ویزای تحصیلی

رشته عکاسی در اسلواکی

رشته عکاسی در اسلواکی

تحصیل رشته عکاسی در اسلواکی نه به عنوان یک روش بهینه برای پرورش توانمندی بلکه صرفا یک راه برای دریافت اقامت است. دانشگاه های زیادی در جهان هستند که رشته عکاسی را در مقاطع مختلف تحصیلی ارائه می کنند و اسلواکی نیز یکی از همین کشورها است اما باید در نظر داشت که سطح علمی دانشگاه های این کشور در ارائه رشته عکاسی چندان بالا نیست و همین مسئله می تواند روند دریافت پذیرش در این کشور را با چالش های اساسی روبرو کند. در حال حاضر اسلواکی یکی از کشورهایی است که می توان از آن به عنوان پلی برای رسیدن به اقامت در خارج از کشور استفاده کرد ولی نمی توان انتظار داشت که فرد به راحتی بتواند در این کشور تحصیلات با کیفیت عالی را تجربه کند.

رشته عکاسی به عنوان یکی از رشته های مرتبط با گروه هنر، در شرایط استاندارد در این کشور ارائه می شود و به همین دلیل است که افراد زیادی ممکن است به آن توجه داشته باشند. با این حال از نظر علمی، فاصله زیادی بین دانشگاه های اسلواکی و بهترین دانشگاه های اروپایی وجود دارد و دلایل عمده ای در این بین می توانند دخیل باشد که باید در جایگاه خود هر یک را مورد بررسی قرار داد. در این مقاله، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به دنبال آن هستند که شرایط تحصیل رشته عکاسی در اسلواکی خواهند پرداخت تا مسیر حرکت به سمت این کشور مشخص تر شود.

  • شرایط تحصیل رشته عکاسی در اسلواکی چیست؟
  • فرایند تحصیل در رشته عکاسی در اسلواکی در کدام دانشگاه ها بهتر است؟
  • هزینه تحصیل رشته عکاسی در این کشور چقدر است؟
  • شرایط کار یک عکاس در اسلواکی چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته عکاسی در اسلواکی

باید به این نکته توجه داشت که کیفیت آموزش یکی از مهم ترین مسائلی است که باید پیش از مهاجرت به کشورهای خارجی مورد توجه قرار داد. کشور اسلواکی یکی از کشورهایی است که در سال های اخیر به رشد امتیاز دانشگاه های خود توجه داشته و تغییر جایگاه دانشگاه های این کشور به خوبی این مسئله را به اثبات می رساند. رشته عکاسی در دانشگاه های متعددی در اسلواکی و مطابق با استانداردهای سیستم بولونیا ارائه می شود اما باید در نظر داشت که این دانشگاه ها از نظر علمی نتوانسته اند جایگاه مناسبی در سطح بین المللی به دست آورند و در میان 800 دانشگاه برتر جهان در این رشته، اثری از دانشگاه های اسلواکی دیده نمی شود.

مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته عکاسی در اسلواکی عبارتند از:

برترین دانشگاه های رشته عکاسی در اسلواکی

متاسفانه تحصیل در رشته عکاسی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در کشور اسلواکی ممکن نیست و این می تواند یکی از مهم ترین دلایلی باشد که مهاجرت به اسلواکی در این مسیر را به صورت قابل توجهی کاهش می دهد. در حال حاضر رشته عکاسی در این کشور به زبان اسلواک ارائه می شود و به همین دلیل است که نمی توان به علاقمندان به این رشته توصیه کرد تا اسلواکی را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند چراکه تنها روند دریافت اقامت پس از تحصیل در این کشور است که می تواند ارزش آفرین باشد.

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در اسلواکی

هزینه تحصیل عکاسان در اسلواکی

یکی از امتیازهایی که مهاجرت به اسلواکی برای تحصیل در رشته عکاسی می تواند به همراه داشته باشد، نرخ هزینه هایی است که دانشجویان به صورت سالیانه در این کشور هزینه می کنند تا بتوانند به مدرک تحصیلی خود دست پیدا کنند. باید به این نکته توجه داشت که در حال حاضر دانشجویان در اسلواکی به ندرت می توانند به بورسیه های تحصیلی دسترسی داشته باشند و به همین دلیل پیش از این که در مسیر مهاجرت به این کشور قرار گیرند، باید تمام برنامه ریزی های لازم برای تامین هزینه های زندگی خود در این کشور را داشته باشند.

هزینه های تقریبی تحصیل رشته عکاسی در اسلواکی را می توان به شرح زیر دانست:

  • شهریه 3 سال تحصیل رشته عکاسی در حدود 10500€ (یورو)
  • هزینه زندگی ماهانه در حدود 300€ (یورو)
  • درآمد احتمالی 300€ (یورویی) از طریق کار دانشجویی

هزینه تحصیل عکاسان در اسلواکی

شرایط کار یک عکاس در اسلواکی

افرادی که در رشته عکاسی تحصیل می کنند، این فرصت را خواهند داشت که از ابتدای دوره تحصیل خود، در بازار کار نیز فعالیت کنند و پس از دریافت مدرک تحصیلی خود در این رشته، قادر خواهند بود تا از امتیازهای زیادی در این زمینه بهره ببرند و در نتیجه به عنوان یک فرد با تجربه نسبی آماده ورود به دنیای حرفه ای شوند.

قدم های رسیدن به ویزای تحصیلی اسلواکی

یک عکاس در اسلواکی به طور تقریبی درآمدی در حدود 1710€ (یورو) را به دست می آورد و به همین دلیل می تواند زندگی در سطح متوسط را در این کشور تجربه کند. با این حال کیفیت زندگی در این کشور به گونه ای نیست که بتوان جذابیت های زیادی را برای مهاجران در این مسیر متصور شد. در صورتی که به دنبال کشورهای تراز اول برای مهاجرت خود هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *