ویزای تحصیلی

رشته طب ورزشی در پرتغال

رشته طب ورزشی در پرتغال

شرایط تحصیل رشته طب ورزشی در پرتغال به گونه ای است که می توان با هزینه های کم امتیازات بسیاری را به رزومه خود افزود. شرایط تحصیل در پرتغال بسیار مناسب است و افراد می توانند با هزینه های اندک در این کشور کیفیت بالای تحصیل را تجربه کنند و این مسئله همان چیزی است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. پرتغال یکی از کشورهای حوزه شنگن است و انتخاب آن به عنوان مقصد تحصیلی می تواند امتیازات بسیاری را به همراه داشته باشد. دانشگاه های پرتغال در رتبه بندی های جهانی دارای جایگاه نسبتا مناسبی هستند و افرادی که رزومه های سطح متوسط در اختیار دارند می توانند از این کشور به عنوان مقصدی ایده آل یاد کنند که در کوتاه ترین زمان ممکن می توان از آن پذیرش دریافت کرد.

افرادی که رشته طب ورزشی را به عنوان رشته تحصیلی خود انتخاب می کنند، دارای مدرک تخصص پزشکی هستند و افرادی که در این زمینه تحصیلی می کنند شرایط بسیار مناسبی برای آینده خود ایجاد می کنند. ورزشی در پرتغال جایگاه ویژه ای دارد وافرادی که این رشته را برای خود انتخاب می کنند می توانند از جایگاه مناسبی در بازار کار این کشور برخوردار شوند. در همین راستا است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته طب ورزشی در پرتغال خواهند پرداخت.

  • فرایند تحصیل رشته طب ورزشی در پرتغال چیست؟
  • بهترین دانشگاه های پرتغال برای تحصیل در رشته طب ورزشی کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته طب ورزشی در پرتغال چقدر است؟
  • محدودیت های کار در حوزه پزشکی ورزشی چیست؟

شرایط تحصیل رشته طب ورزشی در پرتغال

افرادی که رشته طب ورزشی را برای تحصیل خود در خارج از کشور انتخاب می کنند، باید مراحل دقیقی را طی کنند و این مسئله ای است که می تواند برای علاقمندان به این رشته بسیار حائز اهمیت باشد. اولین قدم در روند دریافت پذیرش در این رشته آن است که دانشجویان بتوانند مدرک پزشکی خود را دریافت کرده و در دوره تخصص یکی از رشته هایی که با علوم ورزشی در ارتباط است به ادامه تحصیل مشغول شوند. باید در نظر داشت که در حال حاضر بهترین رشته ها برای تحصیل در این حوزه، رشته هایی مانند فیزیوتراپی، ارتوپدی، پزشکی خانواده و غیره است.

با پایان دوره تخصص، فرد می تواند در دوره فلوشیپ رشته طب ورزشی که 2 سال به طول می انجامد شرکت کند. این دوره به زبان پرتغالی برگزار می شود و فرد می تواند با عبور از این دوره و کسب موفقیت در این زمینه، بهترین شرایط را برای خود در بازار کار پرتغال ایجاد کند. در حال حاضر پرتغال یکی از کشورهایی است که با رزومه سطح متوسط نیز می توان آن را برای تحصیل انتخاب کرد. برخی از مهم ترین دانشگاه های پرتغال برای تحصیل در رشته طب ورزشی عبارتند از:

مهم ترین دانشگاه های پرتغال برای تحصیل در رشته طب ورزشی

مهاجرت به پرتغال برای تحصیل در رشته طب ورزشی زمانی می تواند ارزشمند باشد که فرد در این دانشگاه ها پذیرش دریافت کند چراکه سایر دانشگاه های این کشور از نظر امتیازات دریافت شده شرایط چندان مناسبی را در اختیار ندارند.

هزینه تحصیل رشته طب ورزشی در پرتغال

افرادی که قصد ادامه تحصیل در پرتغال را دارند معمولا هزینه های اندکی را برای تحصیل خود پرداخت می کنند و به همین دلیل است که می توان آن ها را در دسته افرادی قرار داد که از نظر مالی فشار کمی روی آن ها قرار دارد. فرایند پرداخت شهریه دانشگاهی در این کشور نیز بدین صورت است که فرد می تواند پذیرش خود را دریافت کرده و در دو مرحله شهریه سالیانه خود را به دانشگاه پرداخت کند. به طور کلی شهریه تحصیل رشته طب ورزشی در پرتغال برای دانشجویان خارجی در حدود 2500€ تا 4000€ (یورو) در سال است و دانشجویان محدودی در این کشور می توانند بورسیه تحصیلی دریافت کنند.

هزینه زندگی در این کشور نیز بسیار مقرون به صرفه است و دانشجویان با در اختیار داشتن بودجه ای در حدود 500€ تا 800€ (یورو) در ماه می توانند کلیه هزینه های زندگی خود در این کشور را تامین کنند. باید در نظر داشت که به دانشجویان خارجی فرصت کار ضمن تحصیل در این کشور داده شده است و می توانند از این طریق شرایط مناسبی را برای زندگی خود ایجاد کنند.

هزینه تحصیل رشته طب ورزشی در پرتغال

شرایط کار یک پزشک ورزشی در پرتغال

بلافاصله پس از پایان دوره تحصیل، فرد می تواند وارد بازار کار شده و شرایط مناسبی را برای خود ایجاد کند. به طور متوسط یک پزشک ورزشی در این کشور 7250€ (یورو) در ماه درآمد کسب می کند که به نسبت بسیاری از مشاغل در این کشور درآمدی ارزشمند است. افرادی که در پرتغال کار می کنند می توانند به اقامت این کشور که عضو حوزه شنگن است نیز دسترسی پیدا کنند و از این طریق شرایط مناسبی را برای یک خانواده در این کشور ایجاد کنند. در صورتی که به دنبال راهی برای زندگی در این کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *