ویزای تحصیلی

رشته قلب و عروق در پاراگوئه

رشته قلب و عروق در پاراگوئه

رشته قلب و عروق در پاراگوئه علاقمندان خاص خود را دارد؛ هرچند تحصیل در این کشور برای دانشجویان بین المللی رایگان نیست. در واقع در آمریکای لاتین تنها کشوری که امکان تحصیل رایگان در دانشگاه های دولتی خود را برای خارجی ها نیز فراهم آورده است، آرژانتین می باشد. پاراگوئه با نام رسمی جمهوری پاراگوئه کشوری محصور در خشکی در آمریکای جنوبی است که از جنوب و جنوب غربی با آرژانتین، از شرق و شمال شرق با برزیل و از شمال غرب با بولیوی همسایه است و از آغاز قرن بیست و یکم رشد اقتصادی سریعی داشته است. در سال 2010، اقتصاد 14.5% رشد کرد، بزرگترین رشد اقتصادی در آمریکای لاتین، هرچند هنوز هم در حال توسعه محسوب می شود. در 2022 برای دانشجویانی که قصد سفر به خارج از کشور را دارند، یک گزینه رایج این است که به اروپا یا آسیا بروند.

با این حال، تعداد بیشتری از دانش‌آموزان ترجیح می‌دهند به مکانی مانند پاراگوئه، آرژانتین یا مکزیک سفر کنند. می توان گفت این منطقه جالب، متنوع و پر از امکانات، یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی است که می خواهند فرهنگ کاملا متفاوتی را تجربه کنند. جمهوری پاراگوئه در آمریکای جنوبی قرار دارد و این کشور محصور در خشکی است که با برزیل، آرژانتین و بولیوی هم مرز است. لازم به ذکر است که در سال جاری جمعیت این کشور حدود 6.5 میلیون نفر است و اکثر آنها در بخش جنوب شرقی کشور زندگی می کنند. آسونسیون بزرگترین شهر تحصیلی آن است و مردم اینجا عمدتاً به زبان‌های بومی صحبت می‌کنند، اگرچه پرتغالی و اسپانیایی نیز در آن حضور دارند. در این مقاله موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به سوالات ذیل پاسخ می دهند:

  • هزینه تحصیل رشته قلب و عروق در پاراگوئه چقدر است؟
  • درآمد رشته قلب و عروق در کشور پاراگوئه چه میزان است؟

درآمد رشته قلب و عروق در پاراگوئه

کار در پاراگوئه در رشته هایی مثل پزشکی و تخصص های آن از جمله قلب و عروق، بدون تسلط به زبان اسپانیایی ممکن نیست. علاوه بر پزشکی و پرستاری که بازار کار خوبی در پاراگوئه دارد، به طور کلی دیگر صنایع بزرگ در پاراگوئه امروزه کارخانه‌های پوشاک، خودرو و کارخانه‌های تولیدی هستند. درصد زیادی از نیروی کار پاراگوئه در شرکت های خرد و بخش بزرگ غیررسمی مشغول هستند و از سوی دیگر، مهاجران در بخش های تولیدی و معدنی به کار گرفته می شوند. با این حال پردرآمدترین افراد در پاراگوئه در سال 2022 عبارت هستند از:

درآمد رشته قلب و عروق در پاراگوئه

تحصیل رشته قلب و عروق در پاراگوئه

تحصیل در پاراگوئه علاقمندان زیادی بین ایرانی ها و به طور کلی آسیایی ها ندارد. چرا که تقریبا با همین هزینه های تحصیل و زندگی در پاراگوئه می توان در کشورهایی مثل مجارستان و ایتالیا تحصیل کرد. توجه به این نکته مهم است که آموزش عالی در پاراگوئه چیزی نیست که به راحتی در دسترس باشد؛ در دهه 1990 بود که دو موسسه آموزش عالی وارد کشور شدند. در آن زمان، دانشگاه ملی و دانشگاه کاتولیک درهای خود را به روی عموم باز کردند و از آن زمان، دانشگاه ها و مدارس متعددی برای خدمت به مردم به کشور نقل مکان کرده اند. در زیر لیست برخی از دانشگاه های دولتی 2022 برای تحصیل پزشکی و تخصص های آن مثل قلب و عروق در کشور پاراگوئه آمده است:

  • دانشگاه ملی آسونسیون، با پردیس اصلی آن واقع در سان لورنزو
  • دانشگاه ملی استه واقع در استه
  • دانشگاه ملی پیلار، واقع در پیلار
  • دانشگاه ملی Itapua، واقع در Encarnacion
  • دانشگاه ملی Caaguazu، واقع در Coronel Oviedo

همچنین چندین مدرسه خصوصی در حال حاضر در سطح دانشگاه موجود است و مدارس خصوصی در اینجا ممکن است کیفیت آموزشی بالاتری برای دانش‌آموزان داشته باشند، اما از آنجایی که کنترل کمی از سوی دولت بر این سازمان‌ها وجود دارد، این می‌تواند دامنه قابل توجهی داشته باشد. در ادامه تعدادی از دانشگاه های خصوصی پاراگوئه برای تحصیل پزشکی آورده شده است:

  • دانشگاه کاتولیک برای زنان در آسونسیون، واقع در آسونسیون
  • دانشگاه دل نورته، واقع در آسونسیون

تحصیل رشته قلب و عروق در پاراگوئه

هزینه رشته قلب و عروق در پاراگوئه

دانش آموزانی که به اینجا سفر می کنند باید از امکانات مالی برای حمایت از خود برخوردار باشند؛ البته با توجه به اینکه اکثر افراد در فقر هستند، هزینه زندگی پایین است. اکثر دانش آموزان در آپارتمان یا در محوطه دانشگاه زندگی می کنند؛ هزینه‌های مربوط به نیازهای ماهانه متغیر است، اما بیشتر آنها متوجه می‌شوند که داشتن 500€ تا 1000€ (یورو) در ماه خوب است. علاوه بر این موارد، هزینه تحصیل در پاراگوئه شامل شهریه دانشگاه نیز می شود که برای هر رشته و دانشگاهی متفاوت است. اما به طور کلی در رشته قلب و عروق می توان شهریه دانشگاه های پاراگوئه را بین 4000€ تا 8000€ (یورو) در سال دانست.

در سال 2022 برای درخواست ویزای دانشجویی، به پاسپورتی با اعتبار حداقل 6 ماه پس از بازگشت از پاراگوئه نیاز دارید. شما باید با ویزای توریستی استاندارد وارد پاراگوئه شوید، سپس در عرض 7 روز پس از ورود، نام و آدرس خود را در نزدیکترین ایستگاه پلیس محلی ثبت کنید. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده راجع به رشته قلب و عروق در پاراگوئه، درآمد متخصصین این رشته و غیره، توضیحاتی ارائه گردیده است.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *