه
  • کلینیک گونه های حیوانات عجیب و غریب و وحشی
  • تولید و پرورش دام
  • تغذیه دام
  • بیوتکنولوژی و تشخیص
  • بازرسی بهداشتی
  • کیفیت مواد غذایی محصولات با منشاء حیوانی
  • بهداشت، فناوری و ایمنی کشاورزی و مواد غذایی
  • بهداشت عمومی دامپزشکی
  • اپیدمی و نظارت
  • آموزش و پرورش
  • تحقیقات علمی

کار بعد از تحصیل رشته دامپزشکی در سنگاپور

درباره اداره کشاورزی و دامپزشکی سنگاپور

اداره کشاورزی و دامپزشکی سنگاپور (AVA) یکی از بزرگترین کارفرمایان دامپزشکان در سنگاپور است.

دامپزشکان اداره کشاورزی و دامپزشکی سنگاپور (AVA) در زمینه های مختلفی وظایف دارند که عبارتند از:

  • تضمین عرضه مداوم مواد غذایی با کیفیت و ایمن از طریق سیستم یکپارچه اعتبار سنجی، بازرسی و آزمایش
  • حفاظت از سلامت حیوانات با اجرای برنامه های بهداشت حیوانات برای پیشگیری و کنترل بیماری های دارای اهمیت اقتصادی و بهداشت عمومی
  • اجرای استانداردهای رفاه حیوانات، صدور مجوز برای سگ‌ ها و موسسات حیوانات خانگی، بررسی موارد آزار و آزار حیوانات و اجرای برنامه‌های آموزشی در مورد مالکیت مسئولانه حیوانات خانگی
  • توسعه کشاورزی گرمسیری، سیستم ها و فن آوری های کشاورزی
  • توسعه سیاست‌ ها و اجرای برنامه‌ های ارتباط عمومی با جمعیت سنگاپور

متقاضیان و داوطلبانی که قصد دارند با هدف تحصیل، کار، سرمایه گذاری، اخذ اقامت و سایر اهداف مراحل اخذ ویزا کشور مورد نظر خود را شروع کنند، می توانند با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند تا با همکاری و یاری متخصصان ما گام های صحیح در این راستا بردارند.

2/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *