ویزای تحصیلی

رشته مهندسی کشاورزی در سوئیس

رشته مهندسی کشاورزی در سوئیس

تعداد دانشجویان بین المللی که تحصیل در سوئیس را انتخاب می کنند سال به سال در حال افزایش است. این تعحب آور نیست که دانشجویان تحصیل در رشته مهندسی کشاورزی در سوئیس را بر می گزینند زیرا سوئیس یک کشور پیشرفته است که در جذب نیروی کار ماهر بین المللی در شهرهایی مانند بازل، زوریخ یا ژنو رتبه اول را دارد. تحصیل در این کشور مزایای بی شماری دارد؛ از کیفیت بالای آموزش و تحصیل به زبان انگلیسی، فرانسه، ایتالیایی و آلمانی گرفته تا دانشگاه های پرآوازه و معتبر، کار ضمن تحصیل، کیفیت بالای زندگی، فرصت های شغلی پس از فارغ التحصیلی، امنیت بالا، مدارک به رسمیت شناخته شده در سطح بین المللی و غیره. همچنین، سوئیس کشوری با هزینه های تحصیل ارزان (البته هزینه های بالای زندگی) و رفاه اجتماعی بالاست.

علاوه بر این، دانشجویانی که تحصیل در سوئیس را انتخاب می کنند، می توانند از مناظر زیبای این کشور زیبا دیدن کنند، چند فرهنگی بودن را در بهترین حالت تجربه نمایند، زبان انگلیسی/ فرانسه/ ایتالیایی / آلمانی / رومانیایی یاد بگیرند و در برخی از شهرهای برتر از نظر کیفیت زندگی در سطح بین المللی زندگی کنند. در سوئیس، همچنین می توان از یک محیط فناورانه نوآورانه و استانداردهای آموزشی بالا برخوردار شد زیرا این کشور به طور مداوم در بین 10 مقصد برتر جهان برای تحصیل در خارج از کشور قرار می گیرد. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مقاله حاضر را جهت راهنمایی علاقه مندان به تحصیل در رشته مهندسی کشاورزی در سوئیس تهیه نموده اند.

بهترین دانشگاه ها برای رشته مهندسی کشاورزی در سوئیس

در این بخش، بهترین دانشگاه ها برای تحصیل در رشته مهندسی کشاورزی در سوئیس را معرفی می کنیم. این دانشگاه ها بر اساس عملکرد پژوهشی آن ها در مهندسی کشاورزی رتبه بندی شده اند.

بهترین دانشگاه ها برای رشته مهندسی کشاورزی در سوئیس

سومین و چهارمین دانشگاه برتر برای رشته مهندسی کشاورزی در سوئیس:

سایر دانشگاه های برتر برای رشته مهندسی کشاورزی در سوئیس

پنجمین دانشگاه برتر برای رشته مهندسی کشاورزی در سوئیس:

پنجمین دانشگاه برتر برای رشته مهندسی کشاورزی در سوئیس

مطابق تصاویر فوق، اولین دانشگاه برتر برای مهندسی کشاورزی در سوئیس، موسسه فناوری فدرال زوریخ (ETH) است. این موسسه، یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی در شهر زوریخ است که توسط دولت فدرال سوئیس در سال 1854 تاسیس گردید و تمرکز اصلی آن بر علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات است. دانشگاه دوم، دانشگاه بازل سوئیس است که در سال 1460 تاسیس شد و قدیمی ترین دانشگاه سوئیس می باشد؛ همچنین این دانشگاه در بین قدیمی ترین دانشگاه های جهان قرار دارد. دانشگاه بازل به طور سنتی جزو موسسات برتر آموزش عالی در کشور سوئیس محسوب می شود. دانشگاه سوم، موسسه پلی تکنیک فدرال لوزان (EPFL) – خواهر ETH – است که یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی می باشد که در لوزان واقع شده است. این دانشگاه در علوم طبیعی و مهندسی متخصص است.EPFL و ETH دو موسسه فناوری فدرال سوئیس هستند که دارای سه ماموریت اصلی می باشند: آموزش، تحقیق و نوآوری.

دانشگاه چهارم فهرست فوق، دانشگاه برن است که در برن – پایتخت و یکی از بهترین شهرهای سوئیس برای تحصیل – واقع شده است. این دانشگاه در سال 1834 تاسیس گردید و با توجه به تعداد دانشجویان خود سومین دانشگاه بزرگ سوئیس به شمار می آید. دانشگاه برن یک دانشگاه جامع است که انتخاب گسترده ای از دوره ها و برنامه ها را در هشت دانشکده و حدود 150 موسسه ارائه می دهد. در نهایت، دانشگاه آخر فهرست بالا دانشگاه علمی کاربردی برن (BFH) است که یک دانشگاه حرفه ای دولتی با پروفایل ملی و بین المللی قدرتمند می باشد.

هزینه زندگی دانشجویان رشته مهندسی کشاورزی در سوئیس

بررسی هزینه زندگی در سوئیس نشان می دهد هزینه های ماهانه برآورد شده یک خانواده چهار نفره در سوئیس 5779.26$ (دلار) معادل 5374.17CHF (فرانک سوئیس) بدون در نظر گرفتن اجاره است؛ هزینه های ماهانه برآورد شده یک نفر نیز 1569.17$ (دلار) معادل 1459.19CHF (فرانک سوئیس) بدون در نظر گرفتن اجاره می باشد. بررسی وضعیت اجاره بها در این کشور اروپایی نشان دهنده ارقام زیر است:

عنوانمبلغ بر حسب فرانک سوئیس
آپارتمان تک خوابه در مرکز شهر1495.53CHF
آپارتمان تک خوابه خارج از شهر1163.82CHF
آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر2712.28CHF
آپارتمان سه خوابه خارج از شهر2122.07CHF

نمودار زیر توزیع هزینه های زندگی در این کشور را نشان می دهد:

توزیع هزینه های زندگی در سوئیس

جدول زیر قیمت/ هزینه برخی کالاها و خدمات در سوئیس را نمایش می دهد:

عنوانقیمت/ هزینه بر حسب فرانک سوئیس
صرف غذا در یک رستوران ارزان25.00CHF
قرص نان سفید تازه (500 گرم)2.83CHF
برنج سفید (1 کیلوگرم)2.76CHF
فیله مرغ (1 کیلوگرم)25.15CHF
گوشت گاو (1 کیلوگرم)49.27CHF
آب (بطری 1.5 لیتری)0.97CHF
کارت حمل و نقل ماهانه (قیمت معمول)80.00CHF
خدمات رفاهی (برق، گرمایش، سرمایش، آب، زباله) برای آپارتمان 85 متر مربعی197.17CHF
اینترنت (60 Mbps یا بیش تر، داده نامحدود، Cable/ADSL)58.58CHF

وضعیت درآمد متخصصان رشته مهندسی کشاورزی در سوئیس

معرفی سوئیس به دانشجویان رشته مهندسی کشاورزی

سوئیس که در قلب قاره اروپا واقع شده است، کشوری کوچک با سابقه طولانی در تعالی تحصیلات عالی است و قدمت آن به سال 1460 برمی گردد که قدیمی ترین دانشگاه کشور، دانشگاه بازل، تاسیس شد. سوئیس که توسط ایتالیا، آلمان، فرانسه، اتریش و لیختن اشتاین احاطه شده است، یک بهشت ​​آلپی است. سوئیس یکی از امن ترین کشورها برای زندگی و مقصدی محبوب برای گردشگران است، زیرا گردشگران می توانند به مناظر مسحور کننده کوه های آلپ سوئیس، فلات مرکزی و کوهستان ژورا سفر کرده و از دیدن آن ها لذت ببرند.

ناگفته نماند که این کشور 7000 دریاچه دارد! پرمتقاضی ترین برنامه ها در سوئیس شامل گردشگری و مدیریت هتلداری، امور مالی، تجارت و حقوق بین الملل و علوم کامپیوتر است. سوئیس میزبان کمیته بین المللی صلیب سرخ، سازمان تحقیقات هسته ای اروپا (CERN)، فدراسیون بین المللی فوتبال (FIFA)، دومین دفتر بزرگ سازمان ملل متحد (سازمان ملل متحد) و بانک تسویه حساب های بین المللی (BIS) است. این کشور همچنین یکی از اعضای موسس انجمن تجارت آزاد اروپا (EFTA) است، اما قابل ذکر است که عضو اتحادیه اروپا، منطقه یورو یا منطقه اقتصادی اروپا نیست.

وضعیت درآمد متخصصان رشته مهندسی کشاورزی در سوئیس

فردی که به عنوان مهندس کشاورزی در سوئیس مشغول به کار است معمولاً ماهانه حدود 9120CHF (فرانک سوئیس) حقوق دریافت می کند. حقوق مهندسان کشاورزی در این کشور پیشرفته اروپایی بین 4470CHF (کم ترین) تا 14200CHF (بیش ترین) (فرانک سوئیس) در ماه متغیر است. نمودار زیر وضعیت حقوق سالانه مهندسان کشاورزی در سوئیس را نشان می دهد:

حقوق سالانه مهندسان کشاورزی در سوئیس

چنان چه علاقه مند به تحصیل در سوئیس به زبان انگلیسی در رشته مهندسی کشاورزی هستید پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و نیز ویزای سوئیس با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *