ویزای تحصیلی

رشته همه گیرشناسی در هنگ کنگ

رشته همه گیرشناسی در هنگ کنگ

رشته همه گیرشناسی در هنگ کنگ با هزینه های بالا امکان تحصیل دارد و فراموش نشود هنگ کنگ برخلاف چین، ارزان قیمت نیست. بر اساس سیاست های مهاجرتی موجود در هنگ کنگ، به طور کلی، همه دانشجویان غیر محلی چه در رشته همه گیرشناسی چه سایر رشته ها، باید قبل از ورود خود ویزای دانشجویی/ مجوز ورود دریافت کنند. موسسات در هنگ کنگ از درجه بالایی از استقلال در پذیرش دانشجو برخوردار هستند؛ الزامات پذیرش دانشجو ممکن است از موسسه ای به موسسه دیگر و از برنامه ای به برنامه دیگر متفاوت باشد. موسسات هنگ کنگ برای رشته همه گیرشناسی، تصمیمات پذیرش را در درجه اول بر اساس شایستگی درخواست های فردی اتخاذ خواهند کرد. به شما توصیه می کنیم که اطلاعات دوره ارائه شده توسط دانشگاه های هنگ کنگ را به دقت بخوانید و با موسسه (هایی) که قصد دارید درخواست بدهید تماس بگیرید.

در حالی که کانتونی زبان مادری اکثریت مردم هنگ کنگ است، اکثر آنها میتوانند به زبان انگلیسی نیز ارتباط برقرار کنند، تابلوهای خیابان، منوی رستوران ها و اطلاعیه های دولتی دو زبانه هستند. اطلاعیه‌ ها در ایستگاه‌ های قطار، اتوبوس‌ ها و کشتی‌ ها به زبان‌های کانتونی، انگلیسی و پوتونگوآ ارائه میشوند؛ افراد در صنعت خدمات معمولاً میتوانند حداقل به سه زبان ارتباط برقرار کنند؛ علاوه بر این، زبان انگلیسی به عنوان رسانه آموزشی در اکثر برنامه های دانشگاهی استفاده میشود. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده به سوالات ذیل در خصوص هنگ کنگ پاسخ داده میشود:

  • درآمد همه گیر شناسان در هنگ کنگ چقدر است؟
  • تحصیل رشته همه گیرشناسی در هنگ کنگ چه هزینه هایی دارد؟

کار با رشته همه گیرشناسی در هنگ کنگ

کار در هنگ کنگ برای رشته همه گیرشناسی بسیار زیاد است چرا که این کشور به علوم آزمایشگاهی خود بسیار اهمیت می دهد. کسی که مدرک کارشناسی پرستاری دارد این امکان را دارد که در مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری دانشگاه های هند، از رشته همه گیرشناسی پذیرش بگیرد. کار در هنگ کنگ پس از فارغ التحصیلی نیز امکان پذیر است و به این ترتیب می توان ویزای تحصیلی را تبدیل به ویزای کاری هنگ کنگ نمود و اقامت خود را در این کشور تمدید کرد. به عنوان خارجی، شما مجاز هستید تا 12 ماه پس از فارغ التحصیلی در هنگ کنگ به دنبال کار باشید. اداره مهاجرت هنگ کنگ برای دانشجویان واجد شرایطی که پس از تایید ویزای دانشجویی/ اجازه ورود آنها را تضمین می کند، یک نامه NOL صادر می کند.

به عبارت دقیق تر، در سال 2022 برای جذب و حفظ استعدادها برای تقویت رقابت پذیری و توسعه بلندمدت هنگ کنگ، آنها سیاستی برای دانشجویان بین المللی دارند که به مدت 12 ماه پس از فارغ التحصیلی در هنگ کنگ بدون هیچ گونه محدودیتی برای جستجوی شغل بمانند. همان طور که به آن اشاره شد تعداد موقعیت های شغلی برای رشته همه گیرشناسی در هنگ کنگ زیاد است. در نموداری که در ادامه ترسیم شده است حداقل و حداکثر درآمد همه گیرشناسان در هنگ کنگ نیز بیان می شود:

درآمد ماهانه همه گیر شناسان در هنگ کنگ

کار ضمن تحصیل رشته همه گیرشناسی در هنگ کنگ

به طور کلی، دانشجویان غیر محلی که در هنگ کنگ تحصیل می کنند، نباید هیچ شغلی، چه با حقوق و چه بدون حقوق، استخدام کنند. با این حال، محدودیت در مورد کارآموزی و اشتغال پاره وقت برای دانشجویان غیر بومی کاهش یافته است. پس مطابق قوانین کار در هنگ کنگ ضمن تحصیل برای خارجی ها مجاز نیست. البته در حال حاضر سختگیری های کم تری اعمال می شود با این حال پیشنهاد می شود خارجی ها به دنبال قانون شکنی در هنگ کنگ نباشند که با آن بسیار جدی برخورد می شود.

کار ضمن تحصیل رشته همه گیرشناسی در هنگ کنگ

تحصیل اپیدمیولوژی در هنگ کنگ

تحصیل در هنگ کنگ نه تنها رایگان نیست بلکه برای رشته همه گیرشناسی با توجه به نوع دانشگاه شهریه سالانه 11000$ تا 32000$ (دلار آمریکا) می باشد. هزینه زندگی در هنگ کنگ نیز ماهانه حدود 900$ تا 1200$ (دلار آمریکا) می باشد که همان طور که مشاهده شد با توجه به ممنوعیت کار ضمن تحصیل در هنگ کنگ نمی توان بخشی از آن را با کار دانشجویی تامین نمود. اگر قصد دارید در طول تعطیلات ترم یا تعطیلات خود از سرزمین اصلی چین دیدن کنید، به طور کلی، ویزا لازم است. قبل از حرکت باید ویزای خود را دریافت کنید؛ در هنگ کنگ، می توانید از طریق خدمات مسافرتی چین (هنگ کنگ) محدود یا دفتر کمیساریای وزارت خارجه چین در منطقه اداری ویژه هنگ کنگ برای ویزا درخواست دهید.

با اقامت در هاستل یا خوابگاه های دانشجویی در هنگ کنگ به جای آپارتمان مستقل، دانشجویان می توانند از هزینه ها بکاهند. اکثر هاستل ها ملحفه، بالش یا پتو ارائه نمی دهند؛ به شما توصیه می‌شود قبل از نقل مکان، ملافه‌های خود را آماده کنید، البته، می‌توانید این اقلام را پس از ورود به هنگ کنگ خریداری کنید. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده راجع به رشته همه گیرشناسی در هنگ کنگ، درآمد همه گیر شناسان در هنگ کنگ و غیره توضیحاتی ارائه گردید.

الزامات پذیرش در رشته اِپیدمیولوژی در هنگ کنگ

تمامی اتباع کشورهای خارجی که به دنبال تحصیل اپیدمیولوژی در هنگ کنگ هستند، باید الزامات پذیرش در این رشته تحصیلی را به طور دقیق مطالعه کنند. در غیر این صورت با مشکلات گسترده ای در طول درخواست خود مواجه خواهند شد. برخی از مهمترین الزامات پذیرش در اپیدمیولوژی در هنگ کنگ به شرح زیر می باشد:

  • ارائه مدرک کارشناسی معتبر در زیست شناسی، پزشکی، دامپزشکی، حیوانات، بهداشت و ریاضی
  • اولیت پذیرش در رشته همه گیرشناسی در هنگ کنگ با افرادی است که دارای پیشینه علمی هستند.
  • ارائه مدارک شناسایی معتبر از جمله ویزا یا پاسپورت

علاوه بر این موارد، برخی از الزامات کلیدی نیز در خصوص مهارت های زبان انگلیسی وجود دارد که در تصویر زیر به اختصار توضیح داده شده است:

الزامات کلیدی نیز در خصوص مهارت های زبان انگلیسی در هنگ کنگسوالات متداول در باب اِپیدمیولوژی در هنگ کنگ

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات شما می باشیم:

  • هزینه تحصیل رشته همه گیرشناسی در هنگ کنگ چقدر است؟ هزینه تحصیل رشته همه گیرشناسی در هنگ کنگ بسته به دانشگاه مربوطه دانشجویان متفاوت خواهد بود، اما معمولا بین 3900HKD تا 4900HKD (دلارهنگ کنگ) در ماه می باشد.
  • برای تحصیل رشته همه گیرشناسی در هنگ کنگ به بیمه درمانی نیاز داریم؟ تمامی اتباع کشورهای خارجی که به دنبال تحصیل رشته همه گیرشناسی در هنگ کنگ هستند، باید قبل از ورود برای دریافت بیمه درمانی معتبر درخواست دهند.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *