ویزای تحصیلی

رشته قلب و عروق در فنلاند

رشته قلب و عروق در فنلاند

رشته قلب و عروق در فنلاند طرفدارانی دارد؛ هرچند توجه شود این کشور دیگر برای غیر اروپایی ها امکان تحصیل رایگان را فراهم نمی نماید. در فنلاند البته دانشگاه‌ها گزینه‌های مدرک دکتری با تدریس انگلیسی را ارائه می‌دهند. موسسات آموزش عالی فنلاند بیش از 20000 دانشجوی بین المللی دارند که در چندین مکان در سراسر فنلاند تحصیل می کنند. تمامی دانشگاه ها و دانشگاه های علمی کاربردی فرصت های بورسیه تحصیلی برای دانشجویان بین المللی دارند. دانشجویان بین المللی فنلاند را به عنوان بهترین مکان برای تحصیل در اروپا ارزیابی می کنند. نزدیک به 7000 دانشجو به تجربه تحصیل در خارج از کشور در بزرگترین پایگاه داده تجارب دانشجویان بین المللی جهان، STeXX.eu رتبه بندی کردند. فنلاند با میانگین نمره 9.2 از 10 رتبه اول را کسب کرد.

همچنین توجه شود زبان انگلیسی توسط اکثر فنلاندی ها صحبت می شود و آمار رسمی در سال 2022 نشان می دهد که حداقل 70% از مردم فنلاند می توانند انگلیسی صحبت کنند. حال این سوال مطرح می شود که در سال جاری آیا برای ویزای دانشجویی فنلاند آیلتس لازم است؟ بله، برای ویزای دانشجویی فنلاند به آیلتس 6.0 یا بالاتر نیاز دارید؛ البته کار در فنلاند مستلزم تسلط به زبان فنلاندی یا سوئدی می باشد. برای دانشجویانی که در فنلاند تحصیل می کنند، اجازه کار و تحصیل و کار در فنلاند را دارند. در فنلاند، دانشجویان بین المللی دارای ویزای دانشجویی مجاز به کار به صورت نیمه وقت هستند که بیش از 25 ساعت کار در هفته نیست. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده به سوالات ذیل پاسخ داده می شود:

  • هزینه تحصیل رشته قلب و عروق در فنلاند چقدر است؟
  • درآمد حاصل از کار در فنلاند برای جراحان قلب و عروق چه میزان می باشد؟

پردرآمدترین مشاغل در فنلاند

کار در فنلاند با سطح درآمد خوبی برای تمامی مشاغل همراه است و مردم این کشور شادترین مردم دنیا هستند. با این حال برخی رشته ها منجر به درآمدزایی بیشتر می شوند خصوصا در شهرهای بزرگی مثل هلسینکی پایتخت فنلاند که موقعیت های کاری بیشتر و سطح درآمد بالاتر است. در نموداری که در ادامه ترسیم شده است، پردرآمدترین مشاغل در فنلاند که در جایگاه اول جراحان قلب و عروق قرار می گیرند، معرفی شده اند:

پردرآمدترین مشاغل در فنلاند

کار در فنلاند برای جراحان قلب و عروق با درآمد بیشتری نسبت به کشورهایی مثل فرانسه، مجارستان، رومانی، لهستان، ایتالیا و غیره همراه است. همچنین لازم به ذکر است که اگرچه جراحان قلب و عروق در فنلاند درآمد بسیار بالایی اخذ می نمایند، مابقی افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند، هرچند سطح درآمد خوبی دارند، اما از جراح ها کم تر پول می گیرند. پایین ترین سطح درآمد رشته قلب و عروق در فنلاند 8100€ (یورو) در ماه می باشد. لازم به ذکر است در فنلاند اکثر مشاغل قلب و عروق نیاز به مدرک پزشکی کامل و آموزش گسترده پس از صلاحیت دارند. در بیمارستان های فنلاند تیم قلب و عروق شامل مشاغل غیرپزشکی نیز می شود، اگرچه اینها نیز به صلاحیت ها و تجربه زیادی نیاز دارند.

هزینه تحصیل رشته قلب و عروق در فنلاند

تحصیل در فنلاند با هزینه های متعددی همراه است اما مهم ترین آن ها را می توان به شرح ذیل دانست:

  • هزینه زندگی در فنلاند
  • شهریه رشته قلب و عروق در فنلاند

هزینه زندگی در فنلاند با توجه به شهر محل اقامت و سبک زندگی دانشجو می تواند ماهانه بین 900€ تا 1400€ (یورو) باشد. به این مبلغ باید شهریه رشته قلب و عروق در فنلاند را نیز افزود. در سال 2022 همانند گذشته برای اتباع اتحادیه اروپا /EEA، شهریه دانشکده پزشکی در فنلاند رایگان است. با این حال، از دانشجویان بین المللی از جمله ایرانی ها انتظار می رود که هزینه شهریه رشته مورد نظر خود از جمله قلب و عروق را پرداخت کنند. به طور متوسط، هزینه شهریه برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا در رشته قلب و عروق می تواند حدود 13000€ (یورو) در سال باشد اما برخی دانشگاه های این کشور ممکن است شهریه های بالاتری را نیز اخذ نمایند.

بهترین دانشگاه ها برای رشته قلب و عروق در فنلاند

بهترین دانشگاه ها برای رشته قلب و عروق در فنلاند

فنلاند یکی از بهترین کشورهای دنیا برای تحصیل و زندگی می باشد؛ چرا که امنیت بالایی دارد، نرخ بیکاری آن پایین است، فرصت های شغلی زیاد و با درآمد بالایی دارد و غیره. اما یکی از مهم ترین دلایل برای تحصیل در فنلاند را می توان وجود دانشگاه های مطرح در این کشور دانست که رشته پزشکی و تخصص قلب و عروق را نیز ارائه می نمایند. از جمله دانشگاه های مطرح این کشور برای رشته مزبور می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • University of Helsinki
  • Aalto University
  • LUT University
  • Tampere University

پس از اخذ پذیرش از دانشگاه مورد نظر در فنلان در رشته قلب و عروق که نیازمند قبولی در آزمون ورودی است، نوبت به ویزای تحصیلی فنلاند می رسد. به این منظور دانشجویان باید مدارک متعددی را تهیه کرده و مطابق قوانین 2022 تحویل سفارت فنلاند دهند. از آن جمله می توان به پاسپورت معتبر، عکس پاسپورتی رنگی و جدید، نامه پذیرش دانشگاه فنلاندی و غیره اشاره نمود. علاقمندان به شرایط مهاجرت به فنلاند، تحصیل در رشته قلب و عروق در فنلاند و غیره می توانند با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نمایند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *