ویزای تحصیلی

رشته شنوایی سنجی در کرواسی

رشته شنوایی سنجی در کرواسی

تحصیل در رشته شنوایی سنجی در کرواسی یکی از فرصت هایی است که افراد به کمک آن می توانند شرایط نسبتا مناسبی را برای ورود به اروپا داشته باشند. کرواسی یکی از کشورهای اروپایی است که در عضویت حوزه شنگن نیز قرار ندارد اما یکی از جدی ترین گزینه های پیوستن به جمع کشورهای این منطقه به حساب می آید. باید در نظر داشت که با پیوستن به حوزه شنگن، رسیدن به ویزای این کشور می تواند سخت تر از شرایط کنونی باشد. با همه این تفاسیر در حال حاضر نمی توان کرواسی را به عنوان یک کشور مناسب برای تحصیل به ویژه در گروه پزشکی معرفی کرد.

دانشگاه های کرواسی در طول سال های اخیر نتوانسته اند جایگاه مناسبی در بین دانشگاه های برتر جهان پیدا کنند و همین مسئله دلیلی بوده است که سطح تمایلات به تحصیل در این کشور به صورت چشمگیری کاهش پیدا کرده است. در همین راستا اما باید در نظر داشت که بسیاری از علاقمندان به مهاجرت، رزومه های سطح عالی در اختیار ندارند و به همین دلیل باید کشورهایی مانند کرواسی را برای تحصیل خود انتخاب کنند. برای تحصیل در رشته شنوایی سنجی در این کشور دانشگاه های محدودی وجود دارد و این خود می تواند چالش دیگری برای تحصیل در این کشور باشد. در همین راستا، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله شرایط تحصیل رشته شنوایی سنجی در کرواسی را مورد ارزیابی قرار خواهند داد.

  • شرایط تحصیل رشته شنوایی سنجی در کرواسی چیست؟
  • هزینه های تحصیل در کرواسی برای دانشجویان خارجی چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در کرواسی در این کشور اقامت به دست آورد؟
  • یک شنوایی سنج در کشور کرواسی چه مقدار درآمد ماهانه دریافت می کند؟

شرایط تحصیل رشته شنوایی سنجی در کرواسی

رشته شنوایی سنجی در کرواسی یکی از رشته های وابسته به گرواه پزشکی است و افرادی که در این رشته تحصیل می کنند، متاسفانه امکان ادامه تحصیل به زبان انگلیسی را نخواهند داشت. در همین راستا، دانشجویان باید زبان کروات را به عنوان زبان تحصیلی خود بیاموزند و با توجه به این که امکان مهاجرت به این کشور برای تحصیل در دوره های زبان وجود ندارد، همه افراد باید دوره پذیرش خود را به تحصیل زبان کروات بپردازند و با یادگیری آن، اقدام به دریافت پذیرش کنند.

در کرواسی دانشگاه های محدودی برای تحصیل در رشته شنوایی سنجی وجود دارد و این مسئله می تواند فرایند دریافت پذیرش را دشوار سازد. البته باید توجه داشت که تحصیل در دانشگاه های این کشور به هیچ عنوان به افرادی که رزومه تحصیلی قوی در اختیار دارند توصیه نمی شود چراکه جایگاه علمی دانشگاه های این کشور دارای شرایط نامناسبی برای آن ها خواهد بود. به طور کلی تحصیل پزشکی در کرواسی تنها برای افرادی مناسب است که رزومه سطح متوسط را در اختیار دارند. دانشگاه زاگرب یکی از معدود دانشگاه های برتر رشته پزشکی در کرواسی است.

دانشگاه های برتر رشته پزشکی در کرواسی

هزینه تحصیل رشته شنوایی سنجی در کرواسی

دانشگاه های کرواسی یک مزیت بسیار بزرگ را به همراه دارند و آن نیز هزینه های اندکی است که به عنوان شهریه از دانشجویان دریافت می کنند. به طور متوسط می توان گفت که دانشجویان رشته شنوایی سنجی در کرواسی، سالیانه مبلغی در حدود 1500€ تا 3900€ (یورو) را به عنوان شهریه سالیانه خود پرداخت می کنند و به همین دلیل است که کرواسی یکی از ارزان ترین مقاصد تحصیلی در میان کشورهای اروپایی است. شاید یکی از مهم ترین دلایل این مسئله، شرایط اقتصادی کرواسی و ضعف واحد پولی این کشور باشد.

از سوی دیگر دانشجویان برای گذراندن زندگی در این کشور نیز با هزینه های بسیار اندکی روبرو خواهند شد و به طور متوسط 400€ (یورو) را برای تامین مخارج خود در این کشور نیاز خواهند داشت. همه این ها در شرایطی است که می توانند هزینه های زندگی خود در این کشور را از طریق کار نیمه وقت دانشجویی تامین نمایند و این یک امتیاز مثبت بزرگ به حساب می آید.

هزینه تحصیل رشته شنوایی سنجی در کرواسی

شرایط کاری یک شنوایی سنج در کشور کرواسی

در صورتی که فردی مدرک شنوایی سنجی خود را از کشوری به غیر از کرواسی دریافت کرده باشد، برای کار در این کشور باید پروسه معادلسازی مدرک خود را طی کند و در غیر این صورت به راحتی می تواند وارد بازار کار این کشور شود. اگرچه وضعیت اقتصادی کرواسی در مقایسه با کشورهای غربی اروپایی چندان مناسب نیست اما باید در نظر داشت که می توان به آینده این کشور امیدوار بود.

یک شنوایی سنج در کشور کرواسی 27300HRK (کونای کرواسی) درآمد کسب می کند و این مبلغ برای تامین هزینه های یک خانواده پرجمعیت نیز کافی است. باید در نظر داشت که در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی اما، یک شنوایی سنجی در کرواسی درآمد بسیار اندکی را دریافت می کند. به طور کلی باید گفت که کشورهای متعددی در اروپای شرقی وجود دارند که شرایط استاندارد تحصیل و زندگی را برای افراد ایجاد می کنند و امکانات بهتری از کرواسی در اختیار دارند. برای کسب آگاهی از شرایط زندگی در این کشورها، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *