ویزای تحصیلی

رشته ژنتیک در آرژانتین

رشته ژنتیک در آرژانتین

رشته ژنتیک در آرژانتین در بهترین دانشگاه های این کشور مانند دانشگاه بوینس آیرس ارائه می شود و مورد توجه دانشجویان بین المللی قرار میگیرد. قدرت علمی و رهبری منطقه، این دانشگاه را برای بسیاری از دانشجویان بین المللی خصوصا در مقطع تحصیلات تکمیلی جذاب کرده است، به طوریکه بیش از 15% دانشجویان تحصیلات تکمیلی آن خارجی هستند.

تحصیل در آرژانتین دارای مزایای زیادی است. این کشور دارای یک جامعه بزرگ چند ملیتی و چند فرهنگی است و برای دانشجویانی که برای تحصیل در خارج از کشور وارد آن می شوند جذاب و استقبال کننده است. کیفیت آموزش در آرژانتین بسیار خوب و همچنین بسیار مقرون به صرفه است. چشم انداز زیبا و متنوع آرژانتین به ویژه برای دانشجویان علاقه مند به طبیعت یک مزیت بزرگ است. تیم تحقیق و ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مقاله حاضر را جهت راهنمایی ایرانیان علاقه مند به تحصیل رشته ژنتیک در آرژانتین 2024 به شرح زیر تهیه نموده است.

مزایای تحصیل در رشته ژنتیک در آرژانتین

آرژانتین از جمله کشورهای دارای بالاترین میزان سواد در جهان است و بسیاری از هنرمندان، دانشمندان و نویسندگان مشهور را در خود جای داده است که برخی از آنها در بسیاری از دانشگاه های عالی این کشور تدریس می کنند. دانشجویان در این کشور فرصت های بسیار خوب تحصیل همراه با هزینه های مقرون به صرفه و استاندارد بسیار بالای آموزشی را می یابند. آرژانتینی ها صمیمی و مهمان نواز هستند و به گرمی از خارجی ها و دانشجویان استقبال می کنند. این کشور آمریکای لاتین یکی از امن ترین کشورها برای بازدید در آمریکای جنوبی است. بوینس آیرس پایتخت این کشور نیز عمدتا یک شهر امن است. هر سال، بوینس آیرس میزبان تعداد زیادی از جشنواره های مهیج از جمله جشنواره های تانگو، جشنواره های فیلم، نمایشگاه های کشاورزی و غیره است. بوینس آیرس دارای زیرساخت های بسیار پیشرفته ای است که سفر را آسان و راحت می کند.

حمل و نقل عمومی ممکن است از بسیاری از شهرهای آمریکا برتر باشد! محیط بین المللی در آرژانتین و به طور خاص بوینس آیرس از نظر اجتماعی و فرهنگی متنوع است. این ملت ترکیبی از فرهنگ های بومی، آفریقایی، اروپایی و خاورمیانه است و جمعیت منحصر به فرد و پر جنب و جوشی را ایجاد می کند. از طرفی، آرژانتین به دلیل غذاهای خارق العاده اش در سطح جهان مشهور است. بوینس آیرس نیز به دلیل گوشت گاو با کیفیت عالی خود معروف است. تحصیل به زبان انگلیسی یا اسپانیایی، یادگیری زبان اسپانیایی، و زیبایی های طبیعت، از دیگر مزایای تحصیل در آرژانتین می باشد. به علاوه، دانشگاه های دولتی مزایای بسیاری را برای دانشجویانی که توانایی پرداخت شهریه را ندارند ارائه می دهند تا بتوانند در این کشور به صورت رایگان تحصیل کنند.

مزایای تحصیل در رشته ژنتیک در آرژانتین

رشته ژنتیک در دانشگاه بوینس آیرس آرژانتین

دانشگاه بوینس آیرس (UBA) یکی از دانشگاه های برتر آرژانتین است که رشته ژنتیک را ارائه می دهد. این دانشگاه جزو دانشگاه های برتر جهان به شمار می آید به طوریکه در رتبه بندی دانشگاه جیائو تونگ شانگهای 2020 رتبه 201 و در رتبه بندی دانشگاهی جهانی QS 2021 رتبه 66 را کسب نموده است. UBA یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی است. این موسسه در سال 1821 تاسیس شده است و از بهترین موسسات آموزش عالی آرژانتین و یکی از معتبرترین دانشگاه های منطقه است. UBA تقریبا 40% از خروجی های پژوهشی این کشور را بر عهده دارد. ژنتیک شاخه ای از زیست شناسی است که به مطالعه ژن ها، تنوع ژنتیکی و وراثت در ارگانیسم ها مرتبط است. دریافت مدرکی در رشته ژنتیک می تواند مهارت خاص موضوعی از جمله درک بیوشیمی، زیست شناسی سلولی و مولکولی و فیزیولوژی را برای علاقه مندان آن فراهم سازد.

عملکرد و بیان ژن ها و درک وضعیت فعلی تحقیقات ژنتیکی، روش ها، اخلاق و فناوری ها در این زمینه نیز از مواردی است که دانشجویان این رشته فرا می گیرند. دانشجویان همچنین مهارت های قابل انتقال مفیدی به دست می آورند، مانند تجزیه و تحلیل داده ها، ارتباطات و حل مسئله. تحصیل در آرژانتین در رشته ژنتیک می تواند انتخاب خوبی باشد زیرا آرژانتین یک کشور توسعه یافته است و سومین اقتصاد بزرگ آمریکای جنوبی را دارد. به این ترتیب، می توان گفت دانشجویان می توانند به آزمایشگاه ها و تجهیزات پیشرفته ای دسترسی داشته باشند. کارفرمایانی که فارغ التحصیلان درجه یک ژنتیک را استخدام می کنند معمولا بیمارستانها، دانشگاه ها و صنعت داروسازی می باشد. حدود 40% فارغ التحصیلان در مقطع تحصیلات تکمیلی تحصیل می کنند و بسیاری از مشاغل در این زمینه، به ویژه در تحقیقات، به مدرک تحصیلات تکمیلی نیاز دارند.

کار ضمن تحصیل رشته ژنتیک در آرژانتین

یکی از اصلی ترین مزیت های تحصیل رشته زنتیک در آرژانتین، امکان کار ضمن تحصیل در این کشور می باشد. به عبارت دیگر، تمامی اتباع کشورهای خارجی برای دریافت پس انداز قابل توجه در طول تحصیل در آرژانتین می توانند در این کشور مشغول به کار شوند. البته برخی قوانین و ضوابط ویژه ای برای کار حین تحصیل در آرژانتین وجود دارد که باید به طور دقیق رعایت شوند. به طور مثال، متقاضیان کار حین تحصیل رشته ژنتیک در آرژانتین فقط مجاز به 17 ساعت کار در طول هفته در این کشور می باشند. علاوه بر این شغل پاره وقت آنها نباید لطمه ای به روند تحصیلی دانشجویان در این کشور وارد کند.

برخی از محبوب ترین مشاغل دانشجویی برای کار پاره وقت در آرژانتین عبارت اند از:

محبوب ترین مشاغل دانشجویی برای کار پاره وقت در آرژانتین

زندگی دانشجویی در آرژانتین

آرژانتین یک مکان عالی برای دانشجویانی است که به دنبال فراگیری و لذت بردن از یک سبک زندگی آرام هستند در حالی که توسط طبیعت احاطه شده اند. بوینس آیرس که یکی از بهترین شهرهای آرژانتین برای تحصیل است و به عنوان پاریس آمریکای جنوبی شناخته می شود، قطب چندین گزینه تفریحی است که باعث می شود دانشجویان از هر لحظه بودن در دانشگاه و خارج از آن لذت ببرند. بنابراین، وقتی دانشجویان می خواهند کمی استراحت کنند می توانند از کافه ها، رستوران ها، مراکز خرید، سینماها، موزه ها و غیره که در مناطق مختلف شهر یافت می شوند دیدن کنند. گفته می شود که تقریبا نیمی از جمعیت 36000000 نفری این کشور در پایتخت و استان آن زندگی می کنند.

دانشجویان در آرژانتین فرصت های زیادی برای کشف آمریکای جنوبی دارند. موسسات آموزش عالی این کشور هم در بهار و هم در پاییز یک هفته استراحت می دهند که دانشجویان می توانند از آن برای سفر به مناطق مختلف استفاده کنند. دانشجویان می توانند از مشاهده وقایع فرهنگی و اجتماعی این کشور لذت ببرند و با افراد جدیدی آشنا شده و دوستی های طولانی مدت برقرار کنند. هزینه های زندگی و تحصیل در آرژانتین به محل زندگی، سبک زندگی و محل دانشگاه بستگی دارد. دانشجویان برای تامین هزینه های زندگی در یک سال به طور متوسط به 2500$ تا 4500$ (دلار) در سال نیاز دارند.

نمودار زیر توزیع هزینه زندگی در آرژانتین را نشان می دهد:

توزیع هزینه های زندگی در آرژانتین

چنان چه علاقه مند به تحصیل رشته ژنتیک در آرژانتین در سال 2024 هستید پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

سوالات متداول در خصوص رشته ژنتیک در آرژانتین

با توجه به سوالات مکرر شما عزیزان در خصوص رشته ژنتیک در آرژانتین، در این بخش از مقاله قصد داریم به برخی از مهمترین آنها پاسخ دقیق و جامعی را ارائه دهیم. مهمترین سوالات شما در این حوزه عبارت اند از:

  • هزینه تحصیل رشته ژنتیک در آرژانتین چقدر است؟ هزینه تحصیل رشته ژنتیک در آرژانتین بسته به محل زندگی دانشجویان در این کشور متفاوت خواهد بود، اما معمولا بین 2500ARS تا 3500ARS (پزو مکزیک) در ماه می باشد.
  • آیا امکان دریافت بورسیه دانشجویی برای تحصیل رشته ژنتیک در آرژانتین وجود دارد؟ تمامی اتباع کشورهای خارجی که بضاعت مالی کافی برای تحصیل رشته ژنتیک در آرژانتین را ندارند می توانند از بورسیه های دانشجویی در این کشور استفاده کنند.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *