ویزای تحصیلی

رشته شنوایی سنجی در لیختن اشتاین

رشته شنوایی سنجی در لیختن اشتاین

تحصیل رشته شنوایی سنجی در لیختن اشتاین را نمی توان به عنوان یکی از انتخاب های مهاجرتی دانست اگرچه کار در این کشور شرایط متفاوت دارد. لیختن اشتاین یکی از کشورهای کوچک اروپایی است که کیفیت زندگی در آن در سطح بسیار عالی قرار دارد اما با توجه به شرایطی که این کشور دارد، تحصیل در این کشور چندان هوشمندانه نیست. قوانین زندگی در این کشور به شدت به قوانین زندگی در سوئیس نزدیک است و کیفیت زندگی در آن نیز شرایط مشابهی دارد. در چنین شرایطی می توان گفت که زندگی در لیختن اشتاین می تواند یک اولویت باشد اما تحصیل در این کشور شرایطی متفاوت دارد.

تعداد دانشگاه های موجود در کشور لیختن اشتاین محدود است و به همین دلیل است که کیفیت در آن ها نیز در سطح بالا قرار ندارد. باید به این نکته اشاره داشت که بسیاری از شهروندان این کشور به منظور تحصیل، به بهترین کشورهای اروپایی مهاجرت می کنند و پس از آن به منظور کار به کشور خود باز می گردند. در چنین شرایطی است که دولت لیختن اشتاین برای این که کیفیت دانشگاه های خود را تقویت کند انگیزه کافی را در اختیار ندارد. با وجود همه مسائلی که در رابطه با آن صحبت به میان آمد، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله شنوایی سنجی در لیختن اشتاین خواهند پرداخت.

  • شرایط تحصیل رشته شنوایی سنجی در لیختن اشتاین چگونه است؟
  • هزینه تحصیل رشته شنوایی سنجی در کشور لیختن اشتاین چقدر است؟
  • شرایط کار رشته شنوایی سنجی در کشور لیختن اشتاین چگونه است؟
  • متوسط درآمد یک شنوایی سنج در کشور لیختن اشتاین چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته شنوایی سنجی در لیختن اشتاین

شرایط تحصیل در رشته شنوایی سنجی در لیختن اشتاین به گونه ای است که دانشجویان می توانند پس از مدت 4 سال مدرک تحصیلی خود را دریافت کنند. زبان رسمی تحصیل در این کشور آلمانی است و همین مسئله ای است که به بسیاری کمک می کند تا با یادگیری زبان آلمانی این فرصت را داشته باشند که در کشورهای دیگری همچون سوئیس، اتریش و آلمان نیز به ادامه به تحصیل بپردازند.

دانشگاه های لیختن اشتاین در رشته شنوایی سنجی جایگاه علمی مشخصی در میان دانشگاه های جهان ندارند و با جستجوی نام این کشور در میان 3000 دانشگاه برتر جهان در این رشته، نمی توان داده ای را پیدا کرد. به همین دلیل است که به علاقمندان زندگی در این کشور توصیه می شود تا کشور دیگری را برای تحصیل انتخاب کرده و سپس برای کار در کشور لیختن اشتاین اقدامات لازم را انجام دهند. برخی از مهم ترین ویژگی هایی که تحصیل در لیختن اشتاین می تواند به همراه داشته باشد عبارتند از:

برخی از مهم ترین ویژگی های تحصیل در لیختن اشتاین

هزینه تحصیل رشته شنوایی سنجی در لیختن اشتاین

باید این نکته را در نظر گرفت که با وجود اینکه کیفیت آموزش در کشور لیختن اشتاین چندان مناسب نیست، اما هزینه های زندگی در این کشور نیز چندان بالا نیست اما در تناسب با کیفیت آموزش در این کشور نیز قرار ندارد. به طور کلی می توان گفت که دانشجویان در این رشته تحصیلی برای پرداخت شهریه خود به 2500€ (یورو) در هر ترم نیاز خواهد داشت و در این صورت می توان گفت که این کشور یکی از ارزان ترین کشورهای جهان برای تحصیل در رشته های مرتبط با گروه پزشکی در قاره اروپا است.

در سوی دیگر اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که هزینه های زندگی در این کشور به نسبت سایر کشورهای تراز اول اروپایی گران تر است. هزینه یک ماه زندگی دانشجویی در این کشور در حدود 1200€ (یورو) است ولی افرادی که در این کشور زندگی می کنند، این توانمندی را خواهند داشت که به صورت نیمه وقت به کار مشغول شوند و بخش عمده ای از هزینه های خود ار پوشش دهند. در چنین شرایطی است که می توان گفت هزینه های زندگی در این کشور مقرون به صرفه است.

هزینه تحصیل رشته شنوایی سنجی در لیختن اشتاین

متوسط درآمد یک شنوایی سنج در لیختن اشتاین

درست به مانند اکثر کشورهای اروپایی، لیختن اشتاین نیز به دانشجویان خارجی اجازه می دهد تا پس از تحصیل، از طریق کار در این کشور اقامت به دست اورند. حقوق ماهیانه کار در لیختن اشتاین برای شنوایی سنج ها بسیار مناسب است و آن ها به طور معمول در حدود 5200CHF (فرانک سوئیس) دریافت می کنند که بسیار بالاتر از استانداردهای درآمدی در این کشور است. در چنین شرایطی می توان گفت که بهترین روش برای رسیدن به این کشور به عنوان یک شنوایی سنج ان است که فرد دوره تحصیلی خود را در کشور دیگری پشت سر بگذارد و با یک معادلسازی کوتاه مدت، به عنوان نیروی کار در لیختن اشتاین مشغول به کار شود.

کشورهای پیشرفته بسیار زیادی در اروپا وجود دارند که با هزینه های کم امکان تحصیل در رشته های مختلف را فراهم می کنند. برای آگاهی از آن ها، کافی است با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید و از رهنمودهای ایشان در این زمینه استفاده کنید.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *