ویزای تحصیلی

رشته مهندسی کشاورزی در فنلاند

رشته مهندسی کشاورزی در فنلاند

تحصیل در رشته مهندسی کشاورزی در فنلاند با مزایای زیادی برای دانشجویان بین المللی همراه است که دانشجویان را برای تحصیل ترغیب می نماید. موسسات آموزش عالی فنلاند دارای بیش از 20000 دانشجوی بین المللی هستند که در نقاط مختلف این کشور تحصیل می کنند. همه دانشگاه ها و دانشگاه های علوم کاربردی این کشور دارای فرصت های بورسیه برای دانشجویان بین المللی می باشند. زندگی دانشجویی بین المللی در فنلاند می تواند هم پرتنش و هم آرام باشد. زندگی متعادل دانشجویی به این معنی است که دانشجویان می توانند بر روی تحصیل خود تمرکز کنند زیرا زندگی روزمره به خوبی سازماندهی شده و قابل اعتماد است. یکی از نقاط قوت موسسات آموزش عالی فنلاند، محیط ها و امکانات آموزشی مدرن است. کلاس های آموزشی با کیفیت بالا و محیط های یادگیری مجازی و کتابخانه های رایگان، بهترین تجربه یادگیری را برای دانشجویان امکان پذیر می سازند.

نظرسنجی های اخیر نشان می دهد دانشجویان بین المللی از محیط دانشگاهی و نگرش سازگار با محیط زیست موسسات آموزشی این کشور لذت می برند. همچنین، طراحی و کیفیت ساختمان های محوطه دانشگاه و محیط بیرون از دانشگاه، الهام بخش دانشجویان بین المللی در زندگی روزمره آن ها است. اتحادیه ها و انجمن های دانشجویی به منافع دانشجویان توجه می کنند و فعالیت های اوقات فراغت مانند رویدادهای ورزشی و فرهنگی را ترتیب می دهند. پیوستن به فعالیت های دانشجویی راه خوبی برای شناختن سایر دانشجویان و بخشی از زندگی دانشجویی فنلاند است. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مقاله حاضر را جهت راهنمایی علاقه مندان به تحصیل در رشته مهندسی کشاورزی در فنلاند تهیه نموده اند.

تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در فنلاند

مهندسی کشاورزی، حوزه ای از مهندسی است که مربوط به طراحی، ساخت و بهسازی تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی می باشد. این رشته در گرایش های مختلف در دانشگاه هایی مانند دانشگاه هلسینکی و دانشگاه علمی کاربردی Häme (HAMK) برای علاقه مندان ارائه می گردد. به عنوان نمونه، جدول زیر دو برنامه کارشناسی رشته مهندسی کشاورزی را معرفی می کند:

عنوان رشتهدانشگاهنوع برنامهمدت زمان تحصیلزبان برنامهمحل تحصیل
منابع طبیعی در کشاورزی ارگانیک هوشمنددانشگاه علمی کاربردی Häme (HAMK)تمام وقت4 سالانگلیسیپردیس دانشگاه
مهندسی محصولات کشاورزیدانشگاه علمی کاربردی Seinäjoki (SeAMK)تمام وقت4 سالانگلیسیپردیس دانشگاه

کسانی که در این رشته تحصیل می کنند دارای فرصت های شغلی در بخش های دولتی و خصوصی هستند. مهندسان کشاورزی تکنولوژی را با کشاورزی ادغام می کنند. آن ها در زمینه های مختلفی کار می کنند. به عنوان مثال، برخی از مهندسان کشاورزی برای توسعه سیستم های کنترل آب و هوا که راحتی و بهره وری دام را افزایش می دهند، کار می کنند، در حالی که برخی دیگر برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی و بازده سردسازی تلاش می کنند. بسیاری از مهندسان کشاورزی نیز تلاش می کنند راه حل های بهتری را برای دفع پسماندهای حیوانی ایجاد کنند.

بهترین دانشگاه ها برای رشته مهندسی کشاورزی در فنلاند

در زیر بهترین دانشگاه های فنلاند را که بر اساس عملکرد تحقیقاتی آن ها در مهندسی کشاورزی رتبه بندی شده اند، معرفی می کنیم:

بهترین دانشگاه ها برای رشته مهندسی کشاورزی در فنلاند

سایر دانشگاه های برتر فنلاند برای تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در فنلاند:

سایر دانشگاه های برتر فنلاند برای تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در فنلاند

مطابق تصاویر فوق، اولین دانشگاه برتر در زمینه مهندسی کشاورزی در فنلاند، دانشگاه هلسینکی است که یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی می باشد که در هلسینکی، پایتخت و یکی از بهترین شهرهای فنلاند برای تحصیل، واقع شده است. این دانشگاه دوزبانه است: زبان های فنلاندی و سوئدی، که زبان های رسمی فنلاند هستند. با این حال، از آن جایی که زبان سوئدی زبان اقلیت فنلاند است، فنلاندی تا حد زیادی زبان غالب در این دانشگاه است. تدریس به زبان انگلیسی نیز در سراسر این دانشگاه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری گسترده است و از این رو به عنوان سومین زبان آموزشی آن شناخته می شود.

دانشگاه فنلاند شرقی، دومین دانشگاه برتر فنلاند در زمینه مهندسی کشاورزی است. این دانشگاه دارای پردیس هایی در Joensuu و Kuopio است. این دانشگاه در سال 2010 با ادغام دو دانشگاه قبلا مستقل شکل گرفت. سومین دانشگاه، دانشگاه آلتو است که یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی می باشد که در اسپو واقع شده است. این دانشگاه در سال 2010 در نتیجه ادغام سه دانشگاه اصلی فنلاند تاسیس شد: دانشگاه صنعتی هلسینکی، دانشکده اقتصاد هلسینکی و دانشگاه هنر و طراحی هلسینکی. دانشگاه چهارم نیز دانشگاه فناوری لاپنرانتا است. این دانشگاه در سال 1969 تاسیس شده است و از سال 2014 در بین 600 دانشگاه برتر جهان (رتبه بندی های آموزش عالی تایمز وQS ) رتبه بندی شده است.

هزینه زندگی دانشجویان رشته مهندسی کشاورزی در فنلاند

هزینه زندگی دانشجویان رشته مهندسی کشاورزی در فنلاند

بررسی هزینه زندگی در فنلاند نشان می دهد هزینه های ماهانه برآورد شده یک خانواده چهار نفره در این کشور 3405.94$ (دلار) معادل 2937.49€ (یورو) بدون در نظر گرفتن اجاره است؛ هزینه های ماهانه برآورد شده یک نفر نیز 935.18$ (دلار) معادل 806.55€ (یورو) بدون در نظر گرفتن اجاره می باشد. علاوه بر این، بررسی وضعیت اجاره بها در این کشور اروپایی ارقام زیر را نمایش می دهد:

عنوانمبلغ بر حسب یورو
آپارتمان تک خوابه در مرکز شهر719.34€
آپارتمان تک خوابه خارج از شهر577.95€
آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر1246.46€
آپارتمان سه خوابه خارج از شهر979.07€

نمودار زیر توزیع هزینه های زندگی در این کشور اروپایی را نمایش می دهد:

توزیع هزینه های زندگی در فنلاند

جدول زیر قیمت/ هزینه برخی کالاها و خدمات در فنلاند را نشان می دهد:

عنوانقیمت/ هزینه بر حسب یورو
صرف غذا در یک رستوران ارزان12.00€
برنج سفید (1 کیلوگرم)2.03€
فیله مرغ (1 کیلوگرم)10.04€
گوشت گاو (1 کیلوگرم)14.08€
آب (بطری 1.5 لیتری)1.42€
کارت حمل و نقل ماهانه (قیمت معمول)57.00€
خدمات رفاهی (برق، گرمایش، سرمایش، آب، زباله) برای آپارتمان 85 متر مربعی109.25€
اینترنت (60 Mbps یا بیش تر، داده نامحدود، Cable/ADSL)23.77€

وضعیت درآمد مهندسان کشاورزی در فنلاند

فردی که به عنوان مهندس کشاورزی در فنلاند کار می کند معمولاً ماهانه حدود 4090€ (یورو) حقوق دریافت می کند. حقوق مهندسان کشاورزی در این کشور اروپایی بین 1920€ (کم ترین) تا 6470€ (بیش ترین) (یورو) در ماه متغیر است.

حقوق ماهانه مهندسان کشاورزی در فنلاند

چنان چه علاقه مند به تحصیل در فنلاند در رشته مهندسی کشاورزی هستید پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *