ویزای تحصیلی

رشته طب ورزشی در سنگاپور

رشته طب ورزشی در سنگاپور

شرایط خاصی برای تحصیل رشته طب ورزشی در سنگاپور وجود دارد و به همین دلیل نمی توان به بسیاری از افراد این کشور را پیشنهاد کرد. افرادی که سنگاپور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند باید در نظر داشته باشند که در این کشور کوچک دانشگاه های بسیار محدودی وجود دارد و به همین دلیل رقابت بسیار سنگینی برای دریافت پذیرش در دانشگاه های این کشور وجود دارد. محدودیت هایی از این دست در کنار هزینه های بسیار بالای تحصیل در این کشور سبب شده است تا جمعیت کمی تمایل به تحصیل در این کشور داشته باشند و به همین دلیل است که مجموعه اطلاعات موجود در رابطه با تحصیل در سنگاپور نیز بسیار محدود است.

برای تحصیل در رشته طب ورزشی به عنوان یک دوره فوق تخصص در این کشور نیز نیاز به سپری کردن دوره های خاص برای دانشجویان خارجی است و به همین دلیل نمی توان با آسودگی خاطر این رشته را به عنوان رشته نهایی تحصیلی خود انتخاب کرد. با این وجود سنگاپور یکی از کشورهایی است که شرایط مناسبی برای تحصیل در این رشته ایجاد می کند و در صورتی که فردی توانمندی کافی برای پرداخت هزینه های خود را داشته باشد، می تواند بهترین شرایط را در این کشور تجربه کند. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته طب ورزشی در سنگاپور به عنوان یکی از کشورهای مناسب آسیایی خواهند پرداخت.

  • شرایط تحصیل رشته طب ورزشی در سنگاپور چگونه است؟
  • مهم ترین دانشگاه های سنگاپور برای تحصیل در رشته طب ورزشی کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته طب ورزشی در این کشور چقدر است؟
  • فرایند ورود به بازار کار سنگاپور به عنوان یک کشور آسیایی چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته طب ورزشی در سنگاپور

باید در نظر داشت که سنگاپور به عنوان یکی از بهترین کشورهای جهان شرایط مناسبی از نظر علمی برای تحصیل در رشته طب ورزشی دارد و دانشگاه های این کشور در رتبه بندی های جهانی از جایگاه نسبتا مناسبی برخوردار هستند. افرادی که سنگاپور را برای تحصیل خود در رشته طب ورزشی انتخاب می کنند باید در نظر داشته باشند که تنها 2 دانشگاه در سنگاپور برای تحصیل در رشته طب ورزشی وجود دارد که هر دو شرایط نسبتا مشابهی در اختیار دارند.

شرایط تحصیل رشته طب ورزشی در سنگاپور

در چنین شرایطی رقابت برای به دست آوردن کرسی های دانشگاهی در سنگاپور بسیار سخت می شود و به همین دلیل است که تحصیل در سنگاپور در مقاطع دانشگاهی نیاز به رزومه ای قوی دارد.

برای ورود به رشته طب ورزشی، دانشجویان باید در دوره های تخصص پزشکی تحصیل خود را به پایان رسانده باشند. در حقیقت برای تحصیل در این رشته باید مدرک پزشکی و تخصص در رشته هایی مانند ارتوپدی، فیزیوتراپی، حرکت شناسی و غیره را به دست آورد. دوره تحصیل طب ورزشی در سنگاپور که به زبان انگلیسی نیز برگزار می شود 2 سال به طول خواهد انجامید و افراد در طول این دوره به طور کامل برای ورود به بازار کار آماده خواهند شد. در حال حاضر می توان سنگاپور را در دسته کشورهای نسبتا مناسب برای تحصیل در این رشته معرفی کرد.

هزینه تحصیل رشته طب ورزشی در سنگاپور

افرادی که رشته طب ورزشی را برای تحصیل خود در سنگاپور انتخاب می کنند باید هزینه های نسبتا زیادی را به عنوان شهریه و هزینه های زندگی در این کشور پرداخت کنند و به همین دلیل است که نمی توان از مقرون به صرفگی در رابطه با سنگاپور در رشته طب ورزشی صحبت کرد.

در رشته طب ورزشی هزینه های تحصیل در حدود 25600$ تا 35000$ (دلار) در سال است و دانشجویان با توجه به رزومه تحصیلی خود است که شانس دریافت بورسیه در این کشور را خواهند داشت. از طرفی هزینه های زندگی در این کشور نیز به طور متوسط در حدود 1100$ تا 1400$ (دلار) در ماه است که به نسبت بسیاری از کشورهای اروپایی نیز هزینه های بیشتری است. با این حال به دانشجویان فرصت داده شده است تا به صورت نیمه وقت در این کشور کار کرده و درآمد کافی را به دست آورند. البته فرصت کار در این کشور برای دانشجویان در حدود 16 ساعت در هفته است.

هزینه تحصیل رشته طب ورزشی در سنگاپور

شرایط کار یک پزشک ورزشی در سنگاپور

یک پزشک ورزشی به راحتی می تواند برای کار وارد سنگاپور بشود و شرط آن داشتن یک مدرک معتبر است و مدرکی که از دانشگاه های سنگاپور دریافت شده باشد، بالاترین درجه اعتبار را در این کشور خواهد داشت. باید در نظر داشت که در حال حاضر و به طور متوسط پزشکان ورزشی در این کشور 21500$ (دلار سنگاپور) در ماه درآمد کسب می کنند که به نسبت بسیاری از مشاغل دیگر در این کشور درآمدی فوق العاده به حساب می آید. در صورتی که شما نیز تمایل به تحصیل در بهترین کشورهای جهان و کار در آن ها را دارید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *