ویزای تحصیلی

رشته پرتودرمانی در تایلند

رشته پرتودرمانی در تایلند

برای افرادی که رشته پرتودرمانی در تایلند را به عنوان انتخاب نهایی خود برگزیده اند، باید این مسئله روشن شود که انتخاب شایسته ای نکرده اند. تایلند در سال های اخیر توجه افراد بیشتری را به خود جلب کرده است ولی باید در نظر داشت که این کشور از نظر علمی در سطح مناسبی قرار ندارد. تعداد دانشگاه های تایلند در رتبه بندی های جهانی محدود هستند و به همین دلیل نمی توان این کشور را به عنوان گزینه ای ایده آل برای مهاجرت انتخاب کرد. در شرایط کلی باید به این نکته اشاره کرد که تایلند یکی کشورهای آسیای شرقی است که از نظر علمی شرایط مناسبی ندارد و به طور کلی برای زندگی نیز مقصد مناسبی نیست.

افرادی که رشته پرتودرمانی را برای آینده تحصیلی خود انتخاب می کنند، باید به این نکته توجه داشته باشند که این رشته تحصیلی یکی از رشته هایی است که نیاز به داده های بروز شده دارند و همین مسئله منجر به آن می شود که در انتخاب دانشگاه محل تحصیل خود حساسیت بیشتری به خرج دهند و دانشگاهی را انتخاب کنند که از نظر کیفیت در شرایط بهتری باشد. در حال حاضر دانشگاه های تایلند رتبه های نسبتا مناسبی در جهان به دست آورده اند و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته پرتودرمانی در تایلند خواهند پرداخت.

  • شرایط تحصیل رشته پرتودرمانی در تایلند چیست؟
  • مهم ترین دانشگاه های این کشور برای تحصیل در رشته پرتودرمانی کدام است؟
  • هزینه تحصیل رشته پرتودرمانی در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان در این کشور به عنوان یک پرتودرمانگر مشغول به کار شد؟

شرایط تحصیل رشته پرتودرمانی در تایلند

رشته پرتودرمانی یکی از رشته های مربوط به گروه پزشکی است که در سال های اخیر رشد بسیار زیادی داشته است. باید به این نکته اشاره داشت که انتخاب دانشگاه مناسب برای تحصیل در این کشور از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. دانشگاه های تایلند از نظر علمی در شرایط متفاوتی از یک دیگر قرار دارند و به همین دلیل می توان گفت که انتخاب دانشگاه در این کشور از درجه اهمیت بسیار ویژه برخوردار است.

دانشگاه ماهیدول به عنوان بهترین دانشگاه این کشور، رتبه 55 آسیا و همچنین 238 جهان را به دست آورده است و دانشگاه چیانگ مای نیز رتبه 424 جهان را در اختیار دارد. سومین دانشگاه برتر این کشور در رشته پرتودرمانی، دانشگاه چولالونک گورن است که در رتبه 452 جهان قرار گرفته است و سایر دانشگاه های این کشور در میان 500 دانشگاه برتر جهان جایگاهی را در اختیار ندارند.

برای تحصیل در تایلند تنها چند دانشگاه وجود دارد که می توان به زبان انگلیسی در آن ها به ادامه تحصیل پرداخت و این محدودیتی است که می تواند منجر به رد درخواست افراد از بهترین دانشگاه های این کشور شود. در حال حاضر تایلند یکی از آخرین گزینه هایی است که در آسیای شرقی می توان برای محل تحصیل خود انتخاب کرد.

شرایط تحصیل رشته پرتودرمانی در تایلند

هزینه تحصیل رشته پرتودرمانی در تایلند

علاقمندان به تحصیل در تایلند باید به این نکته توجه داشته باشند که این کشور یکی از پرهزینه ترین کشورهای جهان برای تحصیل است و فشار اقتصاید زیادی به دانشجویان در این کشور تحمیل می شود. در حقیقت می توان گفت که تایلند یکی از کشورهایی است که نمی توان به راحتی آن را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کرد و تنها افرادی می توانند مهاجرت به تایلند از طریق تحصیل را انتخاب کنند که از نظر مالی در شرایطی ایده آل قرار داشته باشند.

دانشجویان در تایلند به بورسیه های تحصیلی دسترسی نخواهند داشت و از طرف دیگر برای تامین هزینه های زندگی خود در این کشور، اجازه کار ضمن تحصیل را نیز نخواهند داشت. در همین راستا باید به این نکته اشاره کرد که کلیه هزینه های تحصیل و زندگی افراد در کشور تایلند، باید از طریق پس اندازهای قبلی تامین شود و این خود یکی از مهم ترین نکاتی است که در رابطه با تحصیل در تایلند باید به آن توجه داشت.

در گراف زیر مشخص شده است که یک دانشجوی رشته پرتودرمانی در این کشور به چه بودجه ای برای تامین مخارج سالیانه خود در این کشور نیاز دارد.

هزینه احتمالی تحصیل رشته پرتودرمانی در تایلند

شرایط کار یک پرتودرمانگر در تایلند

حال سوال پیش می آید که آیا از طریق کار در تایلند می توان این کشور را به مقصدی مناسب برای تحصیل تبدیل کرد یا خیر. باید پاسخ داد که تایلند در رابطه با اعطای اقامت دائم به شهروندان خارجی، سخت گیری بسیاری را اعمال می کند و به همین دلیل است که بسیاری از افراد تنها می توانند اقامت خود را تمدید کنند اما نمی توانند اقامت دائمی این کشور را به دست اورند. در صورتی که به دنبال بهترین گزینه های مهاجرتی برای خود هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *