ویزای تحصیلی

رشته فیلم برداری در برزیل

رشته فیلم برداری در برزیل

تحصیل رشته فیلم برداری در برزیل در شرایط بسیار ایده آلی قرار دارد و می توان آن را به علاقمندان این رشته توصیه کرد. یکی از مهم ترین وظایفی که علاقمندان به تحصیل در خارج از کشور پیش روی خود دارند آن است که بتوانند بهترین گزینه را برای تحصیل خود انتخاب کنند و برزیل نیز دانشگاه های معتبر بسیاری در اختیار دارد که می تواند امکان تحصیل با کیفیت را در رشته های مختلف فراهم کند. برخی از دانشگاه های این کشور رتبه های برتر جهانی را به خود اختصاص داده اند و مانند اکثر رشته های تحصیلی، بهترین جایگاه را در آمریکای لاتین به خود اختصاص داده اند. به منظور درک هرچه بهتر این شرایط، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته فیلم برداری در برزیل پرداخته و به سوالات اصلی مخاطبان پاسخ داده اند.

  • شرایط دریافت پذیرش رشته فیلم برداری در این کشور چیست؟
  • مهم ترین دانشگاه های برزیل در رشته فیلم برداری کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته فیلم برداری در برزیل چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل، به عنوان فیلم بردار در برزیل به کار مشغول شد؟

تحصیل رشته فیلم برداری در برزیل و شرایط آن

تحصیل رشته فیلم برداری در برزیل و شرایط آن

علاقمندان به شروع دوره تحصیل فیلم برداری در برزیل می توانند بدون نیاز به هر گونه آزمون ورودی، دوره کارشناسی خود را در این کشور آغاز کنند. بر خلاف بسیاری از رشته های تحصیلی در این مقطع، رشته فیلم برداری در این کشور حداقل 4 سال به طول می انجامد و فرد آماده ورود به این حرفه می شود. در مقطع کارشناسی ارشد اما شرایط متفاوت است و فرد می تواند پس از تحصیل خود در این دوره 2 ساله که همراه با آزمون های ورودی است، آماده ورود به صنعت سینما در بالاترین سطح شود.

علاقمندان به تحصیل در رشته فیلم برداری می توانند در این رشته به زبان های پرتغالی و انگلیسی به ادامه تحصیل مشغول شوند و به همین دلیل است که از متقاضیان خواسته می شود تا پیش از انتخاب قطعی دانشگاه محل تحصیل خود، بررسی کنند که به چه زبانی می توانند به ادامه تحصیل در این رشته بپردازند چراکه این مسئله می تواند در روند دریافت ویزای تحصیلی برزیل نیز اثرگذار باشد.

معرفی دانشگاه های برتر برزیل در رشته فیلم برداری

در حال حاضر دانشگاه های محدودی در جهان وجود دارد که رشته فیلم برداری را در مقاطع مختلف تحصیلی ارائه می کنند اما برزیل 10 دانشگاه معتبر در ارائه این رشته دارد و این مسئله ای است که می تواند در انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی اثرگذار باشد. نکته جالب در رابطه با دانشگاه های برزیل در این رشته آن است که همه این دانشگاه ها در جمع 300 دانشگاه برتر جهان قرار دارند و دانشگاه فدرال سانتا ماریا که ضعیف ترین دانشگاه برزیل در رشته فیلم برداری به حساب می آید، رتبه 288 جهان را به خود اختصاص داده است.

مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته فیلم برداری عبارتند از:

مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته فیلم برداری در برزیل

در چنین شرایطی است که می توان ادعا کرد برزیل یکی از بهترین کشورهای جهان و بهترین کشور آمریکای لاتین برای تحصیل رشته فیلم برداری است.

هزینه تحصیل رشته فیلم برداری در برزیل

برزیل را می توان به عنوان یکی از کشورهای نسبتا ارزان قیمت جهان برای مهاجرت دانست که دانشجویان برای ورود به آن نیاز به سرمایه اولیه بالایی ندارند. در رشته فیلم برداری، دانشجویان شانس کمی برای دریافت بورسیه در مقطع کارشناسی خواهند داشت اما شانس اندکی برای دریافت این کمک هزینه مالی در مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد. هزینه تحصیل رشته فیلم برداری در این کشور برای یک سال تحصیلی در حدود 3800$ تا 7200$ (دلار) در سال است و به همین دلیل است که دانشجویان پیش از ورود به دانشگاه باید در این رابطه و هزینه های هر دانشگاه اطلاعات کافی داشته باشند.

هزینه زندگی در برزیل را نیز می تواند در حدود 400$ تا 500$ (دلار) در سال دانست که با توجه به شرایط کلی زندگی در خارج از کشور، برزیل کشوری نسبتا ارزان قیمت برای تحصیل در خارج از کشور است. در شرایط کنونی دانشجویان اجازه خواهند داشت که به صورت نیمه وقت در این کشور به کار مشغول شوند ولی دریافت مجوز کار برای آن ها الزامی است.

شرایط کار یک فیلم بردار در برزیل

زمانی که فردی مهاجرت به برزیل از طریق تحصیل را تجربه می کند، به این امید است که بتواند پس از تحصیل نیز در این کشور کار کند یا اینکه از تحصیلات خود در این کشور به عنوان سکوی پرتاب برای رسیدن به کشورهای بهتر استفاده کند. خوشبختانه هر دو شرط در این کشور امکان پذیر است و فرد با توجه به توانمندی های خود می تواند در هر یک از آن ها گام بردارد. دانشجویان رشته فیلم برداری پس از دریافت مدرک خود، در بازار کار برزیل با درآمدی در حدود 9600BRL (رئال برزیل) روبرو می شوند که برای گذران زندگی در این کشور کفایت می کند. در صورتی که به دنبال بهترین مسیرها برای خود در زمینه مهاجرت هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *