ویزای تحصیلی

رشته ریاضی در آرژانتین

رشته ریاضی در آرژانتین

آرژانتین یکی از کشورهای پیشرفته آمریکای جنوبی است، به همین دلیل تحصیل رشته ریاضی در آرژانتین از اهمیت بسیار زیادی برخوردار شده است. دانشجویانی که در کشور آرژانتین تحصیل می کنند این شانس را خواهند داشت که پس از پایان دوره تحصیل خود بتوانند در این کشور به کار بپردازند یا برای ادامه زندگی مسیر ساده تری را برای مهاجرت به کشورهایی مانند کانادا و آمریکا را سپری کنند. ریاضیات به عنوان رشته ای از علوم پایه در تمامی کشورهای جهان متقاضی بسیار زیادی دارد چراکه امکان فعالیت آن ها در حوزه های مختلف کاری در آینده وجود خواهد داشت. از همین رو ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با توجه به این شرایط، در این گفتار، در رابطه با شرایط تحصیل در رشته ریاضی در آرژانتین توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد که می تواند راهنمای جامعی برای تصمیم گیری شما در این زمینه باشد.

  • شرایط تحصیل در کشور آرژانتین در رشته ریاضی چگونه است؟
  • هزینه تحصیل و زندگی برای دانشجویان رشه ریاضی در آرژانتین چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در کشور آرژانتین اقامت دریافت کرد؟
  • برای تامین هزینه های زندگی در آرژانتین می توان کار کرد؟
  • درآمد ریاضی دانان در کشور آرژانتین چقدر است؟

 موسسات آموزشی ارائه کننده رشته ریاضی در آرژانتین

برای بسیاری از افراد بر این باورند که حتما باید در بهترین دانشگاه کشوری خارجی تحصیل کنند در حالی که چنین باوری می تواند فرصت تحصیل در خارج از کشور را از آن ها سلب کند. بنابراین بهتر است پیش از هرگونه اقدام شرایط کلیه دانشگاه هایی که رشته مورد نظر شما را ارائه می دهند بررسی کنید تا بتوانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

شهر بوینس آیرس به عنوان پایتخت کشور آرژانتین بهترین گزینه ها برای تحصیل در رشته ریاضی را به شما خواهد داد. دانشگاه بوینس آیرس به عنوان بهترین دانشگاه کشور آرژانتین در رشته 378 جهان قرار دارد اما در رشته ریاضی توانسته است جایگاه 236 را به خود اختصاص دهد. از همین رو می توان گفت که دانشجویان با رزومه متوسط نیز شانس خوبی برای تحصیل در این دانشگاه خواهند داشت. علاوه بر این، 3 دانشگاه دیگر در این شهر نیز آماده پذیرایی از دانشجویان متقاضی تحصیل رشته ریاضی در این کشور هستند:

  • دانشگاه ملی مار در پلاتا
  • دانشگاه ملی لیتورال
  • دانشگاه CAECE

علاوه بر این، دانشگاه های دیگری نیز در کشور آرژانتین وجود دارند که به شما این فرصت را خواهند داد تا در رشته ریاضیات به ادامه تحصیل بپردازید. برخی از بهترین دانشگاه های کشور آرژانتین برای تحصیل در رشته ریاضی عبارتند از:

  • موسسه هرناندو آریاس در ماریانو ساودرا
  • دانشگاه ملی پاتاجونیا سن خوان بوسکو در شهر ترلو
  • دانشگاه ملی سن خوان در شهر سن خوان
  • دانشگاه ملی سن لوییز در شهر سن لوییز
  • دانشگاه ملی کاتامارکا در شهر سن فرناندو دل واله کاتامارکا
  • دانشگاه ملی جنوب در باهیا بلانکا

شما در صورت تمایل به تحصیل در آرژانتین این فرصت را خواهید داشت که در یکی از دانشگاه های فوق به پذیرش تحصیلی دریافت کنید. البته پیش تر باید تحقیقات لازم در خصوص شرایط تحصیل و اخذ پذیرش را دریافت کنید.

 موسسات آموزشی ارائه کننده رشته ریاضی در آرژانتین

هزینه تحصیل ریاضی در کشور آرژانتین

در صورتی که می خواهید در کشور آرژانتین تحصیل کنید بهتر است پیش از هر گونه اقدام هزینه های تحصیل و زندگی در این کشور را مورد بررسی قرار دهید تا در هنگام تحصیل در این کشور دچار مشکلی از نظر مالی نشوید. هزینه هایی که شما با آن روبرو خواهید شد معمولا شامل شهریه دانشگاه، هزینه اجاره بهای محل اقامت، هزینه خوراک، پوشاک، تفریحات و غیره می شود.

اگر قصد تحصیل در دانشگاه های برتر کشور آرژانتین را دارید، بهتر است حدود 3000$ (دلار) را به عنوان شهریه دانشگاهی خود کنار بگذارید. البته هزینه تحصیل در دانشگاه بوینس آیرس در حدود 1000$ (دلار) در طول یک سال تحصیلی است و دانشجویان می توانند با کمترین هزینه ممکن در این دانشگاه به تحصیل بپردازند. شهرهای خوان مارتین گوتیرز و ماریانو ساودرا دو شهر گران قیمت برای تحصیل در کشور آرژانتین هستند و دانشجویان برای تحصیل در این شهرها باید بیش از 4000$ (دلار) در سال را به عنوان شهریه دانشگاهی در نظر داشته باشند.

علاوه بر هزینه اعزام دانشجو به آرژانتین، دانشجویان باید هزینه زندگی در این کشور را نیز مد نظر داشته باشند. بر خلاف بسیاری از کشورهای آمریکایی، هزینه زندگی در آرژانتین بسیار مقرون به صرفه است. به طوری که می توان با بودجه ای کمتر از 400$ (دلار) در طول یک ماه، زندگی دانشجویی در سطح بسیار خوب را تجربه کرد. با توجه به اینکه دانشجویان خارجی در کشور آرژانتین می توانند به صورت نیمه وقت کار کنند، می توان امید داشت که بخشی از هزینه های زندگی آن ها در این کشور تامین خواهد شد.

چشم انداز شغلی در رشته ریاضی در آرژانتین

بر خلاف اغلب کشورهای مدرن آمریکایی، چشم انداز شغلی برای فارغ التحصیلان رشته ریاضی در آرژانتین در بازار کار ملی و بین المللی بسیار ایده آل است. زیرا مدارک تحصیلی آرژانتین به دلیل کیفیت آنها بسیار ارزشمند است. همچنین فرصت های شغلی که همراه با تحصیلات ریاضی به دست می آیند در بازار کار امروز بسیار مورد تقاضا هستند. بنابراین تمامی فارغ التحصیلان می توانند مسیرهای شغلی متعددی را با مدرک ریاضی انتخاب کنند. در یک نگاه کلی، رشته های ریاضی در آرژانتین می توانند از مهارت ها در طیف گسترده ای از مشاغل و صنایع استفاده کنند.

برای آشنایی بیشتر با مشاغل کلیدی در رشته ریاضی در آرژانتین به تصویر زیر توجه فرمایید:

مشاغل کلیدی در رشته ریاضی در آرژانتین

درآمد متخصصین علوم ریاضی در آرژانتین

زمانی که دوره تحصیل شما در کشور آرژانتین به پایان رسید، این فرصت را خواهید داشت که اقامت خود در این کشور را تمدید کنید. برای این کار شما باید موفق شوید یک شغل برای خود پیدا کنید و درآمد ثابت داشته باشید. در صورتی که بر درآمد شما در کشور آرژانتین مالیات وارد شود، شما قادر خواهید بود که اقامت آرژانتین از طریق کار را بدست آورید و پس از مدت مشخصی، مطابق با قوانین کشور آرژانتین اقامت دائم و در نهایت پاسپورت این کشور را اخذ کنید.

اما آیا شما قادر خواهید بود که در این کشور به عنوان یک فارغ التحصیل رشته ریاضی درآمد مناسب داشته باشید؟ متوسط درآمد یک فارغ التحصیل در رشته ریاضی در کشور آرژانتین تقریبا 50% بیشتر از متوسط درآمد در این کشور است. بنابراین می توان گفت که این افراد از سطح رفاه بسیار خوبی در جامعه آرژانتین برخوردار هستند. متوسط درآمد یک فارغ التحصیل رشته ریاضی در این کشور 69200ARS (پزوی آرژانتین) است. در نمودار زیر می توانید اطلاعات دقیق تری در رابطه با درآمد ماهانه در کشور آرژانتین بدست آورید.

درآمد ماهانه متخصصین ریاضی در کشور آرژانتین

در این مقاله در رابطه با شرایط تحصیل رشته ریاضی در کشور آرژانتین توضیحاتی را ارائه کرده ایم که می توانید به عنوان یک راهنما از آن استفاده کنید. با این وجود در صورت تمایل به مهاجرت به کشورهای پیشرفته جهان حتما با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نمایید.

کلیدی ترین سوالات در خصوص رشته ریاضی در آرژانتین

در بخش پایانی مقاله قصد داریم تا به برخی از مهمترین سوالات شما عزیزان در خصوص رشته ریاضی در آرژانتین پاسخ دهیم. کلیدی ترین سوالات شما در این زمینه عبارت اند از:

  • آیا امکان کار ضمن تحصیل رشته ریاضی در آرژانتین برای دانشجویان وجود دارد؟ با رعایت برخی از قوانین در این زمینه، دانشجویان می توانند 18 ساعت در طول هفته در این کشور به صورت پاره وقت مشغول به کار شوند.
  • آیا دانشگاه های آرژانتین برای پذیرش دانشجویان رشته ریاضی از امتحانات ورودی استفاده می کنند؟ اغلب دانشگاه های آرژانتین از امتحانات ورودی متنوعی برای پذیرش دانشجویان خود در رشته ریاضی استفاده می کنند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *