ویزای تحصیلی

رشته موسیقی در کره جنوبی

رشته موسیقی در کره جنوبی

تحصیل رشته موسیقی در کره جنوبی به گونه ای است که می توان آن را برای بسیاری از علاقمندان زندگی در شرق آسیا مناسب دانست. در حال حاضر بسیاری از افرادی که قصد زندگی در شرق آسیا را دارند، تحت تاثیر فرهنگ زندگی در کره جنوبی قرار گرفته اند و این ناشی از فعالیت هایی است که دولت این کشور در سال های گذشته انجام داده است. همین مسئله سبب رشد چشمگیر اقتصاد کره به ویژه در جذب مهاجران خارجی شده است. در حال حاضر کره جنوبی یکی از بهترین کشورهای جهان و به ویژه آسیا برای تحصیل به حساب می آید و جایگاه دانشگاه های این کشور در رشته های مختلف تحصیلی این مسئله را اثبات می کند.

رشته موسیقی یکی از رشته های مهم و مناسب برای دانشجویان خارجی به حساب می آید که در دانشکده های هنر ارائه می شود و دانشجویان برای ورود به این رشته نیاز خواهند داشت تا در آزمون های ورودی شرکت کرده و توانمندی های خود برای تحصیل را به اثبات برسانند. باید در نظر داشت که در کره جنوبی شرایط تا حدودی متفاوت است و دانشجویان به ندرت در رشته موسیقی نیاز به شرکت در آزمون ورودی خواهند داشت. در این مقاله، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی چگونگی تحصیل رشته موسیقی در کره جنوبی خواهند پرداخت.

  • شرایط تحصیل رشته موسیقی در کره جنوبی چیست؟
  • بهترین دانشگاه های رشته موسیقی در کره جنوبی کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته موسیقی در این کشور برای دانشجویان خارجی چقدر است؟
  • آیا می توان به عنوان هنرمند در کره جنوبی به کار مشغول شد؟

شرایط تحصیل رشته موسیقی در کره جنوبی

در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که کره جنوبی یکی از بهترین کشورهای آسیایی برای تحصیل در رشته های هنری است و دانشجویان می توانند با دریافت مدرک تحصیلی خود در این کشور، امتیازهای بسیار زیادی را به دست آورند. محدودیت های بسیار اندکی برای تحصیل رشته موسیقی در این کشور وجود دارد و دانشجویان می توانند از این مسئله برای دریافت پذیرش موفق در این کشور استفاده کنند.

فرایند دریافت پذیرش در دانشگاه های کره جنوبی به این صورت است که فرد می تواند ابتدا دانشگاه مورد نظر خود را یافته و با ارسال مدارک به دانشگاه، در رقابت با سایر مدعیان، پذیرش تحصیلی خود را دریافت کند. در حال حاضر دانشگاه های کره جنوبی، رشته موسیقی را به زبان کره ای ارائه می کنند و به همین دلیل باید برای تحصیل در این کشور مدرک زبان کره ای را نیز در اختیار داشت.

شرایط تحصیل رشته عکاسی در کره جنوبی

معرفی بهترین دانشگاه های کره جنوبی در رشته موسیقی

دانشگاه های کره جنوبی در رشته موسیقی جایگاه نسبتا مناسبی را در سطح آسیا و جهان در اختیار دارند و می توان بسیاری از آن ها را در جمع دانشگاه های برتر قرار داد. طبق آخرین رتبه بندی صورت گرفته، در میان دانشگاه های ارائه کننده رشته موسیقی در جهان، در بین 900 جایگاه برتر نام 11 دانشگاه کره ای دیده می شود که نشان از اعتبار نسبی اکثر دانشگاه های این کشور در این رشته دارد.

برخی از مهم ترین دانشگاه های کره ای که رشته موسیقی را در سطح عالی ارائه می کنند عبارتند از:

بهترین دانشگاه های کره جنوبی در رشته موسیقی

هزینه تحصیل رشته موسیقی در کره جنوبی

در حال حاضر بسیارند کشورهایی که در سطح اروپا هزینه تحصیل ارزان تری را نسبت به کره جنوبی ارائه می کنند ولی باید در نظر داشت که کره جنوبی نیز هزینه های نسبتا مناسبی برای تحصیل در نظر گرفته است. دانشگاه های کره جنوبی در برخی از شرایط بورسیه های تحصیل را در اختیار دانشجویان قرار می دهند اما باید در نظر داشت که این بورسیه ها به صورت قطعی در اختیار آن ها قرار نمی گیرد و ممکن است صرفا در یک ترم یا یک سال تحصیلی بتوان به آن دست پیدا کرد.

برخی از مهم ترین هزینه های تحصیل رشته موسیقی در کره جنوبی عبارتند از:

نوع هزینههزینه به دلار
شهریه تحصیل در دانشگاه های دولتی5500$
شهریه تحصیل در دانشگاه های خصوصی11000$
هزینه زندگی یک نفر با سبک دانشجویی850$
درآمد احتمالی از کار دانشجویی800$

شرایط دریافت بورسیه تحصیلی کره جنوبی

شرایط کار یک موسیقیدان در کره جنوبی

باید به این نکته توجه داشت که کره جنوبی یکی از کشورهای مناسب برای کار است و تنها در صورتی به فرد توصیه می شود که این کشور را برای زندگی پس از تحصیل خود انتخاب نکند که شرایط فرهنگی موجود در این کشور، برای او جذابیتی نداشته باشد. کره پاسپورت بسیار معتبری را ارائه می کند و مهاجرت به کره جنوبی از طریق تحصیل و سپس رسیدن به کار در این کشور می تواند مسیری برای رسیدن به شهروندی این کشور باشد.

یک هنرمند عرصه موسیقی در کره جنوبی به طور تقریبی درآمدی در حدود 29370KRW (وون) در ساعت را به دست می آورد که با توجه به متوسط درآمد کار ساعتی در این کشور، سطح درآمد متوسط را نشان می دهد. تخصص و تبهر فرد در اجرای سازهای موسیقی تا توانمندی او در آهنگ سازی و آموزش، همگی در درآمد او تاثیرگذار خواهند بود. در صورتی که در این مسیر به دنبال بهترین ها هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

1/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *