ویزای تحصیلی

رشته طراحی داخلی در برزیل

رشته طراحی داخلی در برزیل

در حال حاضر باید به این نکته توجه کرد که تحصیل رشته طراحی داخلی در برزیل بهترین شرایط در آمریکای لاتین را دارد. فرایند تحصیل در برزیل به گونه ای تغییر کرده است که امروزه می توان به بسیاری از افراد توصیه کرد تا شرایط مهاجرت تحصیلی به این کشور را نیز مد نظر خود قرار دهند. امکانات مناسبی برای تحصیل در رشته های مختلف در برزیل فراهم شده است و از طرفی، امکانات آموزشی در این کشور طی دهه گذشته به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. جایگاه علمی دانشگاه های این کشور نشان از افزایش قدرت آموزشی آن دارد و از طرفی تمایل به انتخاب آن را نیز افزایش داده است.

رشته طراحی داخلی به عنوان یکی از رشته های تحصیلی مرتبط با گروه هنر، در سال های اخیر به صورت قابل توجهی جایگاه مناسبی در اذهان عمومی پیدا کرده است و حیطه های شغلی آن نیز گسترش پیدا کرده است. امروزه بسیاری از کسب و کارها از ایده طراحان داخلی استفاده می کنند تا بتوانند زیبایی بصری را به عنوان عاملی برای جذب مشتری و همچنین افزایش راندمان کاری در نظر بگیرند. در حال حاضر و به منظور افزایش سطح آگاهی مخاطبان، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی چگونگی تحصیل رشته طراحی داخلی در برزیل به عنوان یکی از بهترین کشورهای آمریکای جنوبی پرداخته اند.

  • فرایند تحصیل رشته طراحی داخلی در برزیل چگونه است؟
  • چه کسانی شانس بالایی برای تحصیل رشته طراحی داخلی در برزیل خواهند داشت؟
  • بهترین دانشگاه های برزیل برای تحصیل رشته طراحی داخلی کدامند؟
  • هزینه های کلی تحصیل این رشته در برزیل چقدر است؟
  • فرایند رسیدن به کار در برزیل برای دانشجویان خارجی چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته طراحی داخلی در برزیل

انتخاب برزیل به عنوان مقصد تحصیلی می تواند چالش هایی را به همراه داشته باشد که یکی از مهم ترین آن ها، انتخاب زبان پرتغالی به عنوان زبان رسمی این کشور در اکثر رشته ها است. در حال حاضر دانشگاه های محدودی در برزیل وجود دارند که رشته  طراحی داخلی را به زبان انگلیسی ارائه می کنند و این مسئله باید مورد توجه متقاضیان تحصیل در این رشته نیز قرار داشته باشد. افرادی که قصد تحصیل در دانشگاه های برزیل در این رشته را دارند، باید به این نکته توجه کنند که دوره کارشناسی ارشد این رشته را در بهترین شرایط می توان در 8 ترم تحصیلی به پایان رساند.

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در برزیل

برای تحصیل رشته طراحی داخلی در برزیل، عبور از فرایند زیر بهترین گزینه است:

پروسه دریافت پذیرش رشته طراحی داخلی در برزیل

انتخاب دانشگاه ارائه کننده رشته طراحی داخلی در برزیل

دانشگاه های زیادی در برزیل وجود دارند که رشته طراحی داخلی را به عنوان یک رشته مستقل ارائه می کنند و تعدادی از آن ها جایگاه های علمی مناسبی را در اختیار گرفته و به همین دلیل است که می توان مهاجرت به برزیل در این مسیر را نسبتا هوشمندانه دانست. در شرایط کنونی باید به این نکته اشاره کرد که برزیل یکی از بهترین کشورهای جهان برای تحصیل در این رشته نیست اما دانشگاه های با رتبه مناسب زیادی در این کشور دیده می شوند.

مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته طراحی داخلی در این کشور عبارتند از:

نام دانشگاهرتبه در آمریکای لاتینرتبه در جهان
سائوپائولو147
دانشگاه برازیلیا2369
دانشگاه فدرال میناس گرایس3402
دانشگاه فدرال پرنامبوکا4440
دانشگاه فدرال ریو گرنده دو سول5466
دانشگاه فدرال ریو دژانیرو8511

هزینه های تحصیل رشته طراحی داخلی در برزیل

تحصیل در برزیل هزینه های زیادی را به دانشجویان خارجی تحمیل نمی کند و این مسئله می تواند برای بسیاری به عنوان یک ارزش تلقی شود. برزیل یکی از کشورهایی است که می توان آن را به عنوان یکی از کشورهای مقرون به صرفه در جهان معرفی کرد و این در حالی است که شرایط به تازگی به این گونه تغییر پیدا کرده است.

دولت برزیل اکنون به دانشجویان خارجی اجازه می دهد تا ضمن تحصیل در این کشور کار کنند و این یک امتیاز مهم برای بسیاری از افراد به حساب می آید. دانشجویان در این مسیر باید از دانشگاه مجوز دریافت کنند و این فرصتی برای تامین 400$ (دلار) هزینه زندگی در این کشور است. برای تحصیل در رشته طراحی داخلی در این کشور نیز باید بودجه ای در حدود 3700$ (دلار) در سال را در اختیار داشت.

هزینه تحصیل رشته طراحی داخلی در برزیل

شرایط کار یک طراح داخلی در برزیل

برای اینکه فردی بتواند در برزیل به عنوان یک طراح داخلی به کار مشغول شود، مسیرهای مختلفی وجود دارد اما یکی از بهترین آن ها، تحصیل در این کشور است. یک طراح داخلی می تواند در برزیل 8110BRL (رئال برزیل) درآمد داشته باشد که البته با توجه به سبک زندگی موجود در برزیل، نمی توان آن را درآمدی بالا قلمداد کرد. بازار کار رشته طراحی داخلی در برزیل به مانند اکثر کشورهای جهان قدرتمند نیست و این مسئله ممکن است برای بسیاری در مسیر کاریابی در این کشور اختلال ایجاد کند. در صورتی که به دنبال امن ترین مسیرهای مهاجرت هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *