ویزای تحصیلی

رشته رادیولوژی در مجارستان

رشته رادیولوژی در مجارستان

رشته رادیولوژی در مجارستان از جمله رشته های علوم پزشکی است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و می تواند رزومه تحصیلی فرد را تقویت کند. شرایط کنونی تحصیل در مجارستان به گونه ای است که تحصیل در کالج های این کشور نیز می تواند ارزش بسیار بالایی داشته باشد تا جایی که افراد می توانند در این کشور به ادامه تحصیل بپردازند و پس از آن اعتبار کافی به مدرک تحصیلی خود ببخشند تا در این صورت امکان تحصیل در دانشگاه های برتر انگلستان را نیز پیدا کنند. در چنین شرایطی می توان گفت که تحصیل در مجارستان می تواند یک امتیاز بسیار مناسب برای زندگی در خارج از کشور باشد.

هزینه های تحصیل در رشته های پزشکی در کشور مجارستان ممکن است کمی زیاد باشد اما اعتبار آن به گونه ای است که برای بسیاری از افراد تحصیل در این کشور همچنان مقرون به صرفه به نظر می رسد. رشته رادیولوژی به عنوان یکی از رشته های علوم پزشکی در این کشور مورد توجه قرار گرفته است و افرادی که در این کشور به ادامه تحصیل می پردازند، قادر خواهند بود تا کیفیت زندگی خود را از نظر فرصت شغلی و همچنین شرایط اقتصادی بهبود ببخشند. در راستای توجه به این موضوع، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله تلاش می کنند تا در رابطه با تحصیل در رشته رادیولوژی در مجارستان توضیحاتی را ارائه کنند.

  • بهترین دانشگاه های مجارستان برای تحصیل در رشته رادیولوژی کدام است؟
  • هزینه تحصیل رشته رادیولوژی در مجارستان چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در این کشور به کار پرداخت؟
  • متوسط درآمد یک رادیولوژیست در کشور مجارستان چقدر است؟

بهترین دانشگاه های رشته رادیولوژی در مجارستان

شرایط تحصیل در مجارستان به گونه ای است که دانشجویان به راحتی می توانند با دریافت مدرک تحصیلی خود در این کشور به جایگاه بسیار مناسبی در بازارهای کار جهانی دست پیدا کنند و این نکته ای است که نمی توان به سادگی از کنار آن عبور کرد. تحصیل پزشکی در مجارستان در سال های اخیر از اهمیت بسیار بیشتری نسبت به گذشته برخوردار شده است و در چنین شرایطی می توان گفت که تحصیل در مجارستان انتخابی شایسته برای رسیدن به موفقیت در زندگی است.

شرایط تحصیل در رشته رادیولوژی در مجارستان به گونه ای است که دانشگاه سملوایز بهترین دانشگاه این کشور برای تحصیل در رشته رادیولوژی شناخته می شود تا جایی که رتبه 349 جهان را به خود اختصاص داده است. دانشگاه سگد در مجارستان نیز برتبه 464 در این رشته را به خود اختصاص داده است. این دانشگاه که سال 1872 تاسیس شده است، 22500 دانشجو را به خود جلب کرده است که نشان از ارزش این دانشگاه در دید دانشجویان و متقاضیان تحصیل دارد.

دانشگاه دبرسن به عنوان سومین دانشگاه برتر مجارستان در این رشته، رتبه 576 را به خود اختصاص داده است و در حدود 27000 دانشجو نیز در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند. دانشگاه پچ به عنوان یکی از دانشگاه های تراز اول مجارستان نیز رتبه 622 جهان را در این رشته به دست آورده است. در کنار این دانشگاه ها، نام دانشگاه کاپوسوار نیز دیده می شود که رتبه 959 را به دست آورده است.

بهترین دانشگاه های رشته رادیولوژی در مجارستان

هزینه تحصیل در رشته رادیولوژی در مجارستان

هزینه تحصیل در مجارستان بسیار مقرون به صرفه است اما باید در نظر داشت که هزینه تحصیل پزشکی در مجارستان تفاوت های نسبی با سایر رشته های تحصیلی دارد. برای دریافت پذیرش از دانشگاه های مجارستان دانشجویان باید برنامه ریزی دقیقی را انجام دهند. شهریه دانشجویان برای تحصیل در رشته رادیولوژی در حدود 10000€ تا 16000€ (یورو) در سال است. دانشجویان خارجی می توانند از بورسیه های تحصیل در این کشور نیز استفاده کنند اما باید در نظر داشت که این بورسیه های تحصیلی هرگز نمی توانند شهریه دانشگاه را به صفر برسانند.

هزینه زندگی در مجارستان اما بسیار مقرون به صرفه است و دانشجویان می توانند با در اختیار بودجه ای در حدود 500€ تا 750€ (یورو) کل مخارج خود را پوشش دهند. به دانشجویان در مجارستان فرصت داده شده است تا به صورت نیمه وقت و به مدت 24 ساعت به کار مشغول شوند و در این صورت می توانند تمام هزینه های زندگی خود را از این طریق تامین کنند.

با بررسی شرایط مالی تحصیل در مجارستان می توان در رابطه با مزایا و معایب تحصیل در مجارستان در رشته رادیولوژی صحبت کرد که در تصویر زیر تشریح کامل تری ارائه شده است.

مزایا و معایب تحصیل در مجارستان در رشته رادیولوژی

شرایط کار پس از تحصیل رادیولوژیست ها در مجارستان

افرادی که در کشور مجارستان به ادامه تحصیل بپردازند، قادر خواهند بود پس از پایان دوره تحصیل خود در این کشور به عنوان نیروی کار در مجارستان اقامت پیدا کرده و ویزای تحصیلی مجارستان را به ویزای کاری این کشور تبدیل کنند. در چنین شرایطی، می توان گفت که یک رادیولوژیست در مجارستان این فرصت را خواهد داشت که به راحتی در این کشور به کار دست پیدا کند و در نهایت به درآمد خوب نیز دسترسی داشته باشد.

یک رادیولوژیست در کشور مجارستان به طور متوسط 1480000HUF (فورینت) درآمد کسب می کند و به همین دلیل می توان تشخیص داد که از نظر درآمدی و کیفیت اقتصادی زندگی در شرایط خوبی قرار خواهد داشت. با این وجود افرادی که در این کشور قصد اقامت از طریق کار را دارند، باید زبان مجاری را بیاموزند و به این زبان در مجارستان به کار مشغول شوند.

بسیاری از دانشجویان خارجی نیز در مجارستان تنها تحصیل می کنند و پس از تحصیل به فکر ادامه زندگی در کشورهای پیشرفته تر اروپایی هستند. در حقیقت آن ها مجارستان را به عنوان مقصد مناسبی برای تحصیل و پلی برای رسیدن به اقامت اروپا در نظر می گیرند. در چنین شرایطی می توان مجارستان را به عنوان یکی از کشورهای مناسب برای تحصیل معرفی کرد. در صورتی که به دنبال مهاجرت به بهترین کشورهای جهان هستید، حتما با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *