ویزای تحصیلی

رشته پزشکی در گرنادا

رشته پزشکی در گرنادا

رشته پزشکی در گرنادا در دانشگاه های برتر این کشور امکان پذیر بوده و دارای شرایط خاص خود می باشد. برای بررسی شرایط تحصیل پزشکی در گرنادا، متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات بسیار مفیدی در این زمینه جمع آوری کرده اند که در ادامه نوشتار در دسترس تمامی هموطنان عزیز می باشد. گرنادا کشور مشترک المنافع بریتانیا است که در سه جزیره (Petite Martinique، Carriacou و Grenada) در دریای کارائیب واقع شده است. این کشور مرکز فضای آموزشی برای خارجیانی است که مایل به تحصیل در خارج از کشور هستند. گرنادا یک چشم انداز گرمسیری با ادغام تاریخ اجتماعی فرانسوی و انگلیسی است که ارتباطات فرهنگی منحصر به فردی را در حین تحصیل در آموزش عالی به ارمغان می آورد و با ارائه برنامه های تحصیلی بی نظیر، گزین های جذاب برای مهاجرت تحصیلی بین متقاضیان و دانشجویان بین المللی به شمار می رود.

درباره رشته پزشکی در گرانادا

گرانادا با جمعیت 120000 نفری خود دارای 2 دانشگاه مجهز و برجسته در سطح بین المللی است که ارائه دهنده برنامه های تحصیلی متنوع به زبان انگلیسی هستند. با توجه به این که در دانشگاه های گرنادا برنامه های تحصیلی به دانشجویان و متقاضیان از سراسر دنیا به زبان انگلیسی ارائه می شوند، تعداد بی شماری از دانشجویان بین المللی اقدام به اخذ پذیرش در این دانشگاه ها بخصوص برای تحصیل پزشکی می کنند و این یک گزینه بسیار خوب برای ادامه تحصیل در کشورهای کارائیب است.

در نمودار زیر به توزیع دانشجویان در گرنادا براساس مقطع تحصیلی پرداخته ایم:

توزیع دانشجویان در گرنادا بر اساس مقطع تحصیلی

دانشگاهی که برای رشته پزشکی در گرنادا برای دانشجویان در دسترس است، دانشگاه سنت جورجس گرنادا می باشد که از شناخته شده ترین دانشگاه های کشورهای کارائیب و همچنین دنیا است.

شرایط تحصیل دندانپزشکی در گرنادا

در جدول زیر اطلاعات کلی دانشگاه سنت جورجس اشاره شده است:

موارداطلاعات
شعارفراتر از آن فکر کن
نوع دانشگاهخصوصی
موسسه مادرMedforth Global Healthcare Education
وابستگی (همکاری)کالج پزشکی اوستئوپاتی دانشگاه راکی ​​ویستا
محلسنت جورجس گرنادا
تاریخ تاسیس23 جولای 1976

برنامه های تحصیل پزشکی در دانشگاه سنت جورجس گرنادا توسط چندین نهاد نظارتی خارجی تأیید شده اند:

  • تایید شده توسط شورای پزشکی سریلانکا
  • شورای پزشکی و دندانپزشکی گرنادا، وزارت بهداشت دولت گرنادا
  • اداره آموزش و پرورش ایالت نیویورک
  • هیئت پزشکی ایالت نیوجرسی
  • هیئت پزشکی کالیفرنیا
  • دارای مجوز از کمیسیون آموزش مستقل فلوریدا
  • استانداردهای اعتبار بخشی شورای پزشکی و دندانپزشکی گرنادا (که با استانداردهایی که در ایالات متحده انجام می شود مطابقت دارد)

برای ادامه تحصیل رشته پزشکی در گرنادا دانشجویانی که مایل به اخذ پذیرش تحصیل از دانشگاه سنت جورجس گرنادا هستند حتما باید از شرایط، هزینه ها و برنامه های تحصیلی اطلاعات کاملی داشته باشند. در ادامه تمامی این موارد به طور کامل مورد بررسی قرار می گیرند.

تحصیلات مدیکال دانشگاه سنت جورجس در گرنادا

بیش از 22000 فارغ التحصیل دانشگاه سنت جورجس گرنادا شامل پزشکان، دامپزشکان، دانشمندان و متخصصان بهداشت عمومی و تجارت در سراسر جهان است. دانشگاه سنت جورجس گرنادا مدارک پزشکی و دامپزشکی را در دانشکده های پزشکی و دامپزشکی و مدارک تحصیلات تکمیلی مستقل و دوگانه در علوم، بهداشت عمومی و تجارت ارائه می دهد. برنامه های مدرک کارشناسی نیز از طریق  دانشکده هنر و علوم آن در دسترس است و دانشجویان می توانند با ادامه تحصیل در دانشکده تحصیلات تکمیلی، تحصیلات خود را ادامه دهند. دانشگاه سنت جورجس که به عنوان یک دانشکده پزشکی مستقل در سال 1976 تأسیس شد، یک دانشکده پزشکی معتبر کارائیب است و به مرکز آموزش پزشکی بین ‌المللی تبدیل شده است که دانشجویان دانشکده پزشکی و برنامه MD، فارغ ‌التحصیلان و اساتید از بیش از 150 کشور را به جزیره گرنادا می ‌کشاند.

تحصیلات مدیکال دانشگاه سنت جورجس در گرنادا

برنامه پزشکی در دانشگاه سنت جورجس واقع در گرنادا، یک دانشکده پزشکی کارائیب واقع در این کشور زیبا، درها را برای حرفه پزشکی در مقیاس بین المللی باز می کند. همانطور که در بخش قبلی ذکر شد، برنامه پزشکی در دانشگاه سنت جورجس گرنادا توسط بسیاری از نهادهای نظارتی و اعتباربخشی خارجی معتبر تایید شده است. مقایسه استانداردهای اعتبار بخشی یکی از مؤلفه ‌های اصلی لازم برای اجازه دادن به دانشجویان پزشکی در دانشگاه سنت جورجس گرنادا برای واجد شرایط بودن برای وام ‌های حمایت شده توسط دولت است.

شرایط تحصیل پزشکی در ایتالیا به صورت رایگان

شرایط تحصیل پزشکی در دانشگاه سنت جورجس گرنادا

از سال 1977، دانشگاه سنت جورجس در گرنادا یک نیروی جهانی در آموزش متخصصان موفق پزشکی بوده است. دانشجویان و دانشگاهیان از بیش از 140 کشور از درهای این پردیس زیبای کارائیب عبور کرده اند. دانشکده پزشکی دانشگاه سنت جورج توسط شورای پزشکی و دندانپزشکی گرنادا معتبر است. شورای پزشکی و دندانپزشکی گرنادا توسط کمیته ملی ایالات متحده در مورد آموزش پزشکی خارجی و اعتباربخشی بررسی شده است، هیئتی از کارشناسان سازماندهی شده توسط وزارت آموزش ایالات متحده، که مشخص کرد شورای پزشکی و دندانپزشکی گرنادا از استانداردهایی استفاده می کند که با استانداردهای مورد استفاده برای اعتباربخشی دانشکده های پزشکی در ایالات متحده قابل مقایسه است. دانشگاه سنت جورج بسته به برنامه تحصیلی دانشجو دارای طیف وسیعی از انتخاب ها است. دانشجویان می توانند در برنامه های پزشکی 4 ساله خود شرکت کنند و دانشجویان دارای سطح A UK یا IB می توانند برای برنامه 5 ساله درخواست دهند.

دانش آموزان سایر سیستم های آموزشی می توانند به برنامه های 6 یا 7 ساله پزشکی دسترسی داشته باشند. دو سال اول برنامه 4 ساله پزشکی تمرکز بر علوم پایه است و این 2 سال شامل ترکیبی از سخنرانی ‌ها، تمرین‌ های آزمایشگاهی، بحث گروهی کوچک و کارگاه ‌های یادگیری مبتنی بر مشکل است. دو سال آخر به آموزش بالینی اختصاص دارد. آموزش بالینی در مراکز بالینی دانشگاه و بیمارستان ها انجام می شود. آموزش بالینی استثنایی به دانشجویان این فرصت را می دهد تا در برخی از بهترین بیمارستان های جهان تمرین کنند. چرخش ها شامل دوره های کارآموزی فرعی، مراقبت های اولیه و دوره های انتخابی است. دانشجویانی که مایل به تحصیل پزشکی در گرنادا یا تحصیل در سایر زمینه ها در دانشگاه های این کشور هستند می توانند برای مهاجرت تحصیلی به این کشور، انجام امور مربوطه را به متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بسپارند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *