ویزای تحصیلی

رشته عکاسی در برزیل

رشته عکاسی در برزیل

شرایط تحصیل رشته عکاسی در برزیل به گونه ای است که می توان با اختلاف آن را به عنوان بهترین کشور آمریکای لاتین نامید. در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که برزیل یکی از بهترین کشورهای جهان برای تحصیل در خارج از کشور به حساب می آید و دانشگاه های این کشور در طول سال های اخیر توانسته اند رتبه های بهینه را به دست آورند. فرایند تحصیل در این کشور آسان است و به همین دلیل می توان به بسیاری از افراد توصیه کرد تا این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند تا در آینده مدرکی دریافت کنند که بهترین شرایط را ایجاد کند. محدودیت های تحصیل در برزیل تنها در برخی از رشته ها شامل مدرک زبان است که می توان آن را نیز به نوعی برطرف کرد.

در حال حاضر رشته عکاسی یکی از رشته های مهم تحصیلی به حساب می آید و افرادی که این رشته را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، شانس زیادی برای ورود به بازار کار خواهند داشت و حتی این امکان را به دست می آورند که بتوانند کسب و کار جدیدی برای خود در کشورهای مختلف ایجاد کنند و حتی به صورت فیریلنسری نیز در این زمینه به کار مشغول شوند. شرایط تحصیل در این کشور، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را بر آن داشته است تا به بررسی روند تحصیل رشته عکاسی در برزیل بپردازند.

  • چه مسیری پیش روی علاقمندان به تحصیل رشته عکاسی در برزیل وجود دارد؟
  • بهترین دانشگاه های ارائه کننده رشته عکاسی در برزیل کدامند؟
  • چه هزینه هایی برای تحصیل رشته عکاسی در این کشور باید پرداخت شود؟
  • محدودیت های کار رشته عکاسی در برزیل چیست؟

شرایط تحصیل رشته عکاسی در برزیل

افرادی که قصد تحصیل در کشور برزیل را دارند، باید به این نکته توجه داشته باشند که محدودیت های کمی در روند تحصیل در این کشور وجود دارد و رشته عکاسی نیز یکی از رشته هایی است که با کیفیت بالا در این کشور ارائه می شود. در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که برای تحصیل در رشته عکاسی در این کشور دانشجویان در مقطع کارشناسی باید زبان پرتغالی به عنوان زبان رسمی این کشور را بیاموزند و مدرک B2 خود را ارائه دهند. در مقطع کارشناسی ارشد اما می توان به زبان انگلیسی نیز در این کشور به ادامه تحصیل پرداخت که آن نیز به مدرک B2 زبان انگلیسی نیاز دارد.

تحصیل رشته عکاسی در برزیل در مقطع کارشناسی برای دانشجویان خارجی یک دوره 4 ساله است و دانشجویان پس از آن می توانند کیفیت کافی را به دست آورند. در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که دانشگاه های محدودی در برزیل این رشته را ارائه می کنند ولی این مقطع آموزشی 2 ساله است.

تحصیل فیلم برداری در برزیل

معرفی دانشگاه های برتر برای عکاسان در برزیل

باید به این نکته توجه داشت که دانشگاه های برزیل به صورت گسترده رشته عکاسی را ارائه می کنند و به همین دلیل می تواند دانشگاه های زیادی را در این کشور انتخاب کرد. برخی از دانشگاه های این کشور کیفیت بسیار بالایی دارند به طوری که در بین 383 دانشگاه برتر جهان، نام 10 دانشگاه برزیلی دیده می شود و نکته جالب آن است که در بین 13 دانشگاه برتر آمریکای جنوبی قرار دارند.

معرفی دانشگاه های برتر برای عکاسان در برزیل

مهم ترین دانشگاه های رشته عکاسی در برزیل عبارتند از:

65- دانشگاه دولتی کامپیناس

147- دانشگاه سائوپائولو

149- دانشگاه دولتی سائوپائولو

155- دانشگاه فدرال ریو گرنده دو سول

225- دانشگاه فدرال ریودوجانیرو

هزینه تحصیل رشته عکاسی در برزیل

آنچه می تواند تحصیل در برزیل را برای بسیاری از افراد جذاب سازد، هزینه هایی است که تحصیل در این کشور به همراه دارد. محدودیت های کمی از نظر مالی در این کشور وجود دارد و به همین دلیل بسیاری از افراد می توانند هزینه های خود را پرداخت کنند. باید به این نکته اشاره کرد که به تازگی فرصت کار در برزیل برای دانشجویان در صورت دریافت مجوز نیز فراهم شده است و این مسئله نرخ مهاجرت به برزیل را به صورت قابل توجهی از طرف دانشجویان افزایش داده است. برخی از مهم ترین هزینه هایی که دانشجویان رشته عکاسی در این کشور با آن روبرو هستند عبارتند از:

هزینه تحصیل رشته عکاسی در برزیل

شرایط کار رشته عکاسی در برزیل

در حال حاضر باید به این نکته توجه کرد که شهروندان خارجی می توانند در این کشور به کار پس از تحصیل نیز مشغول شوند. باید به این نکته توجه کرد که برزیل یکی از کشورهایی است که می تواند دستمزد نسبتا مناسبی را در اختیار افراد قرار دهد. به طور متوسط می توان گفت که یک عکاس در این کشور 5100BRL (رئال برزیل) در ماه درآمد کسب می کند و به همین دلیل می توان آن را درآمدی پایین تر از سطح متوسط دانست اما در اختیار داشتن مدرک کارشناسی می تواند در حدود 70% به درآمد فرد بیافزاید. در صورتی که به دنبال بهترین مسیرهای مهاجرتی هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *