ویزای تحصیلی

رشته فارماکولوژی در کره جنوبی

رشته فارماکولوژی در کره جنوبی

رشته فارماکولوژی در کره جنوبی یکی از رشته های مرتبط با علوم پزشکی و داروسازی است که در بالاترین سطح ممکن در دانشگاه های این کشور ارائه می شود. کره جنوبی دارای شرایط خاص فرهنگی است و این مسئله می تواند بسیاری از افراد را از تحصیل در این کشور منصرف سازد اما هیچ فردی نمی تواند این مسئله را انکار کند که کیفیت تحصیل در این کشور در سطح بسیار بالایی قرار دارد و امروزه در بسیاری از رشته های تحصیلی در این کشور نیز امکان تحصیل به زبان انگلیسی نیز وجود دارد.

هزینه تحصیل و زندگی در کشور کره جنوبی تقریبا از بسیاری از کشورهای جهان بیش تر است اما کیفیت تحصیل در این کشور به گونه ای است که بسیاری این شرایط را پذیرفته و تحصیل رشته مورد علاقه خود را در کره جنوبی می پذیرند. رشته فارماکولوژی در کشور کره جنوبی از آن دسته رشته هایی است که می تواند آینده شغلی بسیار خوبی را برای دانشجویان ایجاد کند و دسترسی آن ها به دستمزد بالا را نیز فراهم می کند. رشته فارماکولوژی امروز یکی از رشته های اساسی برای کمک به سلامت همه موجودات زنده است و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته فارماکولوژی در کره جنوبی خواهند پرداخت.

  • شرایط تحصیل رشته فارماکولوژی در کره جنوبی چیست؟
  • هزینه تحصیل رشته فارماکولوژی در کره جنوبی چقدر است؟
  • آیا می توان به عنوان دانشجوی خارجی در کره جنوبی به کار پس از تحصیل رسید؟
  • درآمد یک فارماکولوژیست در کره جنوبی چقدر است؟

شرایط تحصیل فارماکولوژی در کره جنوبی

رشته فارماکولوژی در کره جنوبی در یک دوره آموزشی 4 ساله ارائه می شود و دانشجویان این فرصت را خواهند داشت که به دو زبان کره ای و همچنین انگلیسی در این کشور به تحصیل مشغول شوند. دانشگاه های بسیار مناسبی در کره جنوبی برای تحصیل در این رشته وجود دارد و البته جایگاه این دانشگاه ها سبب می شود تا متقاضیان تحصیل در این رشته به رزومه ای قدرتمند نیاز خواهند داشت.

دانشگاه ملی سئول بهترین دانشگاه این کشور برای تحصیل در رشته فارماکولوژی است که توانسته رتبه 30 را در جهان به دست آورد و این در حالی است که رتبه این دانشگاه در جمع بندی کلی 129 است. با فاصله نسبتا کم دانشگاه سان کیون کوان در شهر سئول قرار دارد که رتبه 42 را در رشته فارماکولوژی در اختیار دارد در حالی که این دانشگاه در رده بندی کلی در جایگاه 205 جهان قرار گرفته است.

دانشگاه هان یانگ نیز که در شهر سئول واقع شده است، یکی دیگر از دانشگاه های مناسب برای تحصیل رشته فارماکولوژی در کره جنوبی است که توانسته جایگاه 171 را به دست آورد و این در حالی است که دانشگاه در رده بندی کلی، جایگاه نه چندان مناسب 440 را به دست آورده است. دانشگاه کیونگ هی نیز یکی دیگر از دانشگاه های مناسب برای تحصیل در رشته فارماکولوژی است که توانسته جایگاه 224 را در این رشته به دست آورد و در رده بندی جهانی دانشگاه های جهان نیز رتبه 547 را در اختیار دارد. دو دانشگاه کونکوک و یون سی نیز دو دانشگاه دیگری هستند که همگی در شهر سئول قرار دارند و توانسته اند رتبه های کمتر از 250 را به دست آورند.

شرایط تحصیل فارماکولوژی در کره جنوبی

هزینه تحصیل رشته فارماکولوژی در کره جنوبی

کشور کره جنوبی تحصیل ارزان قیمت را در اختیار دانشجویان کره ای قرار می دهد اما هزینه تحصیل در این کشور برای تحصیل دانشجویان بین المللی نسبتا بالا است و آن ها باید شهریه خود را به طور کامل پرداخت کند. شهریه تحصیل در رشته فارماکولوژی برای دانشجویان بین المللی در هر ترم تحصیلی در حدود 4000$ تا 6000$ (دلار) است و دانشجویان خارجی شانس کمی برای دریافت بورسیه خواهند داشت تا بتوانند از این طریق هزینه تحصیل خود را کاهش دهند.

هزینه زندگی در کره جنوبی نیز تفاوت چندانی به کشورهای مطرح جهان ندارد و دانشجویان باید برای زندگی خود در این کشور در حدود 9000$ تا 12000$ (دلار) را در نظر داشته باشند تا بتوانند از این طریق هزینه یک سال زندگی خود را تامین کنند. نکته قابل توجه در رابطه با زندگی دانشجویی در کشور کره جنوبی، شرایطی است که دانشجویان در آن می توانند مشغول به کار شوند. کار دانشجویی در کشور کره جنوبی در صورتی برای دانشجویان امکان پذیر می شود که حداقل 6 ماه از دوره تحصیلی آن ها گذشته باشد. دانشجو باید درخواست اجازه کار خود را به وزارت کار این کشور ارائه دهد و در صورتی که با درخواست وی موافقت شود، قادر خواهد بود تا در این کشور کار کند و از این طریق هزینه های زندگی خود را تا حد زیادی تامین کند.

درآمد متخصصین فارماکولوژیست در کره جنوبی

دانشجویان خارجی در کشور کره جنوبی این فرصت را خواهند داشت تا پس از دریافت مدرک تحصیلی خود به منظور اشتغال در این کشور بمانند و این می تواند برای بسیاری از افراد نکته ای بسیار تاثیرگذار باشد. در کشور کره جنوبی کار به زبان انگلیسی کمتر اتفاق می افتد و افرادی که قصد ورود به این حوزه را دارند، باید زبان کره ای را بیاموزند.

شرایط کار در کره جنوبی نیز بسیار مناسب است و این را می توان به خوبی در نرخ پایین بیکاری در این کشور مشاهده کرد. میزان درآمد در کره جنوبی نیز بسیار خوب است تا جایی که شهروندان این کشور درآمدی تقریبا مشابه با برخی شهروندان اروپایی را در اختیار دارند. در نمودار زیر، متوسط درآمد فارماکولوژیست ها در کشور کره جنوبی نشان داده شده اند.

درآمد ماهانه متخصصین فارماکولوژیست در کشور کره جنوبی

هزینه تحصیل در کشور کره جنوبی همچون بسیاری از کشورهای اروپایی بالا است و البته کیفیت آموزش در این کشور نیز به همین نسبت مناسب است اما فرهنگ خاص موجود در این کشور می تواند برای بسیاری از افراد دلسرد کننده باشد. با همه این تفاسیر انتخاب کره جنوبی به عنوان مقصد تحصیلی می تواند انتخاب عاقلانه باشد. شما نیز در صورت تمایل به کسب اطلاعات در رابطه با شرایط مناسب تحصیل در خارج از کشور، می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید و از اطلاعات دقیق ایشان بهره ببرید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *