ویزای تحصیلی

رشته قلب و عروق در اتریش

رشته قلب و عروق در اتریش

رشته قلب و عروق در اتریش از جمله رشته های تحصیلی وابسته به گروه پزشکی است که در سطح بالا و مطابق با استانداردهای جهانی ارائه می شود. بسیاری از افرادی که اتریش را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند در روند مهاجرت تحصیلی به این کشور ناکام می مانند چراکه تحصیل در این کشور دارای شرایط خاص مربوط به خود است و دانشجویان تا زمانی که در کشور خود موفق به گذیرش از دانشگاه های مرتبط نشوند، امکان ادامه تحصیل در اتریش را پیدا نخواهند کرد و این محدودیتی است که به سادگی می تواند روند دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه های اتریش را تحت تاثیر قرار دهد.

دانشگاه های اتریش در طول سال های اخیر شرایط بسیار مناسبی داشته اند و به همین دلیل است که رشد قابل توجهی را در رتبه بندی های جهانی تجربه کرده و مورد توجه متقاضیان تحصیل در رشته های پزشکی قرار گرفته اند. زبان آلمانی به عنوان یکی از زبان های پر مخاطب جهان به عنوان زبان تحصیل در اتریش اعلام شده است و به همین دلیل می توان گفت که دانشجویان خارجی می توانند کشورهای زیادی را به عنوان مقصد کاری خود انتخاب کنند. در راستای توجه به این موضوع، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله بررسی خواهند کرد که تحصیل رشته قلب و عروق در اتریش چگونه می تواند آینده کاری دانشجویان را تغییر دهند.

  • با ارزش ترین دانشگاه های قلب و عروق در اتریش کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته قلب و عروق در این کشور چقدر است؟
  • آیا دانشجویان خارجی می توانند به عنوان نیروی کار در کشور اتریش به کار مشغول شوند؟
  • یک متخصص قلب و عروق در این کشور چقدر درآمد کسب می کند؟

معرفی دانشگاه های رشته قلب و عروق در اتریش

اتریش یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای تحصیل در رشته های پزشکی است و به همین دلیل است که به بسیاری از علاقمندان تحصیل در اروپا که دارای رزومه تحصیلی قوی هستند توصیه می شود که اتریش را نیز به عنوان یک مقصد تحصیلی مناسب در نظر داشته باشند. علاقمندان به تحصیل پزشکی در اتریش باید در نظر داشته باشند که ابتدا باید در کنکور داخلی ایران در رشته قلب و عروق پذیرش دریافت کرده، دو ترم را با موفقیت پشت سر بگذارند و پس از برای دریافت پذیرش از دانشگاه های اتریش اقدام کنند. در این حالت نیز دانشجویان باید در آزمون ورودی شرکت کنند.

دانشگاه پزشکی وین به عنوان بهترین دانشگاه این کشور برای تحصیل در این رشته شناخته می شود که رتبه 128 جهان را به خود اختصاص داده است و در رتبه 41 اروپا قرار گرفته است. در رتبه دوم بهترین دانشگاه های اتریش نیز دانشگاه وین قرار دارد که رتبه 49 اروپا و همچنین 146 جهان را به دست آورده است. دانشگاه گراتز در اتریش به عنوان سومین دانشگاه تراز اول این کشور، فاصله معناداری با سایر دانشگاه های این کشور دارد و رتبه 245 جهان را به دست آورده است.

سایر دانشگاه های اتریش در این رابطه مناسب برای افرادی هستند که رزومه قوی در اختیار ندارند و با رزومه ای متوسط نیز می توان از آن ها پذیرش دریافت کرد. برخی از مهم ترین دانشگاه های اتریش برای تحصیل در این رشته عبارتند از:

برخی از مهم ترین دانشگاه های رشته قلب و عروق در اتریش

شهریه دانشگاه های رشته قلب و عروق در اتریش

یکی از امتیازات بزرگی که تحصیل در اتریش به همراه دارد، هزینه هایی است که دانشجویان باید سالیانه به عنوان هزینه زندگی و تحصیل در اتریش پرداخت کنند. به طور متوسط باید به این نکته اشاره داشت که دانشجویان شهریه ای برای تحصیل در اتریش پرداخت نمی کنند اما باید حق ثبت نام خود را به دانشگاه های اتریشی پرداخت کنند و به همین دلیل می توان گفت که تحصیل در این کشور به طور متوسط سالیانه 700€ تا 1400€ (یورو) است و در دانشگاه های خصوصی این کشور ممکن است شهریه به 14000€ (یورو) در سال نیز نزدیک شود.

هزینه های زندگی در اتریش نیز مانند بسیاری از کشورهای اروپایی در حدود 1000€ (یورو) در ماه است اما به دانشجویان خارجی این اجازه داده شده است که به صورت نیمه وقت در این کشور کار کنند و از این طریق هزینه های زندگی خود در این کشور را تامین کنند. در چنین شرایطی می توان گفت که اتریش از نظر هزینه های تحصیل کشوری به شدت مقرون به صرفه است که می توان آن را به افرادی با تمکن مالی نه چندان خوب نیز معرفی کرد.

شهریه دانشگاه های رشته قلب و عروق در اتریش

شرایط کار متخصصین قلب در اتریش

کار در اتریش یکی از شیوه های مهم مهاجرتی است که متقاضیان بسیار زیادی دارد و این موضوع به خوبی ارزش این روش مهاجرتی را به اثبات می رساند. باید به این نکته اشاره داشت که تحصیل در اتریش یکی از بهترین روش ها برای رسیدن به کار در این کشور است. افرادی که در اتریش تحصیل کرده باشند، در یک بازه 6 ماهه می توانند به جستجوی کار بپردازند و در صورت موفقیت در این زمینه می توانند ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کنند و از این راه اقامت اتریش را به دست آورند.

بازار کار اتریش نیز به مانند بسیاری از کشورهای اروپایی با کمبود نیروی کار روبرو شده است و به همین دلیل است که متخصصین قلب و عروق در این کشور از شانس بالایی برای کاریابی برخوردار خواهند بود. یک متخصص در این زمینه به طور متوسط، درآمدی در حدود 14200€ (یورو) در ماه درآمد کسب می کند که فاصله محسوسی با متوسط درآمد در این کشور دارد. به همین دلیل است که تحصیل در این رشته که از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است، می تواند تضمین کننده آینده شغلی افراد باشد. در صورتی که به دنبال تحصیل در بهترین کشورهای جهان هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *