ویزای تحصیلی

رشته سم شناسی در سنگاپور

رشته سم شناسی در سنگاپور

تحصیل رشته سم شناسی در سنگاپور برای ایرانی ها در سال 2022 می تواند یک چالش بسیار جدی و دور از دسترس به نظر آید. سنگاپور به عنوان یکی از کشورهای کوچک آسیایی دو دانشگاه معتبر را در خود جای داده است که از نظر کیفیت آموزشی در سطح بسیار مناسبی قرار دارند. این دانشگاه ها در رشته های مربوط به علوم مهندسی در سطح بسیار بهتری قرار دارند ولی می توان آن ها را در رشته های مربوط به علوم پزشکی نیز در شرایط مناسبی ارزیابی کرد. باید در نظر داشت که هزینه های تحصیل رشته های مختلف در این کشور در سطح بسیار بالایی قرار دارد و به راحتی نمی توان این کشور را به بسیاری از افراد توصیه کرد. محدودیت های دریافت روادید برای شهروندان ایرانی نیز یک چالش اساسی در این کشور است.

افرادی که این کشور را برای تحصیل و زندگی خود در نظر می گیرند باید در نظر داشته باشند که سنگاپور یکی از کوچک ترین و البته متراکم ترین کشورهای جهان برای زندگی است و کمتر کسی می تواند روزهای آرام و کم تلاطم را در این کشور تجربه کند. از آن جا که تحصیل در کشور سنگاپور در سال های اخیر توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته سم شناسی در این کشور پرداخته اند تا آگاهی بخش مسیر مهاجرت افراد به این کشور باشد.

  • شرایط تحصیل رشته سم شناسی در سنگاپور چگونه است؟
  • آیا دانشگاه های سنگاپور در رشته سم شناسی توانسته اند جایگاه مناسبی به دست آورند؟
  • هزینه تحصیل رشته سم شناسی در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان به عنوان یک شهروند ایرانی، پس از تحصیل در سنگاپور به کار در این کشور مشغول شد؟

شرایط تحصیل رشته سم شناسی در سنگاپور

دانشگاه های محدودی در کشور سنگاپور برای تحصیل وجود دارد که همگی از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار هستند. باید به این نکته توجه داشت که در حال حاضر سنگاپور یکی از بهترین کشورهای آسیایی برای ادامه تحصیل به حساب می آید و به راحتی می توان آن را از نظر علمی مورد تایید قرار داد. با این وجود در رشته سم شناسی، دانشگاه های این کشور نتوانسته اند رتبه بین المللی به دست آورند و این مسئله می تواند تردیدهایی را در رابطه با انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی به وجود آورد.

دانشگاه ملی سنگاپور بهترین دانشگاه برای تحصیل رشته سم شناسی در این کشور به حساب می آید که امکان ادامه تحصیل به زبان انگلیسی را نیز در این دانشگاه ایجاد می کند. برخی از افرادی که سنگاپور را انتخاب می کنند باید توجه داشته باشند که مهاجرت به سنگاپور برای ایرانی ها محدودیت های بسیار زیادی را به همراه دارد و این مسئله می تواند شرایط تحصیلی فرد را به شدت تحت تاثیر قرار دهد چراکه با وجود دریافت پذیرش تحصیلی، ممکن است ویزای تحصیلی فرد ریجکت شده و در نتیجه هزینه های پرداختی در این مسیر به طور کامل از بین برود.

طول دوره تحصیل رشته سم شناسی در این کشور برای دانشجویانی که رشته مرتبط را تحصیل کرده باشند، در مقطع کارشناسی ارشد 2 ساله خواهد بود و دانشجویان این رشته در مقطع دکترا، حداقل 3 سال باید به ادامه تحصیل در این رشته بپردازند.

شرایط تحصیل رشته سم شناسی در سنگاپور

هزینه تحصیل رشته سم شناسی در سنگاپور

یکی از مهم ترین چالش هایی که همواره دانشجویان خارجی در کشور سنگاپور را تهدید می کند، هزینه هایی است که به عنوان دانشجوی خارجی باید در این کشور پرداخت کنند. شهریه تحصیلی برای دانشجویان در این کشور در بالاترین سطح خود قرار دارد و هزینه های زندگی در این کشور نیز کم نیست.

گراف زیر نشان می دهد که برای زندگی در سنگاپور به عنوان دانشجوی رشته سم شناسی، در هر سال تحصیلی، چه بودجه ای مورد نیاز خواهد بود.

هزینه تحصیل رشته سم شناسی و زندگی در سنگاپور

در حال حاضر نمی توان انتظار داشت که فرد به راحتی به بورسیه تحصیلی در این کشور دسترسی داشته باشد و بتواند هزینه های زندگی خود را به راحتی پرداخت کند. با این حال فرصت 16 ساعته برای کار در این کشور به دانشجویان داده می شود که برای پوشش دادن بخشی از هزینه های زندگی در این کشور کفایت می کند.

شرایط کار یک سم شناس در سنگاپور

با پایان پذیرفتن دوره تحصیل در این کشور، فرد می تواند به راحتی وارد بازار کار در سنگاپور شده و شرایط استاندارد زندگی در این کشور را تجربه کند. در همین راستا فرد می تواند به درآمدی در حدود 8700$ (دلار سنگاپور) در ماه نیز دسترسی داشته باشد که برای زندگی در این کشور مناسب به نظر می رسد. با این وجود علاقمندان ایرانی مهاجرت به این کشور باید در نظر داشته باشند که مسیرهای مهاجرتی به سنگاپور برای ایرانی ها محدود بوده و بسیاری از درخواست های مهاجرتی رد خواهند شد. در صورت تمایل به کسب اطلاعات تکمیلی در این خصوص، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *